Může být, ale je to jen velmi dočasný jev. To se může týkat jen velmi úzké skupiny lidí, která ten krok (nákup luxusního zbožení za účelem oslnění) nebude opakovat, alespoň ne v takové míře. Když se podíváš, jaká odvětví jsou nejvíce zasažena, tak jsou to přesně cílové skupiny pro výrobce luxusních hodinek. Ve finanční sféře se propouští, těm, co nepropustí, omezí či nedají bonusy. Z peněz, co jim zbyde radši splatí část hypotéky než koupí nové hodinky. Tím, jak finanční instituce neinvestují do rozvoje softwaru, padají tržby i v IT, což mám pocit je největší skupina návštěvníků na tomhle webu. Celkově mi tedy vychází, že výrobci hodinek krizi pocítí velmi silně a zlevňovat začnou velmi brzy. Jelikož si u luxusního zboží nemůžou dovolit oficiální pokles ceny a riskovat ztrátu dojmu luxusnosti, tak to bude mít formu různých časově omezených akcí apod. Rozhodně to ale přijde. Momentální zdražení, když odmyslíme kurzové vlivy, může být právě předstupeň. Nabídnou vyšší slevu, ale z vyšší ceny, a ztráta na marži nebude taková.