Návštěvník Tada Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 Well napsal: Pořádný auto na pořádný svezení je Caterham CSR, Lotus Exige, Elis a Mazda MX-5 pro chudé. Jaguar je dobrej tak na dálnici ;-) . No to samozřejmě - na okruhu, na okresce... Jenomže když si člověk chce zajet třeba na spontání oběd do Monaca, tak se takový rychlý cestovní coupé nebo GT docela hodí A přesně tohle by tohle Porsche mělo umět
Aldo Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 Podle místního plátku autoweb.cz však není nástupce 928 ještě schválen, pokud se však má začít vyrábět bude konstrukčně vycházet z panamery a z důvodu šetření financí dostane stejné motory, tekže třeba taky nový šestiválcový nafťák pro dehtuchtivé zákazníky. Jo máme se na co těšit. Já osobně se nejvíc nemůžu dočkat toho nového malého SUV od porsche, které se má postavit po bok Audi Q5
utrejch Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 (upraveno) Aldo napsal: Podle místního plátku autoweb.cz však není nástupce 928 ještě schválen, pokud se však má začít vyrábět bude konstrukčně vycházet z panamery a z důvodu šetření financí dostane stejné motory, tekže třeba taky nový šestiválcový nafťák pro dehtuchtivé zákazníky. Jo máme se na co těšit. Já osobně se nejvíc nemůžu dočkat toho nového malého SUV od porsche, které se má postavit po bok Audi Q5 Holt firma nemuze 40 let vyrabet jen jedno auto. A osobne chapu, je-li potom poptavka, ze zacnou montovat diesly ... Osobne me auta moc netankuji, ale kdyz uz bych si neco koupil, tak jen todle: (jeste bych mozna zvazil wiesman ;-) Upraveno 29. října 2009 uživatelem utrejch
mike_x Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 No vida, nejlinejsi designeri na svete zapracovali a kupodivu celkem dobry Celkem by me zajimalo, co je tak vyhecovalo
Návštěvník Tada Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 mike_x napsal: No vida, nejlinejsi designeri na svete zapracovali a kupodivu celkem dobry Celkem by me zajimalo, co je tak vyhecovalo já bych řekl, že kokain - 80s jsou zpátky!
brett Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 Dnes večer mě známý nechal protáhnout předváděcí Jaguar XF s tím dieselem co má přes 500 koní.. Když jsem pak usedal do své A6, tak už jsem neměl ty pocity co dříve ... Ale to Porsche bych mohl taky ...
Návštěvník Tada Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 brett napsal: Dnes večer mě známý nechal protáhnout předváděcí Jaguar XF s tím dieselem co má přes 500 koní.. Když jsem pak usedal do své A6, tak už jsem neměl ty pocity co dříve ... Ale to Porsche bych mohl taky ... No počkej, takové XF neexistuje To bychom o něm v Jaguar clubu ČR museli něco slyšet - montuje se do toho benzínová V8 s kompresorem, která má někde kolem 500 koní - záleží jestli je to standartní verze nebo XFR verze
Alessio Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 Tada napsal: No počkej, takové XF neexistuje To bychom o něm v Jaguar clubu ČR museli něco slyšet - montuje se do toho benzínová V8 s kompresorem, která má někde kolem 500 koní - záleží jestli je to standartní verze nebo XFR verze Naftové XF má opravdu "pouze" 202 kW. Jel jsem, moc se mi to líbilo, jeden z nejlepších dieselů do auta téhle třídy. Miluju design té palubovky.
brett Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 Já to nestudoval, možná jsem to i polet a bylo to jen přes 400 koní. Prostě jsem nasedl a vozil se. Na to ani nemusím být v klubu Jaguáru. Ta palubovka je opravdu super s tím uzavíráním vývodů. btw Tado jsi fakt někdy otravný chytrolín... anebo jste v to Vašem klubu všichni takoví géniové?
Návštěvník Tada Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 brett napsal: Já to nestudoval, možná jsem to i polet a bylo to jen přes 400 koní. Prostě jsem nasedl a vozil se. Na to ani nemusím být v klubu Jaguáru. Ta palubovka je opravdu super s tím uzavíráním vývodů. btw Tado jsi fakt někdy otravný chytrolín... anebo jste v to Vašem klubu všichni takoví géniové? Promiň, nemyslel jsem to zle... Jen mě zarazilo, že by ses až tak sekl a spletl si benzínový motor s nafotvým. Respektive ten nafťák má 500/600Nm, takže když se člověk překoukne v tabulce a místo koní si zapamatuje Nm.
brett Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 Já ho moc neposlouchal, když mluvil o parametrech, protože u toho auta je to úplně fuk. Když to člověk prošlápne, tak cítí koule málem v krku a na nafťák to má ušlechtilý zvuk...
Návštěvník Tada Odesláno 29. října 2009 Nahlásit Odesláno 29. října 2009 brett napsal: Já ho moc neposlouchal, když mluvil o parametrech, protože u toho auta je to úplně fuk. Když to člověk prošlápne, tak cítí koule málem v krku a na nafťák to má ušlechtilý zvuk... Nojo, ono poslochat prodejce se obecně moc nevyplácí... Prosté přečtení katalogu dá většinou hodnotnější a přesnější informace. Otázkou je, kdes byl na testovací jízdě? Když se české zastoupení Jaguaru zmítá v krizi...
Traveller Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Odesláno 30. října 2009 MNě se auto v prvním příspěvku líbí a je mi fuk, zda má na čumáku znak Porsche, Ferari nebo Aston...
zid Odesláno 30. října 2009 Nahlásit Odesláno 30. října 2009 CzechJoker napsal: To jo, o tom žádná. Akorát už to není Porsche, jako bejvalo. Podívej se na to ale jinak, kdyby se Porsche nepodřizovalo trhu, tak by tu už nemuselo být. Jinak k Cayenne, nejen, že to auto nemá moje sympatie (není ošklivé, ale neuchvacuje mě) tak ani není pohodlné, ve srovnání třeba s Range Roverem. Zadek 928 se mi líbi, ale to asi jen proto, že se mi líbi novej Jaguar
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se