Jump to content

lucid

Member_50
  • Content Count

    4,085
  • Joined

About lucid

  • Rank
    + -

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Recent Profile Visitors

8,456 profile views
  1. Njn, bastl kam se podíváš: https://aukro.cz/seiko-5-automaty-6984454224
  2. Noblesní blb: "Za svou čtvercovou krabici a sklo s kulatým rohem byli rychle populárně nazýváni „TV Watch“.
  3. Podle mne je Jordan Peterson hodně přeceňovaný, ale 12 pravidel za přečtení/poslech určitě stojí, minimálně proto aby člověk věděl, z čeho je tak nadšená mládež, která většinou o podobnou literaturu nezavadí.
  4. Palec nahoru: jj, základem je změnit styl stravování nebo ze stravy vyházet sacharidy, případně obojí, pohyb k tomu je velké plus, nicméně je jen doplňkem.
  5. Si to tak neber, třeba to nemáš být ty, kdo je má ocenit.
  6. No, zlatnictví v SAPA tržnici, ne?
  7. Prý to chybějící "T" je u těch padělků záměr: blíže viz např. v článku Подарок для «Терминатора»
  8. "Prodám ze své sbírky automaty seiko 5 ,jdoucí ovšem délka tahu nesledována"
  9. Proč by mu hrabalo, to je jako něco novýho? Asi má svých 13 bobříků ulovených, tak zkouší odlovit nějaké nové.
  10. Ano, silové posilování, doplněné kvalitními bílkovinami, je pro hubnutí nesporně výhodnější než aerobní cvičení, protože svaly spalují tuky, nicméně realita je mnohem složitější než jsou třeba jednoduché pravdy popisované v příručkách fitness. Nejde o to, že by přestal platit první zákon termodynamiky (celkové množství energie izolované soustavy zůstává zachováno), ale jde spíše o jeho interpretaci, protože z něj vychází obecně přijímané dogma (které je do nás "vtloukáno" tím, že je obecně omíláno jako pravda o které se nediskutuje) v podobě, že "když něco sníš, měl bys to taky spálit, jinak s
  11. Sry, ano, to do nás od mala vtloukali, takže jinou mantru ani neznáme, taky jsem to ještě nedávno tvrdil, ale problém je, že takhle ten metabolismus vůbec nefunguje: je k tomu samozřejmě fůra odborné literatury, většinou od lékařů: Fung, Mercola, Hyman, Noaks, Lustig, Ludwig, Hyman, Teicholz... jen namátkový výběr autorů jejichž práce vyšly i v češtině nebo slovenštině.
  12. Kdyby si byl diabetik, tak Ti to taková hloupost nepřijde, vlákninu dostaneš i z jiné zeleniny.
  13. Máslo je samozřejmě fajn, doma mám oříškových másel plnou skříň, akorát se blbě tahá po těch kapsách Nevím zda je GI přežitek, ale není to nic jiného než zase nějaký standardizovaný seznam. Velký význam bych mu rovněž nepřikládal, použil jsem ho jen pro srovnání, že mrkev až taková výhra není, na rozdíl od oříšků. U těch oříšků je spíše než tuk problém v tom, že pro mnoho lidí mohou být dost výrazný alergen, takže proto se doporučuje to s nimi nepřehánět a sníst tak cca hrst denně, podrážděný žlučník moc velká hitparáda není.
  14. Mrkev podle mne moc optimální není. To, že má málo kalorií, není moc rozhodující: obsahuje poměrně dost cukru, který vyvolá glykemickou reakci a ta naopak zase pocit hladu. A její glykemický index je např. prakticky stejný jako u polomáčené sušenky. Doporučoval bych spíše nesolené oříšky, optimálně makadamové, ale i vlašské, lískové či pekanové nebo mandle. Např. sáček s hrstí mandlí pravidelně nosím v kapse bundy. Cukru je v mandlích a oříškách naprosté minimum, za to obsahují jak kvalitní tuk, tak bílkoviny.
×
×
  • Create New...