Přejít na obsah

bluman

Členové_50
  • Příspěvky

    1 504
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    2

bluman naposledy vyhrál 7. srpna 2024

bluman má nejvíce líbivý obsah

4 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Bratislava
  • Fanoušek značky
    Rolex, JLC, TAG Heuer, Grand Seiko

Návštěvy profilu

2 622 zobrazení profilu

bluman's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

368

Popularita

  1. Fyzika je sice len jedna, ale spravne vytunene SUV moze mat ovela lepsie jazdne vlastnosti ako vacsina "beznych osobakov". Aktivne stabilizatory vedia robit divy . Na druhej strane, sediet co najblizsie/najnizsie k ceste je zas pocit o niecom uplne inom
  2. To jednoznacne, nie je sedan ako sedan a SUV ako SUV. Urcite vyskusat So zenou sme tiez presli zo sedanov, vlastne z liftbackov (Octavka, potom BMW 3GT a posledne 6GT) na SUV. Dovod ale bol, ze sme chceli 7 miest. Uz pocas planovania dalsieho prirastku do rodiny sme vyberali, ze co 7 miestne kupit a mali sme moznost pozicat X7 na pol dna. Zhodnotili sme to tak, ze okrem tych miest navyse a trochu viac priestoru to oproti 6GT nic zasadne lepsie neprinasa. Nepacilo sa nam, ako sa to hupe zo strany na stranu a naklana v zakrutach. Takze prechod na SUV prisiel az o par rokov neskor, ked uz bol potomok na ceste a bolo treba tych 7 miest. Zase treba povedat, ze to 6GT je trochu vyssie ako bezne sedany, takze bolo idealnym kompromisom - pohodlnejsie nastupovanie ako sedany a jazdne vlastnosti lepsie ako SUV. Napodobne, XB7 mam rad a nemal som lepsie rodinne auto, ale B6 milujem
  3. Na tu okamzitu reakciu nie su relevantne kW ale skor Nm. Pri rovnakom krutaku a spravnom podradeni, bude na tom vzdy lepsie atmosfera, lebo turbu vzdy chvilu trva kym zaberie. Aj ked u novych motorov su tie turbo diery uz takmer nepoznatelne. A nebude ta Mazda v rukach partnerky len trochu "zlenivena"? Teda nerad by som podcenoval partnerku, ale casto to tak byva Jj, to je na tom ta zabava
  4. Pre mna zabava je tiez v priebehu krutaku - nastupe vykonu, to ako ide motor do otacok, ci ako to najlepsie opisat. A k tomu adekvatny zvukovy podmaz (nie nevyhnutne usi trhajuci rachot ). I v tom vykone v priamom smere moze byt dost rozdiel, skusal som napr. Teslu 3 Performance a bolo to ako: WOW! a dalej nudaáá naproti tomu v Alpine B6, aj ked pri horsom zrychleni 0-100, to mam skor nieco ako: wooooooooWWOOHUU nodopc krwa *&%^@$(*&)_ Napriek hmotnosti 2,1t je s Alpinou celkom dost zabavy aj v tych zakrutach, tu fyziku predsa len niektore auta dokazu (trochu) odrbat - najlepsim prikladom je asi Godzila (GT-R) . Ale ten vykon si nie je mozne naplno vychutnat mimo autobahn ci okruhu . Takze po 600k/800Nm uvazujem tiez dalej este skor o niecom malom, lahkom, s manualom a atmosferou.
  5. Zeby v rychlosti a sposobe prejazdu zakrutami?
  6. A co japonci? Civic TypeR, Toyota GR a vraj je velmi vydareny aj Hyundai N.
  7. po veelmi dlhom case
  8. Karadzicova/Mlynske Nivy v smere od Dunaja, ale je to uz davnejsie, tusim je to tam uz poprerabane odvtedy. Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  9. No tak tym sa to myslim vysvetluje Tiez som preletel krizovatku na cervenu ( a tu istu myslim az 2x, resp. 2.krat som sa tusim este zbadal na poslednu chvilu), ked som si pri nedostatocnej pozornosti zmylil zelenu pre odbocovaci pruh za cervenu pre rovny pruh. Ale tie semafory tam su umiestnene tak nejak blbo, ze k tomu pomyleniu tam moze dojst relativne lahko.
×
×
  • Vytvořit...