Přejít na obsah

Bukoowsky

Členové_50
  • Příspěvky

    205
  • Registrace

  • Přítomen

2 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Radim
  • Fanoušek značky
    Garmin, Seiko, Citizen, Omega, Sinn

Návštěvy profilu

2 178 zobrazení profilu

Bukoowsky's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

12

Popularita

  1. Ano, zkoušel jsem v Ingredients a na první dobrou mě to šíleně nadchlo - opravdu mi to evokovalo intenzivní vůni inkoustu na kvalitním hrubém papíře. Mínus takový, že po chvíli jsem o tom ani nevěděl - výdrž nestojí moc za řeč.
  2. Od minulé středy, co jsem apače dovezl - 800 km namotáno a dnes první servis. Jsem z toho stroje úplně vysraný
  3. Já už v ničem jiném, než v pracovních statusovkách ani nechodím...a jo, po měsících stále ještě nejsou jako bačkory...umím s tím žít a baví mě to Póza...
  4. Od myšlenky ke skutku utekly cca dva týdny, decentní námluvy...a bylo - love it
  5. Hele, já nejsem mentálně na HD úplně nastavený...jde primárně o to, že se mi musí mašina líbit, pak jsem ochoten dobrovolně trpět jako Hus. A stávající produkce HD se mi vesměs nelíbí, až na toho perverzního Fat boba Street a Low rider už jsou takové ty: "kdybychmusel,takasijo,no" Oproti tomu kousky od Indianu mě přitahují na první dobrou a vesměs jsem dlouho luštil jen, jestli scout anebo chief - a když jsem si poslechl rozdíly a k čemu se ten či onen hodí, jsem rád, že se mi potvrdil právě chief. Pragmatický a rozumný přístup by určitě byl sjezdit co nejširší spektrum z obou stájí, ale zrovna tady se asi většinou shodneme, že se vybírá primárně srdíčkem a to mi u HD prostě nějak chybí, s výjimkou toho Fata, kde si nejsem jistý, zda to není jen momentální okouzlení tou syrovou perverzí
  6. Děkuju, To jsou přesně ty malé podněty k věci, které mi pomáhají dokreslit si celkovou představu Já nejsem fyzicky asi ještě úplná troska, přesto i na Rebelu 1100, když to valím delší dobu po dálnici, si to úplně neužívám - věřím, že na to jsou jiné mašiny... Větší radost mi dělá pomalu se kutálet krajinou, dělat u toho bordel, rychlostí, která je hodně na pohodu, s vědomím, že za to můžu vzít a předjedu kdykoliv cokoliv. Takhle jsem jezdil s Rebelem a větší ambice nemám - jen to samé chci dělat s krásnější motorkou a větším motorem a větším kraválem Když mi to v Praze půjčili, já na to sedl, párkrát brnkl za plyn a uslyšel ten zvuk, málem jsem zasvinil trenky....bylo rozhodnuto.
  7. Procházel jsem informace, nemá 122 koní, nýbrž 90... Co se týče customizace - zcela upřímně na tom nechci nic měnit, ta motorka je pro mě úžasná tak, jak je teď...časem můžu přijít na to, že by to chtělo jinak sedlo anebo výš řídítka, to jsou však řešitelné parametry. Pokud jde o chování motoru - já jsem nevyježděné játro, potrvá hodně let, než možná budu mít pocit, že bych to chtěl trochu jinak a proč Nezpochybňuji, že už nejspíš skrze zkušenosti chceš něco jiného a víš i proč. Já jsem opravdu hodně na začátku cesty a chtěl bych jít tímhle směrem...když budu mít štěstí, třeba nepřijdu na to, že bych to chtěl jinak
  8. Co vím, Chief má cca 122 koní. Srovnání se scoutem jsem řešil a právě že mně sedí více ten usedlý styl ježdění a obrovský krouťák Scout je na mě malý, musí se víc točit, je to víc muscle bike, jak říkáš...to není pro mě. Ale zajímá mě tvůj názor, proč tedy raději HD? Samozřejmě jsem se ptal, ve srovnání se scoutem mi to bylo také doporučeno, Chief naopak winner...ale sto lidí - sto chutí
  9. Dlouhodobě mě stáj Indiana osovovala víc, ty stroje jsou za mě elegantnější, vymazlené - Chief byl vždycky ten pomyslný trůn. Nedávno jsem byl nalomený zkusit právě HD tábor - konkrétně Fat Boba 114, nic jiného se mi u nich z aktuální tvorby nelíbí (možná ještě Street bob, nic víc)...ale testovací jízda se ukázala v blbou chvíli, čili jsem to zrušil a už tomu nedal druhou šanci...pak jsem si uvědomil, že zatímco Fat bob mě momentálně draždil a lákal tou sprostou brutalitou, dlouhodobě jsem byl spíš na klasiku, kterou už snad vyjma toho Street boba u HD nevidím. Takže nemám přímé srovnání, co se týče jízdních vlastností, ale z pohledu srdíčka a estetického dojmu jsem se rozhodl jít tohle cestou
  10. krásný job! Apropo - ten anodizovaný kousek...nedostal se k Tobě od Lestata?
  11. Dostala se ke mě překrásná a proporčně naprosto dokonalá záležitost, po které jsem toužil jakožto po lépe zpracovaném strideru, netušil jsem nicméně, jak to celé padne do ruky - Lakas od Buddyho Westona. S nějakým odstupem, který jsem si naordinoval, abych se vyhnul nekritickým výkřikům radosti, musím říct, že už dlouho, jestli vůbec, jsem neměl v pracce takhle skvěle udělaný nůž. Je pro mě o to vzácnější, že Mistr už s námi není...děkuji.
  12. Díky za shrnutí, relevantní podněty Fyzicky je to v pohodě, dříví na topení si doteď štípu sám (sekyra/kalač), spíš přemýšlím, jestli to cenově ještě neojebu tím, že si začnu vozit kulatiny namísto špalků a řezání si pořeším po svém... Ale právě skrzeva fakt, že se reálně nedostanu mimo dosah pozemku, tak se víc přikláním k el. variantě, nejspíš nějaká výkonnější Makita
  13. Vážení lumberstřelci a dřevorubci, Potřeboval bych poradit - řeším pořízení řetězové pily, s tím, že využití počítá s naporcováním navezených kulatin na topení tak jednou za dva roky...plus aktuálně je potřeba akcelerována likvidací zdechlé třešně, viz foto. Rád bych se vyhnul nákupům dle mého obvyklého vzorce, tedy vzít reálnou potřebu, aplikovat 3x multiplikátor, ještě pro jistotu o něco nahodit a to pořídit - jsem fakt hobbík Jen si nejsem jistý, jestli stačí elektrická, když moje čáry probíhají výhradně na dosah zásuvky...anebo je to blbost a stopro benzín. Díky za rady!
  14. Velice rychlý nehodinový obchod, super domluva a proces - děkuji.
×
×
  • Vytvořit...