-
Příspěvky
214 -
Registrace
-
Přítomen
sy242's Achievements
Kandidát závislosti (5/8)
0
Popularita
-
-
-
Dík. Obě korunky jsou šroubovací, ano. Tah musí na léto, resp. teplo obecně, pryč, neb se mi po hodinkami potí ruka. Tedy čistě praktický důvod v tomto případě. No a taky to chce občas změnu.
-
Tak dnes dorazily z Ohia tyhle dva kousky. Bohužel jsem zatím neměl čas zaskočit pro vystěžejkovač... Jsou trošku delší, asi bude na pořadu dne zkracování. Přesnost nejdříve vzrostla na 8 sekund, teď je kolem 1 s/ den plus - dobrý.
-
Měl jsem možnost mrknout na tyhle limitkové Salthora ED-SH902T, tak snad autor promine, když živou fotku nahraju sem. Kus 001/100. Řemen není původní. Majitel toužil po skeletonech s dobrým odečtem času, tak došel až k těmto.
-
"díry sou na h...o, ale když tam jezdíš často, tak se jim už vyhneš" sice dobrý, ale to přeci není řešení. Samé smířené nálady? To si pak ale "stát" bude dělat co chce, když se nikdo neozve. Uf, čekal jsem více aktivismu.
-
Zakládám toho téma jako místo kde chci shromáždit vaše zkušenosti s TSK Praha a tím, jak se donutit k činnosti. Několik let nahrávám díry v komunikacích kudy chodím na www.vymoly.cz. Už to ale vzdávám, mám pocit že to k ničemu není. V Praze není kousek souvislého asfaltu. Nejezdím nějak příliš po městě autem, ale i v MHD člověk se stroji - autobusy - trpí. Tak např. úsek Vysočanská - Jarov - Jižní spojka, to je lahůdka v obou směrech už několik let. Vymlácené podvozky. Radlická mezi Lužinami a ČSOB. A tak dále a dále. Vše hlavní tahy. Průmyslová. Bělohorská. Jen kde občas autem musím. Proč na podzim vyfrézovali kus Rabakovské od Průmyslové a dali nový povrch, ačkoliv to tam bylo úplně v pohodě? Teď se s TSK měsíc dohaduji o těhle dvou dírách, které mám přímo v ulici. Jak vidíte, do jedné dal soused cihly, aby se tam dalo jezdit. Obě jsou tam od prosince. Nic se neděje. Okolní ulice v dezolátním stavu. A TSK mi píše "sorry opravujeme po zimě hlavní tahy, a každou díru soutěžíme". Po jaké zimě? Hlavní tahy? Co třeba ta pěkná díra na odbočce z Průmyslové na Jižní spojku do centra? Nejde jen o silnice - houpající dlaždice u výstupu z metra na Lužinách už jsou nahlášeny 20 dnů, a nic. Jaké máte zkušenosti? Dá se to vymoci? Soudně? TSK je Prahy, tedy i občanů, tedy i moje. Pište prosím. #čas na změnu
-
Díky všem za pozitivní reakce! V kategorii do 25 tisíc toho věru zas tolik v automatech na výběr není, pokud to nemá být úplná konfekce, takže jsem rád že jsem na MIDO natrefil (na uhrforum.de to bylo). Co mě zatím trochu dráždí je přesnost, 13 sekund za den. Za víkend kdy jsem se hýbal to bylo méně, ale v kanceláři u kompu to skáče. Uvidíme. Aha, dlouho jsme v Drážďanech nebyli, ale určitě na to dojde. U výlohy se tedy stavíme, díky za tip :-) V plánu je nějaký NATO řemen nebo guma, oranžáda.
-
Stěžejky šroubovací nejsou, a mezera mezi nimi měří 22 mm. Ad Im Rhythmus Bleiben: dnes jsem sjel na tvůj podnět Evil Off, pořád líbí, Korg Wavestation zvuky a bicí z Emu Procussion pořád aktuální i po té době od vydání Bylo třeba ubrat celý a půl dílku, na mou ruku.
-
Kdy už jindy se posunout v jediném šperku muže k něčemu lepšímu, než když se v údaji o věku ze trojky na začátku udělá čtyřka?;-) Strop 30 tisíc. Do výběru se dostaly Hamilton Pan Europ (absence tahu a oblé pouzdro), Tissot PR 516 Heritage (moc retro), Tissot PRS 516 (trochu prázdný číselník), Davosa Trailmaster (prostý číselník, za tu cenu). Vlastně bych vzal i rychlé quartzky od Bulova, jenže to zpracování... Samostatnou kapitolou jsou kousky Alexander Shorokhoff, ty mám v hlavě pořád ale jsou spíše k obleku, tak až později. Pak jsem narazil na MIDO Ocean Star IV, a vypadalo to že by to mohlo být ono - úzká luneta (nelíbí se mi výrazné lunety potápek), akorát sportovní vzhled. Bohužel už je to výběhový model a k mání je pouze modrá verze (za 679,- Euro to ale pořád není špatná volba, jenže ty černé mě prostě berou víc). Takže pak jsem došel k dnes již též výběhovému modelu Multifort Two Crowns. Na uhrenlounge.de k mání za 825,- Euro, tomu jsem nemohl odolat. 42 mm, ETA 2836-2, oboustranný antireflex. Líbí se mi spona s překlápěcí pojistkou, pro mě lepší volba než trn a dvě tlačítka zboku. Zatím jen rozbalovací fotky, bo slušný foťák se vrátí z hor až v sobotu.
-
No, má se to tak že když vidím Nissan Leaf, mám lehký nástup pocitu závisti, že jeho majitel zažívá neustále to, co já tak maximálně na půldruhého kilometru:-) No a prius 2...stokrát napsáno jinde: hodně místa (vepředu téměř žádný středový tunel, joj), příjemná plynulá jízda (hlavně na tempomat je to až na usnutí), ticho na světlech (a v kolonách), docela slušný odjezd z nich (asi dílem dáno tím jak se hned po uvolnění brzdy auto začne rozjíždět), velmi dobrá aerodynamika, pocitově ideální rozložení hmotnosti, rychloměr daleko od řidiče takže minimální přeostřování... Podotýkám že jsem technicky zaujatý, takže mi např. nevadí že motor vylítne do vysokých otáček - chápu že pracuje v optimální zátěži.
-
Prius 2 - zatím 1400 km. To auto nemá chybu. Hybrid mě nezklamal, je ještě lepší než jsem myslel. Kombinace 5,3 na sto.
-
casio uvádí že nejde o umělotinu ale (pravou) kůži, tak jaká povrchová úprava se z toho loupe? jinak stokrát lepší toto než nějaké "krásné" festiny. akorát safír bych neoželel.
-
Nějaké poznatky zde. Jinak ty brďo, tři baterie v tom! Jo, holt bigger is better
-
Tak v Gammy splnili slib a za 14 dnů přesně, tedy včera, jsem byl vyzvednout Aerowatch Butterfly 1942. Číslo modelu 44960 AA01, 35 milimetrů průměr, safír. Rhonda 515 24 D má pohon pro tři ručky, z toho jednu pro zobrazení dvacetičtyřhodinového času, zde ale místo toho je barevný (vypadá to jako perleť) kotouč, takže motýlci mění během dne barvu. Cena 13500,-. Pár fotek: