pevol Odesláno 11. listopadu 2015 Nahlásit Odesláno 11. listopadu 2015 (upraveno) Zdravím, jsem začátečník a včera jsem si pořídil automaty Seiko 7005-8020. Údajně servisované a servis proběhl i těsně před prodejem (ale bůh ví..- jsou z ebaye). Dle prospektu jsem dohledal, že by mohly být z roku cca 1969. Problém?Když mi hodinky dorazily balíkem tak šly. Poté jsem je měl na ruce asi od 10:00 do 16:00. V 16:00 jsem je odložil a ráno koukám, že nejdou. Zastavily se asi v 23:00. Tedy asi po 7 hodinách od sundání. Hodinky jsem nasadil na ruku a rozeběhly se až asi po hodině nošení - toto je běžné? Potřeboval bych pomoci se základníma otázkama ohledně hodinek:1) má tento kalibr ruční nátah? Měl bych je natáhnout ručně nebo je zde viditelný problém s prokluzováním spojky ve strojku?2) když mají Seika ruční nátah tak při úplném vytažení korunky nebo při polovičním? Mně při plném vytažení korunky a otáčení s ní - se na obě strany hodinky seřizují.3) může mi někdo poradit jak se o ně starat - nějaký pravidelný servis? Mazání 1x5let stačí, za předpokladu že bude nové těsnění?4) Co si myslíte, že na hodinkách není původní (kromě tahu)? Já nevím, ale vypadají v originálním stavu..5) Nějaké rady pro začátek? Díky všem Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Upraveno 11. listopadu 2015 uživatelem pevol
lucid Odesláno 11. listopadu 2015 Nahlásit Odesláno 11. listopadu 2015 Hodinky ruční nátah nemají: jinak ten funguje když korunka není povytažena: pak hodinky klasicky natahuješ pohybem korunky, i když na "doraz", jako u manuálního nátahu, je nenatáhneš, protože je tam odlučovač, který způsobí proklouznutí (jinými slovy nemáš při nátahu co strhnout). Jinak reklamace u prodejce nebo hodinář. Servis u naprosté většiny prodejů na ebay znamená, že je prodejce otevřel a odstranil viditelné stopy po rzi .