Jump to content

Jaké G SHOCKy máte dnes na ruce?


Recommended Posts

Na letošní cestě na IGNIS BRUNENSIS jsem si vzal G 5600 EB. Dnes je na nebi od pyrotechniky klid takže jsme vyrazili na okruh za motokárami. Jako nečekaný bonus se na velkém okruhu odehrávalo jakési klubové motocyklování. Závody se střídaly s volnými jízdami. Přístup všude, tak jsem na boxové zítce udělal pár fotek.

Tady jedna z nich:

post-673-0-76788400-1370810331_thumb.jpg

Edited by t2
Link to post
Share on other sites
  • Replies 4.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nedavno..

Dneska DW 9200K 

Sphinxx mě nalomil .. teď lituju, že jsem nevzal ty jeho supr géčka.. ale i tyto mě vzali u peněženky

No s Peugeotem 406 jsem velice spokojený - měl jsem 9 let sedan, a když jsem před půlrokem pocítil potřebu mít kombíka, koupil jsem si jen jinou verzi stejného auta. To auto nerezne, je pohodlné, spolehlivé, je v něm dost místa a je to ještě pořád taková ta klasika z 90-tých let, kde není přehnaně elektroniky, co by mohla dělat problémy - a přitom pořád nevypadá špatně. Šlape prostě skoro jako...digitálky...a taky už je dneska skoro stejně levné :)

Link to post
Share on other sites

Kámoš měl kombíka 1,9TD 66 kw. Vždycky jsem se rád svezl a říkal jsem si jaký by to bylo s benálem. Jinak tyhle géčka jsou tady skoro rare.

Link to post
Share on other sites

No s Peugeotem 406 jsem velice spokojený - měl jsem 9 let sedan, a když jsem před půlrokem pocítil potřebu mít kombíka, koupil jsem si jen jinou verzi stejného auta. To auto nerezne, je pohodlné, spolehlivé, je v něm dost místa a je to ještě pořád taková ta klasika z 90-tých let, kde není přehnaně elektroniky, co by mohla dělat problémy - a přitom pořád nevypadá špatně. Šlape prostě skoro jako...digitálky...a taky už je dneska skoro stejně levné :)

měl jsem 406 2.0 16V 97 Kw 5 let, objel jsem s ním celou Evropu, kromě běžné údržby, výměny spotřebních dílů a pravidelných výměn náplní absolutně bezproblémové auto, se kterým jsem jen já najel 150000 poctivých kilometrů. Jízdní vlastnosti na dlouhé cesty optimální, jen s tím nelze rychle sekat zatáčky, na to je podvozek trošku bačkorovitý. Místa dost i pro člověka mého ražení /205 cm, 130 kg/, maximální dosažená rychlost dle zkalibrované navigace na německé dálnici 218 kmh byla také ok. Pokud toto patří dle moda do rubriky Kdo s čím jezdí, nechť to přesune...

Link to post
Share on other sites

To si připadám vždycky když fotím hodinky na veřejnosti. Tady naštěstí byli ti co znají mojí diagnózu :) Ostaní si mysleli, že si fotím koleje. Nic to ale asi nemění na tom, jak jsem u toho vypadal :)

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...