Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Už dlouho shledávám kvalitu svých fotografií zásadním problémem, proto jsem se poohlížel po schopném fotografovi. Dnes jsem dostal první fotografie od mé nadané kamarádky fotografky, Revue Thommen Bicompax, potřeboval jsem dobré fotky do prodejního vlákna tak se to hodilo. Dávám je i sem, abyste to okomentovali. Mně se líbí moc! Jsou přesně takové jaké jsem si přál. Mimochodem pro inspiraci jsem jí poslal fotky Mrakoušovo IWC ;)

Jenom pro srovnání, takhle jsem je "nafotil" já

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Odesláno
  V 4. 5. 2011 v 18:15, 'Alina' napsal:

Na můj vkus masivní ručky, ale ciferník je řešený moc zajímavě. To lesklé pouzdro je trochu "náhlý" na poškrábání, nebo?

no jsou to pilotky :) a co s pouzdrem? klasická leštěná ocel, teď tam rozhodně žádné škrábance nejsou, jsou úplně nový :) a leštěná ocel je náhlá na poškrábání, na druhou stranu se to dobře udržuje a rozlešťuje... PVD úprava je možná velmi odolná, ale když tam uděláš škrábanec tak už s tím nic nenaděláš...
Odesláno (upraveno)

Mně se líbí a to dost!!! Trochu mi tam chybí datumovka... Fakt je, že lepší tvar rafik by hodinky posunul ještě víc.

Jooo... a ten rozdíl ve fotkách je markantní. Až na těch nových jsem si všiml pyramidek na ciferníku.

Upraveno uživatelem jartop
Odesláno

Napadlo mne to,když jsem viděla lunetu jak zrcadlo. Já mám s leštěnou ocelí špatné zkušenosti.A ručky jsou pilotní,chápu proč,ale k tomu ciferníku mi to nepasuje. Pro mne jsou ty hodinky krásná stylizace.

Odesláno (upraveno)