Chápu rozmrzelost Ezotera při reklamaci,vždyť hodinky za 30 tis. nejsou síťovka z deseti rohlíky..a solidní nakupující si jistě nebude vymýšlet fiktivní závady,ten si kupuje hodinky pro radost a pro dobrý pocit při jejich nošení,alespoň to je můj názor.. Chování prodejce při reklamaci je samozřejmě závislé i na chování klienta,ať je v právu či ne.Vždy by komunikace měla probíhat bez oboustanných emocí a měla by spět ke zdárnému řešení problému. Nedávno jsem sám reklamoval ne zrovna levné věci..asi to byla smůla,ale já si byl jistý,že na mojí straně chyba není. Každopádně se ve všech případech zachovali prodejci naprosto profesionálně a já nemám tudíž důvod se k nim otočit zády, spíše naopak ve mě vyvolali pocit důvěry. Ezoterovi přeji brzké vyřešení problému.