Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj,

tak poslušně hlásím další přírůstek do rodiny těchto Primek. Nejsem žádný fotograf, navíc foceno v noci, takže světlo děs a bída (zatím jen jedna, pokud někdo bude chtít, udělám fotek vícero). Vše by mělo být údajně původní, tak tomu budu věřit. Tělo je na několika místech už zbavené chromu, ale jinak poškozené není, sklíčko je ještě na fotce tak jak přišlo, teď už jsem to trošku rozleštil za pomoci pilníčku na nehty (máte to dámy občas šikovné nástroje:) a peprmintové zubní pasty, tak vypadá celkem dobře:) Luneta už je na okrajích celkem obroušená a barva slezlá, jinak navenek vše ve velice pěkném stavu. Stroječek se náhodně občas seká, takže hodinář ho čeká, ale to by ho čekal i kdyby problém nebyl. A číslo je krásné 88.

Tím se dostávám k dvěma dotazům - četl jsem tu několik zmínek o vychvalovaném hodináři na Florenci (jméno si teď nevybavím), předpokládám se nemusím bát, když mu hodinky svěřím, do Eltonu se mi to příliš posílat nechce, je mi jasné, že by to byl ranec (renovovat je nehodlám, i když jsem nad tím přemýšlel, ale byla by to škoda, vypadají dobře a zničil bych jejich historii, takže jen ten strojek odservisovat).

A za druhé - je Elton, nebo i někdo jiný, schopen podle čísla zjistit alespoň nějakou základní historii hodinek? Jediné info, co mám, je, že údajně ležely několik let v armádním skladu, což může a nemusí být pravda.

A řemínek je jen dočasný z ultralevných quartzů, tak mě za něj nebijte, bude pak nějaký normálnější.

Tikání zdar!:)

Posted Image

Odesláno

ahoj, tak jsem rád, že se ti také poštěstilo a máš je...jinak na to sklíčko pomáhají velmi jemné smirkové papíry (hrubost přes 2000 třeba) a na rozleštění Sitol. Jinak je to zlatnictví Janka naproti vlezu do metra Florenc, kde pracuje pan Frýdl. Na druhou otázku neznám odpověď, ale spíš si myslím, že to dohledatelné nebude.

Odesláno