Honza Holeček Odesláno 27. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 27. dubna 2011 Udělal jsem si radost a po několika měsících nošení quartzek jsem si zase koupil mechaniku (díky Yvaine). Na léto a do terénu jsem je ještě osadil tímhle...
spineshank Odesláno 27. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 27. dubna 2011 gratuluju a musím říct že jim to na kaučuku sluší
Honza Holeček Odesláno 27. dubna 2011 Autor Nahlásit Odesláno 27. dubna 2011 Diky, taky mi prijde, ze jsou na kaucuku hezci nez na ocelovem tahu... Zatim jen spokojenost... A dalsi fotky, casem urcite pribudou... gratuluju a musím říct že jim to na kaučuku sluší
StanoBare Odesláno 27. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 27. dubna 2011 Výrazné hodinky s parádnou čitateľnosťou! Luneta tomu dáva šťávu....mimochodom, čísla na lunete su luminiscenčné, alebo farbene bielou?
Honza Holeček Odesláno 27. dubna 2011 Autor Nahlásit Odesláno 27. dubna 2011 Čísla na lunetě jsou bílé, bez luminiscence... Zítra zkusím přidat nějakou noční fotku:smile_anim:... Výrazné hodinky s parádnou čitateľnosťou! Luneta tomu dáva šťávu....mimochodom, čísla na lunete su luminiscenčné, alebo farbene bielou?
StanoBare Odesláno 27. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 27. dubna 2011 Dík...myslím, že lumi bude výborné. Hrubé indexy, ručičky, má čo svietiť. A to ešte keby aj luneta - tak máš aj baterku Určite sem hoď nočné foto.
lukin_ova Odesláno 28. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 28. dubna 2011 Gratuluji k parádním hodinkám a těším se na noční foto. Nějaké další foto toho zadního průhledu ?
Honza Holeček Odesláno 28. dubna 2011 Autor Nahlásit Odesláno 28. dubna 2011 Pridavam slibena nocni fota... Prvni je po cca. devadesatiminutovem nasviceni od televizni obrazovky a druhe po desetivterinovem nasviceni malou lampickou:smile_anim:...
Radek K Odesláno 28. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 28. dubna 2011 Uplně to vidím někde u ohníčku v létě. Budeš jak světluška. Pěkné
hejdik Odesláno 29. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 29. dubna 2011 S tou Gumou a průhledným dýnkem vypadají epesně