mechano Odesláno 24. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 24. ledna 2007 Jerrys napsal: Ještě jedna věc. Už se celkem 3 hodináři shodli, že u kovových tahů Fortisek se při povolování šroubků ulamují jejich hlavičky. Ty pidi šroubečky jsou totiž některé až příliš zalepené Loctitem Sám mám doma ulomené 2 šroubečky, naštestí je to na článkách, které mám v krabičce. Dnes jsem taky navštívil Koscom, kde mi prodavač potvrdil, že se mu podařilo včera ulomit 3šroubečky a že švýcarský výrobce z něj udělal ichtyla, prý se taková věc stát nemůže. Tak, a jeden článek tahu stojí 700kč, nevím jestli s DPH nebo bez. Sakra nemyslíte si, že by se k tomu měli stavět čelem a uznávat reklamace? Nebo je něco takového, jako povolit šroubek hodinářským šroubovákem, na vyšší dívčí? Co vy na to, jako svazáci? No třeba mají vztek že se do toho montují amatéři a aby jim to zwošklivili tak to lepí lepidlem. Pokud to pak prozradí jen servisu může to fungovat jako heslo. Pomůže buď namočení do acetonu (odlakovače) jen náramek - né hodinky ! nebo nahřátí fénem. To si myslím jako svazák (i když se mi to vlastně nikdy nestalo).
Jerrys Odesláno 24. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 24. ledna 2007 Je to zaručeně lepidlem, protože závity šroubků jsou vyplněné takovým bílým práškem. No a Loctite je jiný lepidlo než to ze sámošky Sice on má správně být elestický, ne to vytvrdit na věky, ale ty šroubečky jsou fakt pidi.
Leclerc Odesláno 24. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 24. ledna 2007 Jerrys napsal: TO:Leclerc Tak jsem se právě vrátil z Práglu a hodinky se mnou Teda klobouk dolů, pan hodinář Městka se mne zeptal odkud jsem a poté udělal utažení strojku, včetně zkoušky vodotěsnosti na počkání. Strojek je uchycen pod packami se šroubkem, takže vyloženě při hrubým násilí by se pohnul vždycky. Ale nyní bych opravdu musel vyvinout hrubší násilí, to se před opravou nedá srovnat. Přesně jak si říkal, patnáct minut a bylo to. Jojo, dobrý a ochotný hodinář, to je jako dobrý rodinný doktor Mimochodem, zajímá mne, co ty jsi měl za problém na Fortinskách? Jo a jaký model? Tak vidíš - ani to nebolelo! Jinak, když jsem v Koscomu kupoval svoje Fortisy, tak zkrácení tahu vzali dost zodpovědně - než se na to pustili se šroubováčkem, radši hodinář někam zavolal, aby zjistil, jak na to. Takže vše proběhlo bez problémů.
jan123456 Odesláno 24. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 24. ledna 2007 bohuzel je nejaka serie kde se sroubky lamou, ale dovozce se tomu stavi pozitivne a kdyz se to stane tak zjedna napravu......
Johny Odesláno 25. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 25. ledna 2007 Na našich stránkách byla chyba, přímé spojení na pana Městku je opravdu 224 813 702. To původní číslo je přímo do firmy Carlollinum, odkud by vás na pana Městku přepojili. Nyní je již číslo opraveno.
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se