Ono to zas tak velké není (110m dlouhé, 11.40m široké a při max. ponoru 3.10m nějakých 2.630 tun). To se člověk narodí do panelového domu plného “šífáků”, otec pracuje celý život jako dispečer na překladišti v přístavu v Děčíně a překlad lodě, strýc pracuje jako kapitán vnitrozemské plavby. Když v tom jeden vyroste, tak jen pokračuje v tom co vidí. Takže jedna škola, druhá škola a pak už jen praxe. Do vojny u nás (ČSPL), po vojně pak Rýn a okolní toky. Přes 10 let na palubě a pak další učení, pár zkoušek a okolo 30-ti ze měl byl kapitán. Jako kapitán jezdím cca. 15 let a každý den se učím (praxí), ale je to práce jako každá jiná. Nic není nemožné. Velkou výhodou je, že mě to k tomu všemu hlavně hodně baví. Pro zajímavost aktuálně čekáme až odstraní most v Groningen (Holandsko), co dle zpráv trefil ten český kapitán, abychom mohli jet dál. Sent from my iPhone using Tapatalk