Jump to content

Jaké G SHOCKy máte dnes na ruce?


t2
 Share

Recommended Posts

Na letošní cestě na IGNIS BRUNENSIS jsem si vzal G 5600 EB. Dnes je na nebi od pyrotechniky klid takže jsme vyrazili na okruh za motokárami. Jako nečekaný bonus se na velkém okruhu odehrávalo jakési klubové motocyklování. Závody se střídaly s volnými jízdami. Přístup všude, tak jsem na boxové zítce udělal pár fotek.

Tady jedna z nich:

post-673-0-76788400-1370810331_thumb.jpg

Edited by t2
Link to comment
Share on other sites

No s Peugeotem 406 jsem velice spokojený - měl jsem 9 let sedan, a když jsem před půlrokem pocítil potřebu mít kombíka, koupil jsem si jen jinou verzi stejného auta. To auto nerezne, je pohodlné, spolehlivé, je v něm dost místa a je to ještě pořád taková ta klasika z 90-tých let, kde není přehnaně elektroniky, co by mohla dělat problémy - a přitom pořád nevypadá špatně. Šlape prostě skoro jako...digitálky...a taky už je dneska skoro stejně levné :)

Link to comment
Share on other sites

Kámoš měl kombíka 1,9TD 66 kw. Vždycky jsem se rád svezl a říkal jsem si jaký by to bylo s benálem. Jinak tyhle géčka jsou tady skoro rare.

Link to comment
Share on other sites

No s Peugeotem 406 jsem velice spokojený - měl jsem 9 let sedan, a když jsem před půlrokem pocítil potřebu mít kombíka, koupil jsem si jen jinou verzi stejného auta. To auto nerezne, je pohodlné, spolehlivé, je v něm dost místa a je to ještě pořád taková ta klasika z 90-tých let, kde není přehnaně elektroniky, co by mohla dělat problémy - a přitom pořád nevypadá špatně. Šlape prostě skoro jako...digitálky...a taky už je dneska skoro stejně levné :)

měl jsem 406 2.0 16V 97 Kw 5 let, objel jsem s ním celou Evropu, kromě běžné údržby, výměny spotřebních dílů a pravidelných výměn náplní absolutně bezproblémové auto, se kterým jsem jen já najel 150000 poctivých kilometrů. Jízdní vlastnosti na dlouhé cesty optimální, jen s tím nelze rychle sekat zatáčky, na to je podvozek trošku bačkorovitý. Místa dost i pro člověka mého ražení /205 cm, 130 kg/, maximální dosažená rychlost dle zkalibrované navigace na německé dálnici 218 kmh byla také ok. Pokud toto patří dle moda do rubriky Kdo s čím jezdí, nechť to přesune...

Link to comment
Share on other sites

To si připadám vždycky když fotím hodinky na veřejnosti. Tady naštěstí byli ti co znají mojí diagnózu :) Ostaní si mysleli, že si fotím koleje. Nic to ale asi nemění na tom, jak jsem u toho vypadal :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...