Jump to content
t2

Jaké G SHOCKy máte dnes na ruce?

Recommended Posts

Na letošní cestě na IGNIS BRUNENSIS jsem si vzal G 5600 EB. Dnes je na nebi od pyrotechniky klid takže jsme vyrazili na okruh za motokárami. Jako nečekaný bonus se na velkém okruhu odehrávalo jakési klubové motocyklování. Závody se střídaly s volnými jízdami. Přístup všude, tak jsem na boxové zítce udělal pár fotek.

Tady jedna z nich:

post-673-0-76788400-1370810331_thumb.jpg

Edited by t2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hodiny pěkný. Jak šlape 406? Jo a ještě krátké video ze včera:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No s Peugeotem 406 jsem velice spokojený - měl jsem 9 let sedan, a když jsem před půlrokem pocítil potřebu mít kombíka, koupil jsem si jen jinou verzi stejného auta. To auto nerezne, je pohodlné, spolehlivé, je v něm dost místa a je to ještě pořád taková ta klasika z 90-tých let, kde není přehnaně elektroniky, co by mohla dělat problémy - a přitom pořád nevypadá špatně. Šlape prostě skoro jako...digitálky...a taky už je dneska skoro stejně levné :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kámoš měl kombíka 1,9TD 66 kw. Vždycky jsem se rád svezl a říkal jsem si jaký by to bylo s benálem. Jinak tyhle géčka jsou tady skoro rare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No s Peugeotem 406 jsem velice spokojený - měl jsem 9 let sedan, a když jsem před půlrokem pocítil potřebu mít kombíka, koupil jsem si jen jinou verzi stejného auta. To auto nerezne, je pohodlné, spolehlivé, je v něm dost místa a je to ještě pořád taková ta klasika z 90-tých let, kde není přehnaně elektroniky, co by mohla dělat problémy - a přitom pořád nevypadá špatně. Šlape prostě skoro jako...digitálky...a taky už je dneska skoro stejně levné :)

měl jsem 406 2.0 16V 97 Kw 5 let, objel jsem s ním celou Evropu, kromě běžné údržby, výměny spotřebních dílů a pravidelných výměn náplní absolutně bezproblémové auto, se kterým jsem jen já najel 150000 poctivých kilometrů. Jízdní vlastnosti na dlouhé cesty optimální, jen s tím nelze rychle sekat zatáčky, na to je podvozek trošku bačkorovitý. Místa dost i pro člověka mého ražení /205 cm, 130 kg/, maximální dosažená rychlost dle zkalibrované navigace na německé dálnici 218 kmh byla také ok. Pokud toto patří dle moda do rubriky Kdo s čím jezdí, nechť to přesune...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak jsi asi vypadal v kolejišti nakrčený fotící si hodinky...jako pako :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

To si připadám vždycky když fotím hodinky na veřejnosti. Tady naštěstí byli ti co znají mojí diagnózu :) Ostaní si mysleli, že si fotím koleje. Nic to ale asi nemění na tom, jak jsem u toho vypadal :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počítám, že krátce po focení  projelo Pendolino, ne?

Tam Pendolíno nejezdí :) Ale poslouchal jsem kdy přijede City Elephant Beroun-Praha :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tam Pendolíno nejezdí :) Ale poslouchal jsem kdy přijede City Elephant Beroun-Praha :)

Tak to leda... :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnešní nákup.I má lepší polovina, bude spokojená...

post-30084-0-20786300-1371555270_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...