Pixelator Odesláno 31. března 2010 Nahlásit Odesláno 31. března 2010 Tak, dnes mi dosli nove Tissot Quadrato. Viem ze cast fora opovrhuje touto znackou ale aka bude moja dlhodoba skusenost s nimi sa este len uvidi. Predat sa ich totiz nechystam. Su to moje prve serioznejsie hodinky, tak nech mi ostanu navzdy ... Osobne sa mi velmi paci ich hranate puzdro a niekolko odkazov na ich slavnejsieho braska.... Celkovy dojem z tychto hodiniek by som zhrnul ako "monaca pre studentov" planoval som ich dat na dierkovany kozeny "racing" remen. avsak ja idiot som kupil zly rozmer ... takze chvilku to pocka kym dojde novy. pripajam zopar foto. nie som ziadny fotograf tak ospravedlnte prosim chabu kvalitu. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
sureshot Odesláno 31. března 2010 Nahlásit Odesláno 31. března 2010 zatisie s downhill dresom k oblekovym tissot? uzivaj vyzeraju dobre
sibirnaya Odesláno 31. března 2010 Nahlásit Odesláno 31. března 2010 me se libi moc. jakej maj rozmer?
Pixelator Odesláno 31. března 2010 Autor Nahlásit Odesláno 31. března 2010 sureshot: pridam aj oblekovu foto neskor ... to sa mi na nich paci. je to taky sportovo elegantny styl. ale na tej kozi by vynikli viac... sibirnaya: diky podla tissot je to 39,5(s) x 36(v) x 11,5 ... v praxi posobia ovela vacsie, kvoli znacne presahujucim nozickam