Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno (upraveno)

Ahojda - na ebayi jsem narazil na dvoje zajímací hodiky a chci se zeptat, esli vám ta cena u Hamikltonů nepřijde moc podezřelá?

Není to skládačka? Myslíte, že jsou rigo? Help. Kdyby ne, tak je beru hned.

http://cgi.ebay.com/Outstanding-Military-S...1QQcmdZViewItem

A eště dotaz na tyto Benrusy - kam až se může cena vyšplhat?

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=160304248783

Díky za odpovědi.

Upraveno uživatelem N4M
Odesláno

Ty Hamiltony jsou podezřele zachovalý a podezřele levný. Za 100 USD, evtl. nabídni ! ??? A ten obrovský znak na ciferníku ? To jsem ještě nikdy neviděl, ale to moc neznamená, protože já jsem jen laik. Ty Hamiltony (nebo podobné) jsem našel v ZERO HOUR (ale bez znaku, jen s nápisem HAMILTON) jako 1940 - 1954 U.S. Marine Corps hodinky. Jsem zvědav, co na to řeknou ostatní.

Odesláno
Ty Hamiltony jsou podezřele zachovalý a podezřele levný. Za 100 USD, evtl. nabídni ! ??? A ten obrovský znak na ciferníku ? To jsem ještě nikdy neviděl, ale to moc neznamená, protože já jsem jen laik. Ty Hamiltony (nebo podobné) jsem našel v ZERO HOUR (ale bez znaku, jen s nápisem HAMILTON) jako 1940 - 1954 U.S. Marine Corps hodinky. Jsem zvědav, co na to řeknou ostatní.

Já mám zálusk na amrecký military hodinky - nejlépe HAMILTON, ale Benrus beru taky. Ale tyhle Hamiltony mi přijdou být až moc podezřelý. Nevim.

kdyžtak poraďte nějakou stránku, kde jsou takovéto military hodinky na prodej, bo kde se častěji vyskytují - THX.

Odesláno
Tak Benrusy jsem v ZERO HOUR našel taky. 1965 by mohlo odpovídat. Těm Benrusům bych osobně věřil mnohem víc než Hamiltonům. Ani je nevyfotil zespodu.

hoď plíz link na Zero Hour - mě to hází všechno možný, jen ne to, co myslíš ty :suicide_anim:

Odesláno

Hamilton:

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.