Jiří Sedlák Odesláno 27. března Nahlásit Sdílet Odesláno 27. března Teď zcela záměrně ty nejhorší podmínky. Vidím slunce i kolik je hodin, předtím nemyslitelné. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balthus Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března před 20 hodinami, Jiří Sedlák napsal: Teď zcela záměrně ty nejhorší podmínky. Vidím slunce i kolik je hodin, předtím nemyslitelné. Kdyby bylo možné se na ně v Praze podívat, tak pozvu na kafe Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Sedlák Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března Hele v Praze se vyskytuju tak pětkrát do roka. Tak si zkusím vzpomenout. Já teda radši Plzeň nebo džus s vodou, z kafe mi je divně, tak ho nepiju. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Sedlák Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března Můžu konstatovat, že charakter hodinek to nezměnilo pořád se lesknou, ale je dovnitř vidět. Je to konec konců jenom vnitřní. Tedy ne žádnej luxus, spíš nutnost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Sedlák Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března A je to dobrý i na Jubilee Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hightower Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března před 23 hodinami, Jiří Sedlák napsal: Tak přikládám jednu fotku přesně jak se válím na gauči, tak před tím ty hodinky vůbec nešly vyfotit a ani nebylo vidět kolik je hodin. Na první pohled to moc nevypadá, ale funguje to. Balení super, dokumenty pěkně v obálce a zvolili stejnou přepravu jako já tedy cenné psaní expres a za méně než 24 hodin doma. Ten AR byl dobrá volba Jirko! Teď už jim nic nechybí Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Sedlák Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března Viď, mám radost. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Sedlák Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března Myslím, že takhle bylo předtím taky vidět prd a ne ručičky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balthus Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března Před hodinou, Jiří Sedlák napsal: Hele v Praze se vyskytuju tak pětkrát do roka. Tak si zkusím vzpomenout. Já teda radši Plzeň nebo džus s vodou, z kafe mi je divně, tak ho nepiju. Rozumím, takže tour de bier, píšu a beru za slovo Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Sedlák Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března Tak SAR od OS to není, ale na přímým slunci... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiří Sedlák Odesláno 28. března Nahlásit Sdílet Odesláno 28. března Pomóóóc jdou po mě... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gasolineman Odesláno 2. dubna Nahlásit Sdílet Odesláno 2. dubna V 26. 3. 2024 v 13:05, Jiří Sedlák napsal: Hele mě se líbí, jsou hodně nekonvenční, líbí se mi skeleton za tou mřížkou, protože tak neruší. A celek korunka, kyklop, datum je super. A proporce slibují skvělou nositelnost na jakékoli ruce. V 26. 3. 2024 v 12:50, kork74 napsal: Líbí se mi a to tak, že dost. Mám rád ukazatel rezervy nátahu a umístění korunky "Bullhead". Nevypadají jak běžná konfekce a i to mám rád. Více info a tvé dojmy v nějakém obsáhlejším příspěvku bych taky snesl.... @kork74 a Jiri Sedlak: Děkuji oběma za "slova útěchy" - tedy oproti tomu zepsutí ve zmiňovaném starém vlákně . Tak tedy - jedná se o hodinky Hamilton U.S. 66 neboli Route 66, ref. H35615735, které byly vydýny v r. 2008 v limitované edici 2008 ks k 70. výročí otevření slavné "Mother Road" v r. 1938 vedoucí z Chicaga, IL, do Santa Moniky v L.A. CA, protínající 7 států. Hodinky myslím patří do série American Classic a pohání je kalibr ETA 2897 (založený na ETA 2892-A2) s 21 kameny, kmitočtem 28.800 vph, uložením nepokoje Incablock a s rezervou chodu 42 hod. Tento kalibr se natahuje oběma směry, rotací po- i proti směru hidínových ručiček. Tvar pouzdra je patrný z foto, takže jej netřeba blíže popisovat, vychází z tvaru Hamilton Fontainebleu někdy cca ze 60. let, a má poměrně masivní rozměry se šířkou 50mm, ale díky tvaru bez nožek a výšce bez korunky lug-to-lug cca 45 mm jsou velice dobře nositelné i na menším zápěstí, ale přesto celkem výrazné. Hmotnost na tahu je cca 200g. Dodávaly se buďto s tahem, nebo na koženém řemínku s vloženým proužkem z karbonu, a ve verzi s černým nebo s bílým ciferníkem. Vedle tohoto modelu "Power Reserve" existuje ještě menší verze (šířka pouzdra 44mm) s malou vteřinovkou umístěnou na 3. hodině (model "Small Second"), kalibr ETA 2895, rovněž v obou barvách ciferníku, a rovněž v LE 2008 ks (nejsem si jistý, zda ta nebyla k dispozici na tahu, ale pouze na kůži). Tah/řemen má u modelu "Power Reserve" šířku u stěžejek 22 mm, a k přezce se zužuje na 20 mm, signovaná přezka u tahu je dvojitý "motýlek" s postranními tlačítky, u řemenu klasická trnová, taky s logem Hamilton. Śířku u menšího modelu "Small Second" neznám, ale myslím, že bude totožná - tah i řemen totiž kvůli umístění korunky musí mít specifiké vybrání. Voděodolnost obou modelů je 5 ATM / 50 m, dýnko s průhledem na strojek a vyleptaným logem "Route 66" je (díky svému nekulatému tvaru) na 4 šroubcích, korunka není šroubovací a má klasické funkce nastavení data a seřízení času. Přesnost ani Sklíčko je safírové, lehce bombírované. Antireflex nyní nepotvrdím, ale s čitelností ani na slunci není problém. Luminiscentní jsou pouze hod. a min. ručky, luminiscence není žádný zázrak, ale je celkem adekvátní stylu a designu hodinek - nejde o žádné pilotky ani divery. Tolik asi k základním parametrům, a nyní blíže k designu, který je asi hlavním (a některými zatracovaným) atributem tohoto modelu: Jednotlivé prvky jsou stylově a tematicky natolik provázané, že je těžké zvolit, čím vlastně začít. Kromě samotného ne úplně běžného tvaru pouzdra, na většině ploch broušeného, jde o 90° (nebo chcete-li o 270°) otočený strojek s korunkou a datumovkou na 12. hodině. Vzhledem k absenci funkcí chronografu, bych tady asi úplně nepoužil označení "bullhead" - nebo jen částečně (chybí ty býčí "rohy" v podobě chrono tlačítek). Nicméně datumovka má zvětšující čočku, tvarově plynule navazující na korunku, a má kapkovitý tvar. Tady asi shoda mezi oběma modely "Power Reserve" a "Small Second" končí. U modelu "Power Reserve", o kterém píšu, je rezerva chodu (narozdíl od malé vteřinovky na 3. hod.) umístěna na hodině 4., a ciferník zde má rastrovou perforaci, tedy částečný "skeleton". Tato perforace má stylizovat mřížku chladiče starých klasických aut, tak jako korunka na vrcholu má stylizovat uzávěr chladiče a čočka datumovky kapku chladící kapaliny či motorového oleje. Stupnice je pak rozdělena na 2, resp. 3 části - 12 - 6 hod. je definována čárkovými indexy, 7 - 11 hod. (na 12 je datum) pak číselnými indexy. Dílčí minutová stupnice je v rozmezí 1 -3 hod dělena drobnými číselnými indexy po vteřině s červenými čárkami 1/5 sec., což má symbolizovat červené pole otáčkoměru, od 3. do 7. hod. jsou pak 1/5 sec. čárkové indexy bílé a bez číslic, a od 7. do 11. hod jsou indexy číselné po 5 min. (35-40-45-50-55) s čárkovým dělením již jen po vteřinách, což má zase symbolizovat stupnici tachometru. Třešničkou je pak právě indikátor rezervy nátahu, stylizovaný jako palivoměr. Ač se výsledek nemusí každému líbit, mně osobně jakožto "petrolheadovi" tento design dává dokonalý smysl, a spojitost s výročím dokončení / otevření legendární a mnoha filmy a písněmi opěvované Route 66 to ještě umocňuje - a co si nalhávat, i ta určitá kontroverze (pocit rebelie?) a fakt, že jde o LE (kterou sice asi nechce mít úplně každý milovník hodinek a značky Hamilton obecně), je pro mě jen další plus - Ventury ve své futuristické jedinečnosti asi taky neosloví každého... navíc - narozdíl od Ventur vzkříšených v sérii filmů Men In Black - v tomto případě se jedná o tak trochu dost zapomenutý model, který si dle mého subjektivního názoru svou pozornost určitě zaslouží (P.S.: Rád je nosím právě třeba na motorku a celkově mě baví). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 1. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 1. listopadu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 1. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 1. listopadu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 1. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 1. listopadu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 2. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 2. listopadu Desne se mi libi Jazzmaster Open Heart Auto. Delaji jich mraky. Ale nej mi prijdou s tim bilo-stribrnym cifernikem a zlatymi cisly. A mam vetsi ruku, takze ty vetsi 42mm (jsou i 40mm) a ty maji navic i motyl.sponu, kterou mam radsi nez trnovou. Takze model H32705551 na kuzi. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 7. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 7. listopadu V 2. 11. 2024 v 7:18, D.J. napsal: Desne se mi libi Jazzmaster Open Heart Auto. Delaji jich mraky. Ale nej mi prijdou s tim bilo-stribrnym cifernikem a zlatymi cisly. A mam vetsi ruku, takze ty vetsi 42mm (jsou i 40mm) a ty maji navic i motyl.sponu, kterou mam radsi nez trnovou. Takze model H32705551 na kuzi. Tak přišla zajímavá nabídka na Tissotky, po kterých jsem pokukoval.. budou vánoce, lyže.. nedá se nic dělat, nekradu.. takže Hamiltonky budou muset počkat.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arthur N. Odesláno 11. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 11. listopadu 1 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
D.J. Odesláno 22. listopadu Nahlásit Sdílet Odesláno 22. listopadu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Arthur N. Odesláno 6. prosince Nahlásit Sdílet Odesláno 6. prosince Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se