tmoris Odesláno 13. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2011 (upraveno) koupil jsem v aukci z ebay.co.uk smp 2254.50. prodejce se jevi velmi slusne (149 hodnoceni na 100%), hodinky maji byt v bezvadnem stavu a zatim nic nenapovida tomu, ze by tak byt nemelo. jeho schopnost fotit me jako jedina lehce odrazovala. ne ostrosti zaberu, ale prilis malym rozlisenim fotek (cca 500x400 px) z cehoz drobne detaily nelze rozpoznat. vetsi fotky vykouzlit nedokazal, nicmene na muj pozadavek nafotit dalsi veci reagoval vstricne, nafotil karty atd, opet v malem rozliseni, ale tak ne kazdy musi byt umelec. jeste jsem si s nim napsal par mailu o stavu hodinek, tvrdi, ze je nosil jen prilezitostne a uz delsi dobu byly v krabici. navic jsem si rikal, ze pres ebay paypal buyer protection by nemel byt zadny problem, vratit to muzu vzdycky.. takze o co jde: v patek jsem zaplatil a vcera vecer mi napsal, ze pri baleni se mu zamlzilo zevnitr sklicko a za chvili to zmizelo a moc se omlouval, ze o tom nevedel, ze je moc rad, ze si toho vsiml jeste pred tim, nez mi je poslal, protoze by pak vypadal jako podvodnik.. a ptal se, jak to chci resit. ze mi bud muze nabidnout slevu za kterou si necham hodinky pretesnit, nebo to necha opravit on. napsal jsem mu, at to posle do omegy a on ted psal, ze to bezne trva az 8 tydnu (pretesneni / prohlidka) a on by preferoval mi dat slevu a at si to poresim sam, ale at mu reknu ja, jak to chci resit. nemyslim si, ze se me snazi podvest, pusobi velmi slusne, nicmene.. otazky:- kolik stoji pretesneni u omegy, tzn jakou od nej mam chtit slevu?- hodinky byly udajne 2x servisovane, coz za 3 roky vlastnictvi mi prijde docela hodne. na otazku proc 2x za 3 roky psal, ze proste "predbehnul" povinne 3 lete prohlidky omegy, chtel si byt jisty udrzbou hodinek vcas.. co si myslite o techto dvou servisech a nynejsi vade tesneni? diky predem za rady Upraveno 13. března 2011 uživatelem tmoris Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cyber Odesláno 13. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2011 (upraveno) koupil jsem v aukci z ebay.co.uk smp 2254.50. prodejce se jevi velmi slusne (149 hodnoceni na 100%), hodinky maji byt v bezvadnem stavu a zatim nic nenapovida tomu, ze by tak byt nemelo. jeho schopnost fotit me jako jedina lehce odrazovala. ne ostrosti zaberu, ale prilis malym rozlisenim fotek (cca 500x400 px) z cehoz drobne detaily nelze rozpoznat. vetsi fotky vykouzlit nedokazal, nicmene na muj pozadavek nafotit dalsi veci reagoval vstricne, nafotil karty atd, opet v malem rozliseni, ale tak ne kazdy musi byt umelec. jeste jsem si s nim napsal par mailu o stavu hodinek, tvrdi, ze je nosil jen prilezitostne a uz delsi dobu byly v krabici. navic jsem si rikal, ze pres ebay paypal buyer protection by nemel byt zadny problem, vratit to muzu vzdycky.. takze o co jde: v patek jsem zaplatil a vcera vecer mi napsal, ze pri baleni se mu zamlzilo zevnitr sklicko a za chvili to zmizelo a moc se omlouval, ze o tom nevedel, ze je moc rad, ze si toho vsiml jeste pred tim, nez mi je poslal, protoze by pak vypadal jako podvodnik.. a ptal se, jak to chci resit. ze mi bud muze nabidnout slevu za kterou si necham hodinky pretesnit, nebo to necha opravit on. napsal jsem mu, at to posle do omegy a on ted psal, ze to bezne trva az 8 tydnu (pretesneni / prohlidka) a on by preferoval mi dat slevu a at si to poresim sam, ale at mu reknu ja, jak to chci resit. nemyslim si, ze se me snazi podvest, pusobi velmi slusne, nicmene.. otazky: - kolik stoji pretesneni u omegy, tzn jakou od nej mam chtit slevu? - hodinky byly udajne 2x servisovane, coz za 3 roky vlastnictvi mi prijde docela hodne. na otazku proc 2x za 3 roky psal, ze proste "predbehnul" povinne 3 lete prohlidky omegy, chtel si byt jisty udrzbou hodinek vcas.. co si myslite o techto dvou servisech a nynejsi vade tesneni? diky predem za rady Vrátit peníze a rychle pryč od toho. Vlkost na sklíčku je malér, a může být předzvěstí mnohem většího průšvihu uvnitř. Může být poškozený i ciferník, ručky, i samotný stroj. Takže by se Ti mohla levná koupě šeredně prodražit. Druhá varianta pro trpělivé jedince je, aby to poslal na své náklady do autorizovaného servisu. Po opravě by si měl záruku danou servisem, že je to v pořádku. Obávám se, že to nebude jenom těsnění. Upraveno 13. března 2011 uživatelem Cyber Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmoris Odesláno 13. března 2011 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2011 ted mezi nami probehla jeste tato konverzace: ja napsal jemu:I guess, I will call my local Omega AD on Monday and demand from them whats the price and time needed for this and get back to you. Since the watch is only 3 years old and been serviced twice, could you please let me know what were the exact issues your retailer serviced them about? Also, was it an AD or a non-authorised watchmaker to service them? Have you been using the watch in a shower or sauna, which could perhaps damage the sealing? Im glad you have found out about this prior to shipping, even though I admit Im a bit discomforted that something like that happened to such a "young" watch.. :-( on odpovedel: Hi tomas It was serviced by Omega. It's never been in the shower or been wet. I am very surprised how it has happened? There was no issues notified when the watch came back. So it must have happened whilst it was stored in its box magically? But yes if you get in touch with Omega and tell them the exact same thing as what i'm describing to you it may be cheaper and quicker to get this sorted. Rather than send it through a ''full service'' and wait 8 weeks. Its very very barely noticeable unless you have it under a spot lighting where it will be shown. I'm so glad that i've picked this up before i posted it. Feel free to find out the costs etc.. I will contact Omega at my end and see how much they quote me and how long etc.. So sorry for this tomas Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baza Odesláno 13. března 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2011 Zrušil bych obchod, protože popis neodpovídá skutečnému stavu předmětu a požadoval vrácení platby.Cyber má pravdu, existuje velká nejistota, jaký další problém může být skrytý uvnitř. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tmoris Odesláno 13. března 2011 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. března 2011 ok, diky za rady Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se