Přejít na obsah

Tenzing1

Členové
  • Příspěvky

    7
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Tenzing1's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Ano, internet je svým způsobem "ďábelský". Zlý člověk i zlá firma může napsat cokoli, polopravdu i lež. Čtenář jen těžko posoudí, co bylo psáno v afektu, co z vypočítavosti a za čím byla snaha zakrýt vlastní neprofesionalitu. Nicméně fakt, že firmě MiJa bylo v dubnu 2012 odebráno označení "Autorizovaný prodejce Certina", a to včetně odstranění odkazu z oficiálních stránek výrobce ( http://www.certina.com/ ), hovoří sám za sebe.
  2. No vida, takže to mělo smysl. Snad byly naše nepříjemnosti a trable dobré aspoň k tomu, že pokud se pan Hnízdil chce chovat jako zlatokop, už to nebude dělat jménem autorizovaného Certina sevisu.
  3. Nevím, jestli to patří sem, ale přemýšlel jsem o SEIKO 5 a viděl na Aukru tohle: http://aukro.cz/show...item=1412829227 tak jsem se zeptal na záruku a tady je odpověď: we are selling and new and original seiko watch , you can view my good feedback , we provide warrenty , if the watchany problem you can retrun back to me , we provide free services , thank you čili (pro ruštináře) jsou údajně nové a originál, ale když bude problém, poslat někam do Hongkongu... Takhle levné hodinky asi nikomu nebudou stát za to, aby vyráběl napodobeniny, ale stejně, neměly by originály SEIKO 5 mít mezinárodní záruční kartu, se kterou by se pak mohlo jít do servisu kamkoli, třeba do Altra do Počernic?
  4. Tak aspoň tady se lidi dozvědí, že když chtějí mít Certiny v pořádku, musí s nimi do Brna k Hanákovi a firmě MiJa je lépe se obloukem vyhnout. Já to nevěděl a stálo mě to 8.000,- Kč - tomu se říká cenná životní zkušenost. Někde jsem tu četl výzvu, ať podobné zkušenosti posíláme na redakce@chronomag.cz , ale maily odtud se mi vracejí jako nedoručitelné. Možná něco dělám špatně, nevím.
  5. Hanák Brno určitě dělá servis CERTINA i dneska, tam taky firma MiJa poslala hodinky k opravě - bohužel o 3 měsíce později, než bylo potřeba. Ještě dotaz: několik diskutujících tu zmínilo "protokol o zkoušce vodotěsnosti". Nevíte někdo, jestli to vyžaduje nějaký předpis, norma, nebo jestli je to jen něco navíc, co lepší firmy vypíšou, i když nemusí?
  6. Na servis MiJa Tábor odkazují přímo stránky certina.com v sekci RETAILER / CUSTOMER SUPPORT, tak jsem jim věřil, když je doporučuje výrobce. Protokol o zkoušce vodotěsnosti mi nevystavili nikdy, mám paragon, kde je napsáno: "ZK WR - dobrá 110,- Kč", což by sice mělo dokazovat provedení zkoušky s pozitivním výsledkem... jenže když ti někdo tvrdí, že hodinky byly v půlce září ještě plně vodotěsné do 100m (i když měly mokré sklíčko) a HNED potom do nich nějakou náhodou začalo téct tak, že za dva měsíce běžného nošení (plavat v nich nechodím) měly zoxidované kontakty a strojek zničený vodou... Chybu při zkoušce vylučují, odpovědnost nepřipouštějí. No nic, jen by mě zajímalo, jaké jiné hodinky jsou ty "opravdu spolehlivě vodotěsné", o kterých píšeš, když ne SWISS MADE CERTINA WR 100M?
  7. V roce 2003 jsem si koupil hodinky CERTINA u autorizovaného prodejce a servisu, firmy MiJa v Táboře za 7.902,- Kč. Hodinky byly QUARTZ, WR 100 m (doklad mám). Výměnu baterie jsem zadával vždy u tohoto servisu a vždy jsem při tom nechal provést také zkoušku vodotěsnosti. V hodinkách se nikdy neobjevila ani kapička vody, až do září 2010, kdy se sklíčko zcela orosilo zevnitř a hodinky se zastavily. Opět jsem je tedy odnesl do servisu MiJa a sdělil, že podle mého názoru byla porušena vodotěsnost. V servisu mi oznámili, že provedli zkoušku vodotěsnosti a vše je v pořádku, pouze došla baterie a mokré sklíčko bylo způsobeno kondenzací. Zaplatil jsem za novou baterii, zkoušku a vysušení (doklad ze 17.9.2010 mám, mám i doklad o předchozí výměně baterie se zkouškou WR z března 2009). 3.12. hodinky už zase nešly a byly mokré. Firma MiJa je poslala do servisu Hanák Brno a ti jim napsali: "... v hodinkách byla baterie z roku 2006, poškozený stroj, oxidace na kontaktu, test vodotěsnosti nevyšel, do hodinek se dostává vlhkost... cena opravy 4.250,- Kč..." (kopii mailu mám). Podle mého názoru je celý problém způsobený chybou servisu MiJa ze září 2010, kdy jsem je upozorňoval na netěsnost, ale firma tvrdila, že zkouška vyšla. Za 2,5 měsíce pak hodinky voda zcela zničila. Přesto firma MiJa trvá na tom, že chybu neudělala, hodinky prý byly v září 2010 zcela vodotěsné a oni žádnou odpovědnost nenesou. Pro úplnost dodávám: Zkoušku vodotěsnosti zákazník nevidí a výsledek nemůže nijak ověřit. Firma MiJa mi dosud nezaslala žádné písemné stanovisko, pouze ústně slíbili, že by opravu udělali o něco levněji, prý kolem 3.000,- Kč. Hodinky jsou stále u nich. Byl bych Vám vděčný za radu, jak se v této situaci zachovat.
×
×
  • Vytvořit...