Přejít na obsah

AntiRadary.cz

Členové
  • Příspěvky

    20
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.antiradary.cz
  • Skype
    Antiradary.cz

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  • Fanoušek značky
    Tissot

AntiRadary.cz's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Laserové čidlo se dá celkem slušně schovat za IR plexisklo, u některých rušiček má formu parkovacích senzorů, což se dá využít hlavně u tmavých vozidel (laserové senzory nelze barvit!) s absencí parkovacích senzorů. Jinak 30.000 Kč za set vestavěný detektor + rušička je dost na hraně, u mě se do tohoto limitu vleze pár kompletů, u konkurence prakticky nic. :-)
  2. Vybrat vhodný vestavěný antiradar je celkem složitá záležitost, různých typů vestavěných detektorů je hodně a ceny se pohybují od cca 18.000 až do 70.000 Kč. Bez laserové rušičky a GPS funkcí bude účinnost cca 50%, s laserovou rušičkou a GPS funkcemi cca 90-95%. Z nejlevnějších detektorů do 20.000 Kč doporučuji Escort Qi45 EURO (nemá GPS funkce), do 25.000 Kč je Beltronics 975e EURO s GPS úpravou (má GPS funkce CZ/SK), do 30.000 Kč se dá pořídit Stinger Card s GPS funkcemi a homologací pro celou Evropu. Proti Multaradaru CD (SK a cizina) je vhodný Beltronics STi-R Plus M-Edition a Stinger Card HD, přičemž Stinger Card má aktuálnější GPS databázi a homologaci pro celou Evropu. Oba přístroje se dají pořídit do 40.000 Kč. Z rušiček má nejlepší poměr výkon/cena Laser Interceptor, který se dá pořídit od cca 15.000 Kč za Dual (ochrana jenom přední části vozidla) do cca 27.000 Kč za Quad (ochrana přední i zadní části vozidla. Přesné ceny závisí od vybraného typu detektoru a laserové rušičky, u různých typů jsou různé rabaty a tím i možnost slevy. K těmto cenám je pak nutno připočítat cenu za montáž na vozidlo, která se pohybuje kolem 8.000 - 15.000 Kč. Do 30.000 Kč se dá pořídit slušný vestavěný antiradar s GPS funkcemi bez laserové rušičky a montáže, nebo komplet nejlevnějšího detektoru bez GPS funkcí s laserovou rušičkou bez montáže, popřípadě nejlevnější vestavěný detektor bez GPS funkcí a rušičky, ale montáži do vozidla. V případě zájmu poradím a sestavím cenovou kalkulaci přes SZ nebo email, ale nebudu sem dávat odkazy a přesné kalkulace, abych nebyl obviněn ze spamu.
  3. Tak jsem si také přečetl CELÉ vlákno a je to opravdu silný příběh. Když to porovnám s prkotinami, které se řeší na fórech o antiradarech nebo autech, kam často také přispívám, tak je obrovský rozdíl. Jste fakt fórum gentlemanů. Snad už to celé bude v pořádku a žádné nečekané a nepříjemné situace se již nevyskytnou. Tyhle sbírky uvnitř nějaké komunity jsou opravdu velice účinné a efektivní. Kdysi se manželka zúčastnila něčeho podobného v zahraničí, kdy na operaci srdce malého kluka bylo nutné sehnat cca 25.000 EURO v průběhu 1 týdne. Za 2-3 dny se nasbíralo skoro 40.000 EURO!
  4. Tak pokusy o zákaz antiradarů jsou tady už od roku 2000, ale tehdejší distributor Beltronicsů měl dostatečné páky na to, aby tomu zabránil. Nevím, jestli něco něco takového dokáže i ten současný. Zatím se povedl jenom zákaz aktivních antiradarů - rušiček. Na Slovensku jsou sice antiradary nelegální, ale i tam na to existuje legální řešení: http://www.bezpokut.sk. Dokud se tam nezavedou detektory detektorů radarů typu Spectre, tak postačí libovolný pevný antiradar dobře schovaný ve vozidle. Proti Spectre pomůže jenom Beltronics STi-R Plus nebo Stinger. Předem upozorňuji, že jsem výhradním distributorem Stingeru v ČR než mě tady někdo obviní, že si tu na něj dělám nenápadně reklamu.
  5. Nové Passaty nejsou problém, používají klasický Ramer 10 a Valentine ONE je bez problému dokáže detekovat na dostatečnou vzdálenost: http://www.jenproaut...ejich-barev-spz . Mohou sice měřit i v pasivním režimu, kdy jenom jedou za vozidlem, nic nevysílají a do záběru kamery se jím nahrává rychlost z cejchovaného tachometru, ale prakticky to nevyužívají. Měřit s pomocí radarové hlavy je totiž mnohem jednodušší a rychlejší. POZOR, radarová hlava je schovaná za mřížkou a při běžném pohledu není vidět! Mohou měřit jak po směru jízdy, tak i v protisměru a to jak za jízdy, tak i při stání. Starší Passaty R36 jsou vybaveny pasivním Polcam 2006 (nahrávaní na kameru a výpočet průměrné rychlosti podle ujeté vzdálenosti a času) a antiradar na ně nereaguje: http://www.auto.cz/v...36-policie-5885, http://www.policie.c...-rychlosti.aspx
  6. Tohle byl ale problém jenom u Valentine ONE do roku 2008, od verze 3.864 je detekční rozsah minimálně +- 100 MHz, který plně pokrývá frekvenční rozsah českých Ramerů: .
  7. Díky za tipy. Raději bych asi dal vydělat zdejšímu členu fóra, na kterého jsou skvělé ohlasy než někomu úplně cizímu: http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/42494-knespl-majzlik/. Je to sice pro mě přes celou Prahu, ale v centru je zase blbé parkování, doufám, že na Praze 6 to bude lepší.
  8. Josef01: Když mohu, rád pomohu. Já žádné tiskové mluvčí nemám, tak si musím dělat reklamu sám.
  9. carpaccio: Není problém a po domluvě funguji i přes svátky a víkendy, Včera se zákazník stavil v 17:00 a odcházel v 20:30. Ještě 0.5 hodiny jsem pak uklízel rozbalené zboží.
  10. m.n.: Stačí se držet technických otázek a nedat se vtáhnout do vzájemných konfrontací. Když zde napíšete jejích nicky, bude jednodušší je poznat, ale samozřejmě jím to nebrání se zaregistrovat znovu a pod jiným nickem. Já tady ale nechci řešit vzájemné vztahy s konkurencí, chci jenom poradit lidem, kteří se neorientují v něčem, co já dobře znám a na oplátku si zase nechám poradit v tom, v čem se nevyznám: http://forum.chronom...tissot-v-praze/ Edit: Jenom? Kdybyste mi před nákupem zavolal, mohl jsem Vám nabídnout řešení, které by cenu Vašeho vozu převyšovalo 50násobně!
  11. Kamil: Protože Evolve je spíše hračka než solidní antiradar. Specifikace mohou být stejné, ale citlivost v Ka pásmu je úplně někde jinde a Evolve funguje až v paprsku radaru nebo těsně před ním. Tady jsou videa přímo od distributora Evolve a žádná velká sláva to není: - stacionární Ramer je na sloupu vpravo A takhle vypadá detekce třeba Valentine ONE:
  12. FW u Valentine ONE lze upgradovat, ale detektor je zapotřebí dopravit přímo výrobci do USA, což pro většinu zákazníků z ČR není reálné a pro obchodníky by to byl příliš drahý a zdlouhavý proces. Pokud ale ovšem někdo do USA jezdí, může si zjistit podmínky a cenu takového upgrade na https://store.valentine1.com/upgrades/. V ČR jsem našel jedinou firmu, která něco takového dělá, ale její pověst není právě nejlepší a cena za tuto službu nejnižší: http://www.antiradar...zi-p-20463.html . Myslím, že na stejné peníze vyjde starší detektor prodat a koupit si nejnovější verzi Valentine ONE s plnou zárukou. Ovšem Valentine ONE s FW 3.864 a novějším je pro ČR naprosto vyhovující a žádný upgrade není třeba řešit. Momentálně má nejvýhodnější poměr výkon/cena právě Escort X50, a to jak ve verzi EURO CZ (pro příznivce CZ distribuce), která teď zlevnila z 17.8xx na cca 11.8xx Kč, tak v ještě výhodnější verzi EURO EU, která se pohybuje kolem 9-10 tisíc Kč. Úplně nejlepší poměr výkon/cena je u Escort X50 International EU, který má výkon na úrovni Beltonics RX65i EURO CZ (15.895 Kč), ale za cenu Escort X50 EURO EU (9.800 Kč). Běžně ale nabídce eshopů není, je to hodně žhavá novinka, a asi ani tak brzo v nabídce nebude, protože český distributor současné době dosáhl zamezení importu Escortů z okolních států, sám jej do nabídky zařadí až prodá dostatečně Beltronicsů RX65i EURO CZ, pro který je přímý konkurent a určitě nebude za takovou cenu. Já mam skladem jak Escort X50 EURO EU, tak i Escort X50 Int. EU za stejnou cenu (a samozřejmě i Escort X50 EURO CZ) a prodávám je systémem FIFO (First In, First Out), takže až se doprodají Escort X50 EURO EU, začnou se prodávat Escort X50 Int. EU. Kdo si ovšem výslovně vyžádá Escort X50 Int. EU, tak jej dostane hned. - srovnání Beltronics 975e EURO CZ vs. Escort X50 Intl. EU (kamera usekla konec videa) - srovnání Beltronics 975e EURO CZ vs. Escort X50 Intl. EU (trochu zdlouhavý, točeno na mobil v opěrce spolujezdce a zatím nesestříháno).
  13. Jelikož jsem tu odpovídal ohledně dotazů na antiradary a když už mám tady registraci, tak se zase zkusím poptat na něco, co bych zas potřeboval já. Před pár lety mě přestalo bavit neustálé vytahovaní mobilu abych podíval na to kolik je hodin a rozhodl jsem se pořídit si pořádné hodinky. Protože jsem v budoucnu nechtěl řešit výměnu batérie, rozhodl jsem se zakoupit nějaký automat střední třídy. Koupil jsem si hodinkyTissot 1953 PR50 Automatic, které se mi v obchodě líbily nejvíce. Celkem mě zklamala jejích přesnost, odchylka za 24 hod. byla 30 sekund, což mi přišlo celkem dost, ale v obchodě mě ujišťovali, že u automatu to je běžné a odpovídá normě. Kromě přesnosti jsem byl s nimi celkem spokojený, ale jednou mi spadly přesně na nastavovací kolečko, které od té doby začalo fungovat jenom po směru hodinových ručiček a do opačné strany se vždy odšroubuje. Rovněž automatické natahování přestalo fungovat jak má, dokud je mám na ruce, tak jdou, po pár hodinách v klidu se zastaví. Nevydrží ani celou noc. Nevíte někdo, kdo v Praze by uměl tuto závadu opravit a kolik by to asi stálo? Teď jsem je asi rok vůbec nepoužíval, ale jak tu čtu různé příspěvky, tak jsem si na ně vzpomněl a pokud by to šlo za nějakou rozumnou částku pravit a třeba i zlepšit přesnost chodu, tak bych do toho asi šel.
  14. Dantechno: Pod stejným jménem vystupuji i na jiných fórech a dělám to schválně, ať je hned vidět, kdo je kdo a jakou relevanci mají mé příspěvky. Nepoužívám anonymní nicky, které se tváří jako nestranní uživatelé a nenechávám za sebe psát zaměstnance a kamarády, kteří by mě nenápadně doporučovali, jak to dělá konkurence.
×
×
  • Vytvořit...