Přejít na obsah

kudrnac

Členové_50
  • Příspěvky

    177
  • Registrace

  • Přítomen

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

kudrnac's Achievements

Učedník

Učedník (4/8)

4

Popularita

  1. To jezdis jen s jednim bidonem a ta cerna "lahev" je s naradim? Kdysi jsem dostal lahev na naradi o ekoi, ale jeden bidon je pro me malo. Pod sedackou se mi brasnicka nelibi, ale zase nechci porad strkat naradi a dusi do kapes Zustavam u podsedlove brasny, jen vzdy koukam, jak to delaji ostatni
  2. Aha, to je byvala budova posty... Ja myslel, ze je to budova soudu. Budu si muset Klatovy zase pekne projit, az budu u rodicu, uz to tam skoro neznam Ale jinak se to tam dost meni, spoustu mist se opravuje - parky, budovy atd. obchody v centru uz jsou uplne jine nez pamatuju, minule jsem si vsiml kebabu v Prazske. Nekdy mi ale prijde, ze se casto ty zmeny delaji jen pro zmenu, mel jsem rad v parku u kolonady drivejsi ctvercovy pudorys, kde v kazdem rohu byla socha - jaro, leto, podzim, zima, uprostred kasna, sice nefunkcni, ale od toho se tomu rikala kolonada... ted je to upravene na kruh s citatem Vaclava Havla, kasna zmizela... na druhou stranu se tam ale vratili lodicky a vodotrysky do jezirka s ostruvkem. Tam jsem se naucil jako maly bruslit ale jo, je to v Klatovech hezke, take diky vzpominkam. Zkratka v Klatovech by chtel zit kazdy!
  3. Andelske mraky zrovna nad klatovskym soudem?! Pokud se nemylim, uz jsem v Klatovech dlouho nebyl... pokud je to ta ulice k nadrazi...
  4. Tak ti chci podekovat za rady, protoze az s mydlovou vodou se dilo podarilo. Hlavne bylo podle bublin videt, kde to jeste fouka, a ze to potrebuje jeste porad tlacit vzduch, pak to parkrat luplo a bylo hotovo... Priste uz budu vedet :-)
  5. Diky za rady. Zkusim se s tim nejak jeste poprat. Nastesti je dneska hnusne, tak bych stejne nevyjel Knot jsem jednou zkousel na aute, jako moc duvery to nebudilo, prestoze jsou tam mensi tlaky nez na kole... nechal jsem to v pneuservisu opravit hribkem. Na kole mi take prijde lepsi to podlepit, prestoze kamos rikal, ze by to melo zvladnout to mliko. Ale ja foukam vice, protoze mam skoro 2 metry a 95 kg a pry nekdy to pak udrzi jen urcity nizsi tlak. No, sbiram zkusenosti, hned se vzdat a prejit na duse nechci, ale zatim mi to prijde jako hodne veci kolem, hodne prace... na to moje jezdeni :-)
  6. Pred nekolika mesici jsem si koupil "novou", tj. jetou silnicku s bezdusema. Doted jsem mel vzdy klasicke duse (zkousel jsem Turbolito atd...), ale bezduse jsem nemel. V sobotu jsem doma ze zadniho kola vytahl truhlarskou sponku a kolo se vyfouklo. Cekal jsem, ze si s tim to mliko poradi, typek rikal, ze je to dolite, ale ani prd. Musel jsem vzit stary kolo, protoze uz jsem mel neco domluveneho. Vcera jsem se do toho pustil, plast byl prilepeny fest, nechtel jsem ojebat karbonovy rafek, tak jsem se s tim dost mazal, a to i doslova... uvnitr nejake mliko bylo, ale asi malo nebo zaschle vice, nez by melo. Takze jsem asi pul hodiny cistil plast i rafek, pak jsem dirku na plasti pro sichr podlepil a znovu nazul. Ventilek take dost odolaval povoleni, protoze byl zapatlanej od toho mlika. Ted presny postup nevim, mam nejdrive nafouknout, aby zapadly patky a pak dolit? Nebo patky nazapadnou bez mlika? Navic jsem zkousel doma CO2 bombicku, ale plast nezapadnul, je stale hodne tuhy, pak jsem zkusil na benzine, ale klasicky kompresor to taky nedal... Pumpu mam klasickou dilenskou s manometrem a ten booster nemam. Je na to nejaka finta (petlahve nechci, to bych se bal) nebo jak to delate? Doporucite mi znacku toho mlika (tmelu) nebo je to jedno? Je to michatelne mezi sebou? Ze bych predni jen dolil a nemusel to sundavat... Nemam s bezdusema zadne zkusenosti, pomalu je tedy nabiram, ale prijde mi to servisne jako dost peklo proti klasicke dusi. Nemluve o tom, mit vetsi defekt na ceste, vyndavat ventilek a davat do te sracky dusi...
  7. Co presne by te zajimalo? Mam BMW Z3 2.8 predface, siroka verze. Problem je sehnat plecharinu, interierove dily, atd.. Technika je stejna s e36, zadni naprava compact (e30). Spoustu veci se da objednat primo v BMW podle cisla, spotrebka normalne i v nahrade. Auto je takovy lego pro velke, opravuju si drtivou vetsinu sam doma v male garazi s gola sadou z Lidlu a zatim nebyl problem. Zrovna ted o vikendu jsem spise preventivne menil vodni pumpu, remeny a napinak. Spoustu veci vybavy se da celkem jednoduse dodelat doma. Jako diagnostika staci obyc kabel a INPA soft. Co se tyka auta jako takoveho, roadster ma trochu mekci karoserii, zadni naprava je prehistoricka, coz je, podle meho, nejvetsi slabina Z3. Auto je v kolejich trochu nervoznejsi a taha za volant (asi vice v pripade dvojrozmernych pneumatik), ta zadni naprava je pevna a nejde jednoduse menit geometrie. Rekl bych, ze podvozek nestiha motoru, ale priznam se, ze nejsem zavodni ridic a nedrtim auto nahrane. Na kochacku je to super.
  8. Ty Synchrony jsou pekny. To jsem ani nemel videt, ted mam nutkani je objednat https://synchronusa.com/product/synchron-poseidon-ice-diver-black/
  9. kudrnac

    Hodinky a ženy

    Asi jsem starej... ale vam se ty prdele libi?
  10. Tak uz jsem oba chrty poradne umyl a zazimoval. V nedeli jsem se malem natahl v zatacce na mokrem listi... Silnicni sezona je mrtva... at zije horske kolo!
  11. Kdyz uz jsme tady jako na bikeforu:-) zkusim se take zeptat... Prehazuju silnicni sadu Campa Record 12 na jiny ram, celkem bez problemu, jen retez... campa retezy se vetsinou nytuji, bo neexistuji spojky, ale koupi se novy zavadeci cep. Na retez 12 (potazmo na 13 Ekar) uz spojky existuji (C-link), ale snad nikde je nemaji skladem. Proto resim, zda zanovni retez C12 bud necham spojit nytem (jeste se resi specialni nytovackou) nebo zda koupim jiny neznackovy - pry nektere retezy KMC funguji bez problemu s campou. Mate nekdo zkusenosti? A jaky vzit konkretne na C12? Dekuji za nazory.
  12. Koukal jsem dneska na cyklobazar, zda tam neni neco zajimaveho a je tam podobne Bianchi. Neni to to tvoje? https://www.cyklobazar.cz/inzerat/742729/bianchi-oltre-comp-2023-ultegra-di2-vel-59
  13. Ja mel chut v dobe covidu na Bianchi Aria, jenze potrebuju velikost 61, kdyz nebyla cely rok, tak jsem to pustil k vode. Ono ty velikosti nejsou stale Nakonec jsem rad, protoze predtim bych si koupil normalni brzdy, dneska uz vidim, ze nove kolo musi mit kotoucovky, protoze urcite chces karbonovy kola a nechces resit probrzdene rafky. Jeste musim chvilku pockat, abych dospel k elektricke sade Jako technicky se mi libi bezdratovy sram red, ale na predchozi 11 slysim dost stiznosti na presnost a hlucnost. Ono jako ultegra je super, 105 byva defacto jako starsi model ultegry a dura byva zase lehci ultegra... nebo takova je moje predstava, ale v praxi s rybarema problemy nebyvaji. V soucasnosti jezdim na starym (10) Recordu a defacto s tim take nejsou problemy, ale trochu campe ujel vlak. Ono ja vzdycky rikal, ze na italskem kole by mela byt italska sada, ale dneska uz na campe neni vyber a clovek si prilis zuzuje vyber. Ten predstavec je trochu divny, jak jde vzhuru, ale to je jen o zvyku, jinak moc pekne kolo, v realu musi byt jeste hezci! Tak at nepraskaji riditka a hodne najetych kilometru! (jsem se zase trochu rozkecal...)
  14. Pekny Gratuluju!
  15. No, ja se vcera nakonec vyhrabal ven, kosa jak svin... nakonec jeste asi 6 km pred dojezdem defekt...
×
×
  • Vytvořit...