IzTaPa Odesláno 24. srpna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2014 chlapci v LVMH zjevne potrebuji ochranit (cenovy) spodek sveho portfolia... --?Don?t Crack Under Pressure? Is New TAG Heuer Brand Message, Hints To Future Company Directionhttp://www.ablogtowatch.com/dont-crack-under-pressure-new-tag-heuer-brand-message-company-direction/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+Ablogtowatch+%28ABLOGTOWATCH%29 TAG Heuer has evolved and developed a lot over the last few years, but for 2014 their new "Don't Crack Under Pressure" slogan is more than a new marketing message, but an indicator of a new direction for the Swiss watch maker overall. ..."Don't Crack Under Pressure" is intended to focus on a more youthful demographic, and sources indicate that TAG Heuer will return a bit more to "affordable" watches in some of the price ranges it was more known for in the 1990s. Over the last several years, TAG Heuer has attempted to climb not only into the $3,000 - $5,000 price segment, but also the $5,000 - $8,000 price segment. TAG Heuer brand fans of course also know about TAG Heuer's very high-end watches in the $50,000 and $100,000 plus segments. With their new direction, we believe that TAG Heuer will focus a lot more on the $1,000 - $3,000 watch price segment moving forward....The initial TAG Heuer ads for the new campaign will feature people such as Cristiano Ronaldo, Maria Sharapova, Steve McQueen, and Patrick Dempsey. This is a shift from Hollywood-style personalities to athletes (for the most part) ÷ which we anticipate to be a continuing trend moving forward for the brand. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gougy Odesláno 24. srpna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2014 Na mě by to ve 20letech zabralo A třeba Aquaracery jsou sakra povedené hodinky v daném cenovém pásmu - o tom žádná. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kid_A Odesláno 24. srpna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 24. srpna 2014 (upraveno) motto je super. jen by tam meli dat i doktora Pomahace nebo treba piloty CSA. to sou borci, co se nepoXerou z trocha stresu. btw. "$3,000 - $5,000 price segment " dostava diky chronomag sekci "prodam" zcela jinou dimezi Upraveno 24. srpna 2014 uživatelem Kid_A Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviakk007 Odesláno 12. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2014 Na monochrome-watches.com je zaujímavý článok o ďalšom smerovaní značky TAG Heuer. Zakladá sa na informáciách, ktoré poskytol Jean-Claude Biver. Článok je v angličtine, celý sa mi ho nechce prekladať. Ale podstatné informácie sú : 1. Biver sa obáva zbytočnej konkurencie medzi značkami LVMH a pripravuje správnu "group strategy". Kaliber CH-80 predstavuje potenciálne riziko internej konkurencie pre El Primero od Zenithu. Preto s okamžitou platnosťou boli stopnuté investície a ďalší vývoj CH-80. Fabrika v Chevenez, ktorá bola preň postavená bude využitá pre iné kalibre, spomína sa 1887. 46 ľudí je prepustených a ďalších 49 dočasne bez práce. 2. TAG Heuer teraz pokrýva príliš veľký trhový segment v cenách od 1 tis do 100+ tisíc Eur. Po novom sa má vrátiť k svojmu "prirodzenému" segmentu v cenách 1,5 až 4,5 tis . To je nemožné dosiahnuť s CH-60. Preto jeho produkcia bola stopnutá. Nová segmentácia vrámci LVMH je :Entry level: TAG Heuer, priced between CHF 1,500 and 4,500Mid range: Zenith, priced between CHF 5,000 and 15,000High-end: Hublot, priced over CHF 15,0003.Taktiež stopnú predaje telefónov a kožených výrobkov. Aktivity s concept-watches (Microgrider, Monaco V4..) už nebudú prioritou.4. Čo máme očakávať od značky na Baselworld 2015 ? - produkcia Calibre 1887 je dostatočne lacná, aby sa hodinky cenou zmestili do stropu 4,5 tis ? a bude pokračovať, dokonca sa rozšíri ponuka- využitie iných kalibrov zo skupiny (El Primero..) nie je kôli cene možné- očakáva sa využitie cenovo dostupných kalibrov 3 strán - Soprod, Selita- značka sa vráti do svojho pôvodného segmentu - dôraz na mladých ľudí, first time buyers. Menej orientácia na purist watch kupcov.- značka je vhodná pre uvedenie smart watch a podľa slov Bievera sa aj na niečom pracuje. Ako sa no to všetko pozerám, sú to dosť smutné správy. ZDROJ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gougy Odesláno 12. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2014 ano, jsou to velmi smutné zprávy (a to nejen o Hublotu nad Zenithem). Ona cesta od Steve Mcqueena k OneRepublic taky není zrovna cestou vzhůru :( Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tano Odesláno 12. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2014 ano, jsou to velmi smutné zprávy (a to nejen o Hublotu nad Zenithem). Ona cesta od Steve Mcqueena k OneRepublic taky není zrovna cestou vzhůru :(Gougy nejak jsem tu zpravu vyse pochopil, prosim Te, jak to se Zenithem. Nezlob se, muzes mi to nejak vysvetlit po lopate? )Diky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gougy Odesláno 12. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2014 Gougy nejak jsem tu zpravu vyse pochopil, prosim Te, jak to se Zenithem. Nezlob se, muzes mi to nejak vysvetlit po lopate? )Diky.Z příspěvku od octaviaka"Nová segmentácia vrámci LVMH je :Entry level: TAG Heuer, priced between CHF 1,500 and 4,500Mid range: Zenith, priced between CHF 5,000 and 15,000High-end: Hublot, priced over CHF 15,000" Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shag Odesláno 12. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2014 Ono cela strategia LVMH a podobnych konglomeratov je nahovno. To je ako keby mal Abramovic v lige okrem Chelzie aj West Ham, Tottenham, MANU a Arsenal. A Van Persie by musel davat menej golov, lebo Costa bude davat 30 za sezonu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octaviakk007 Odesláno 12. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2014 Je to cesta ku segmentácii značiek podľa vzoru Swatch Group. Jednotlivým značkám sa dajú silné mantinely, ktoré nemôžu prekročiť. Čiže v LVMH si v určitej cenovej kategórii bude zákazník môcť vybrať iba z ponuky jednej značky. Jasne to povedal Biever - Caliber CH-80 od TAG Heueru bol obetovaný, aby nerobil konkurenciu El Primeru od Zenithu. Napriek miliónom investovaným do vývoja a fabriky. Daň za príslušnosť k silnej skupine. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tano Odesláno 12. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2014 <p>Z příspěvku od octaviaka"Nová segmentácia vrámci LVMH je :Entry level: TAG Heuer, priced between CHF 1,500 and 4,500Mid range: Zenith, priced between CHF 5,000 and 15,000High-end: Hublot, priced over CHF 15,000"Jasne ,uz chapu, ja hlava skopova, dik. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tano Odesláno 12. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2014 Tak, ted uz bez smichu, je to dan za mega sloucene firmy. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krakonosh Odesláno 12. listopadu 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. listopadu 2014 To je špatné... toho kalibru CH-80 je mi líto, něco s ním jsem měl na užším wishlistu hodinek ke čtyřicetinám.Tak se mi ten wishlist nějak ztenčuje Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tag Heuer LV Odesláno 2. prosince 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 2. prosince 2014 Takze tie Carrery s CH80 co boli predstavene tento rok a bolo povedane, ze do Vianoc sa zacnu predavat sa do predaja ani nedostanu?Aj som sa o ne zaujimal v obchode a nic mi nevedeli povedat...bola by to skoda lebo na ne som sa chystal Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se