V roce 2003 jsem si koupil hodinky CERTINA u autorizovaného prodejce a servisu, firmy MiJa v Táboře za 7.902,- Kč. Hodinky byly QUARTZ, WR 100 m (doklad mám). Výměnu baterie jsem zadával vždy u tohoto servisu a vždy jsem při tom nechal provést také zkoušku vodotěsnosti. V hodinkách se nikdy neobjevila ani kapička vody, až do září 2010, kdy se sklíčko zcela orosilo zevnitř a hodinky se zastavily. Opět jsem je tedy odnesl do servisu MiJa a sdělil, že podle mého názoru byla porušena vodotěsnost. V servisu mi oznámili, že provedli zkoušku vodotěsnosti a vše je v pořádku, pouze došla baterie a mokré sklíčko bylo způsobeno kondenzací. Zaplatil jsem za novou baterii, zkoušku a vysušení (doklad ze 17.9.2010 mám, mám i doklad o předchozí výměně baterie se zkouškou WR z března 2009). 3.12. hodinky už zase nešly a byly mokré. Firma MiJa je poslala do servisu Hanák Brno a ti jim napsali: "... v hodinkách byla baterie z roku 2006, poškozený stroj, oxidace na kontaktu, test vodotěsnosti nevyšel, do hodinek se dostává vlhkost... cena opravy 4.250,- Kč..." (kopii mailu mám). Podle mého názoru je celý problém způsobený chybou servisu MiJa ze září 2010, kdy jsem je upozorňoval na netěsnost, ale firma tvrdila, že zkouška vyšla. Za 2,5 měsíce pak hodinky voda zcela zničila. Přesto firma MiJa trvá na tom, že chybu neudělala, hodinky prý byly v září 2010 zcela vodotěsné a oni žádnou odpovědnost nenesou. Pro úplnost dodávám: Zkoušku vodotěsnosti zákazník nevidí a výsledek nemůže nijak ověřit. Firma MiJa mi dosud nezaslala žádné písemné stanovisko, pouze ústně slíbili, že by opravu udělali o něco levněji, prý kolem 3.000,- Kč. Hodinky jsou stále u nich. Byl bych Vám vděčný za radu, jak se v této situaci zachovat.