N4M Odesláno 17. prosince 2008 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2008 (upraveno) Ahojda - na ebayi jsem narazil na dvoje zajímací hodiky a chci se zeptat, esli vám ta cena u Hamikltonů nepřijde moc podezřelá? Není to skládačka? Myslíte, že jsou rigo? Help. Kdyby ne, tak je beru hned. http://cgi.ebay.com/Outstanding-Military-S...1QQcmdZViewItem A eště dotaz na tyto Benrusy - kam až se může cena vyšplhat? http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=160304248783 Díky za odpovědi. Upraveno 17. prosince 2008 uživatelem N4M
lib Odesláno 17. prosince 2008 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2008 Ty Hamiltony jsou podezřele zachovalý a podezřele levný. Za 100 USD, evtl. nabídni ! ??? A ten obrovský znak na ciferníku ? To jsem ještě nikdy neviděl, ale to moc neznamená, protože já jsem jen laik. Ty Hamiltony (nebo podobné) jsem našel v ZERO HOUR (ale bez znaku, jen s nápisem HAMILTON) jako 1940 - 1954 U.S. Marine Corps hodinky. Jsem zvědav, co na to řeknou ostatní.
N4M Odesláno 17. prosince 2008 Autor Nahlásit Odesláno 17. prosince 2008 Ty Hamiltony jsou podezřele zachovalý a podezřele levný. Za 100 USD, evtl. nabídni ! ??? A ten obrovský znak na ciferníku ? To jsem ještě nikdy neviděl, ale to moc neznamená, protože já jsem jen laik. Ty Hamiltony (nebo podobné) jsem našel v ZERO HOUR (ale bez znaku, jen s nápisem HAMILTON) jako 1940 - 1954 U.S. Marine Corps hodinky. Jsem zvědav, co na to řeknou ostatní. Já mám zálusk na amrecký military hodinky - nejlépe HAMILTON, ale Benrus beru taky. Ale tyhle Hamiltony mi přijdou být až moc podezřelý. Nevim. kdyžtak poraďte nějakou stránku, kde jsou takovéto military hodinky na prodej, bo kde se častěji vyskytují - THX.
lib Odesláno 17. prosince 2008 Nahlásit Odesláno 17. prosince 2008 Tak Benrusy jsem v ZERO HOUR našel taky. 1965 by mohlo odpovídat. Těm Benrusům bych osobně věřil mnohem víc než Hamiltonům. Ani je nevyfotil zespodu.