Ano, to je nové E klasse, vyapdá velmi podobně jako S klasse. Jagmen: stačí posunou sedačku dopředu, mrkni na ty obrázky, kde končí středový panel u Ečka, když si tam sednu tak tam je ještě víc místa než na tom mém horním obrázku, protože i při 182cm výšky mám krátké nohy.
Hasňa: Ono záleží na řidiči, když má 190cm a dlouhé nohy, je jasné, že za ním to nebude žádný zázrak, stejně jako u stávající verze. Místa tam je podle mě stejně jako dříve.
Tohle taky nechápu, objednáš za 28 USD nějakou věc, zaplatíš 350 korun DPH s poplatky (všichni to mají podobné) a na komunikaci se podílí několik lidí včetně emailů, telefonátů apod., pakárna, za den vyberou 100 tis. DPH na blbostech s náklady 1 milion a tak to jde každý den.
Kolega to prodal a pak měl Mazdu 6 s 2.5 l. benzín motorem a jezdil za 6.5. S XC70 AWD 5D jezdí lidé za 8.5, s benzínem je průměr kolem 11-12 litrů, záleží jaký poměr město/dálnice.
No nevím, kolem mě si to kupuje čím dál míň lidí a buď nakupují android nebo windows v ceně 7-12 tis. Měl jsem několik verzí iPhone s 16GB a vždy mi to stačilo, teď už to neřeším, mám jinou platformu, předražený umělohmotný telefon jsem odmítnul, teď mám za 2000,- tlačítkovou Nokii s dotekáčem (stále má HW FM rádio) a vydrží celý pracovní týden nabitá
Mám verzi 9.2.1 a linky fungují normálně. Že by se konečně začal Apple s cenama vracet zpátky na zem, po tom co jsi uvědomili, že to dost přepískli až tak, že museli snížit výrobu?
Je to ostuda ty naše silnice, otatně ostudu děláme ve všem na co šáhne vláda včetně prezidenta, kdysi tu zaznělo "jsem hrdý na to že jsem Čech", ale nikdy jsem se nedozvěděl na co hrdý.
Je rozdíl mezi prémiovým vozem a segmentem. Prémiový vůz je nějaký konkrétní model, který splňuje náročné technické požadavky a je zároveň má vyjímečné postavení mezi ostatními modely. Volvo splňuje prémiový segment, pak záleží na konkrétním autě.