Přejít na obsah

Problem s Eizo monitorom


Doporučené příspěvky

Ahojte,

 

prosim Vas o radu, aspon taku informativnu k tomuto problemu:

 

mam EIZO 22" S2231W na pracu (design, grafika) technologia S-PVA....super monitor, no prave dnes ma prekvapilo po zapnuti zobrazenie riadkov - vid priloha. Neviem ako to spravne nazvat, v tomto smere som laik, preto len takto "vyhodeny riadok". Viete co to robi? mam ho nieco cez rok a pol.

 

Velmi sa obavam, ze je to trvala chyba. Skusal som notebook (mam Lenovo ThinkPad T500) zapnut/vypnut (Eizo mam k nemu napojeny ako externy monitor) a stale to tam je.

 

Inak zaruku mam, EIZO dokonca sa zarucuje na 5 rokov/cca 30 000h prace na nom - neviem do akej mieri je to marketing, ale EIZO je super znacka, prave ma moju pracu....

 

Dik za odpovede.

post-6829-007040600 1282418900.jpg

post-6829-027569700 1282418909.jpg

post-6829-086642000 1282418917.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Jakým kabelem je monitor připojen?

2. Je ta chyba vidět i před spuštěním Windows? Při BIOSu?

3. Při změně rozlišení se poloha té řádky pixelů mění?

 

ahoj, no ja som si tiez myslel, ze to bude v pripjeni, v kabli, mozne to je, vsetko som vypol, poodpajal, znovu zapojil a nic...som v tom laik, takze prepac za neuplne info:

 

1. > mam kabel cierny na DVI a modry na D-SUB - typy koncoviek - pozri prilohu - oba mam zapojene z Docku na monitor. (notebook

ma dve grafiky, da sa prepinat podla potreby vykonu, pricom vysoky vykon ide len cez DVI, preto mam oba kable.)

> chyba sa objavi aj ked je pripojenie cez D-SUB, aj cez DVI

 

2. > ked je zapnuty len monitor - chyba tam nie je

> ked zapnem aj notas, chyba sa hned objavi. BIOS som neskusal...po restarte mam stlacit hned F1 ci F12?

 

3. > poloha sa nemeni, vzdy na rovnakom mieste.

 

Edit: doplnenie infa k notebooku

post-6829-002256200 1282432130.jpg

post-6829-030063900 1282432140.jpg

post-6829-078977700 1282432148.jpg

Upraveno uživatelem StanoBare
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dik za radu. Zajtra musim ist do obchodu - co s tym, monitor je stale v zaruke, tak to vyuzijem, ak sa potvrdi chybny riadok. Eeeech...

 

Prosim ta este, teoreticky - momentalne ho potrebujem k praci na zakazke, vadilo by, ak by som s monitorom zasiel do servisu az o tyzden neskor? Ak by to robilo problem, radsej ho odpojim a budem robit nudzovo priamo na notebooku.

 

Dik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Týden by měl určitě vydržet. V nejhorším případě se objeví další chybné řádky.

 

Hlavne nech sa neobjavia priamo cez pracovnu plochu! Teraz to este ide...pritom ziadny fyzicky zasah na monitor nebol, proste som ho zapol a bum, je to tam.

 

Co to vlastne znamena? ze riadok nespracuvava vstup a nezobrazuje co ma?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemá náhodou Eizo záruku, že si pro ten monitor dojedou? A možná by ti přivezli i náhradu. No ale jist si tím nejsem.

 

Tak zarucny servis EIZO je, aspon co mi vraveli pri kupe, vyborny. Zaruka je 5rocna. Chybu vsak musia posudit - bud donesies monitor do predajne, alebo servisak pride za tebou na posudenie. Ak bude dany model na centralnom sklade (Bratislava) mas novy do 24-48h - podla vzdialenosti bydliska a kedy ohlasis chybu. Zrejme som natrafil na chybnejsi model, ale to sa ukaze az v obchode, co na to povedia. Inak v CR mate aj zelenu linku na konzultaciu problemu. Na Slovensku ani neviem, ale tu v obchode aspon daju zalozny monitor, pokial sa chyba neodstrani.

 

Najprv som pisal tu na forum, kde som denne. Aspon sa trochu cez vikend ukludnit a zorientovat sa v tom :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...