Jump to content

Olaf

Member_50
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Olaf

  • Rank
    Kandidát závislosti

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha
  1. Ahoj, nemáte tu někdo přímou zkušenost s Daytonou 675 a ZX-10R 2005/2006? Vim, dva totál jiný světy, lákaj mě obě, ale 4 moto provozovat nechci... Díky.
  2. Afri: No ty píste, za tohle by v US dostaly regulérně ban, a každá pořádná aerolinka by je zaprvé nepustila a zadruhé po druhym varování emergency landing a na nádhery by čekali fízlové/záchytka... Já mám pekelný zkušenosti max. se smradem obtěžujícími spolucestujícími, na pětihodinovym vnitro US letu jsem předmin. týden chytil 250 kg vyžraný prase, pro který je sprcha sprostý slovo, strašný. Nechápu, proč takový dobytky nechávaj boardovat...
  3. Další transakce s Quidem a opět na jedničku, takto si představuju průběh hodnej fóra džentlmenů, takhle to má vypadat. Jakmile jsme se dohodli, šlo vše ráz na ráz. Rád si obchod kdykoliv zopakuju ať již coby kupující nebo prodávající. Příjemnej pokec o všem, zkrátka doporučuju, děkuji a těšim se na příště.
  4. Afri: takový rodeo jsi měl inflight nebo ještě na zemi? Za letu už by to snad byl incident k hlášení, nebo? Jinak pokud lítáš často, tak se naopak divim, že Tě to dovolení boardovat různejm individuím překvapuje, univerzálně to vídávám napříč světem tak nějak všude... Jinak je tragédie, kam to Šimáně vede, zejména u ČSA, viz např. to plánovaný odstavení půlky fleetu přes zimu. Celkově letecká koncepce u nás stojí za starou belou, neuvěřitelný, jak nám ujíždí vlak (kapacita Ruzyně, vlečka do nikam v Ově a její převálcování Katowicema, protože Tošenovský a spol.). Já dal letos cca 10x PRG-DUS s CSA a vzdy ok, dokonce i v zime, zhruba stejnej pocet jsem absolvoval s Eurowings a až na to ATR u CSA ok a srovnatelný, na těchle business přískocích to vždy fungovalo ok a za mě v tom tkvěla přidaná hodnota a budoucnost ČSA, ovšem to sekání nákladů a letovýho řádu je neskutečně vidět, teď řešim dopolední jednání v Hamburgu a ta pravidelná 7:15 (nebo tak nějak) linka už koukám neexistuje, takže přímák jedině tam 17:30, zpět nějak kolem 9:00, skvělý pro pracovní účely, zbytečně dvě noci pryč...
  5. Díky za info, něco jsem pogoogloval a zírám na ten údajnej komfort, asi do nějakejch časem půjdu...
  6. Možná blbej dotaz, ale jak se vlastně v Martenskách chodí? Nikdy jsem je neměl na nohou, něco jako pohory? Chápu benefit tvrdý špičky pro příležitostný kopání do zadele, ale co pohodlí, je snesitelný? Díkec...
  7. Tak to v NYC je teda móda mnohem víc revoluční. Tady třeba model "Íránská revoluční garda meets Hugo Ch. s palestinou"...
  8. Já budu pro změnu reklamovat nenačtení mil u ČSA, nepřipsali mi LGA-MSP-YVR-MSP-LGA, čili menší nálož, ale chyba bude spíš na straně Delty...
  9. Rychlá a příjemná transakce, Davok coby kupující nelze než doporučit, díky a kdykoliv znovu rád.
  10. Taky blesková, ale o to příjemnější akce, Milana coby kupující nelze nedoporučit, kéž by všechny obchody probíhalo v tak příjemný atmosféře... Díky!
  11. Moje zkušenost s Palom: naprosto ok. Ano, taky mi nejdřív nabídl Bowers Wilkins P5, pak Orienty, ale nakonec jsme se dohodli na klasickym prodeji, kde figuroval coby kupující, a můžu ho doporučit: expresní platba, vše ok, takže kdykoliv znovu a díky za transakci. Různý nabídky na všelijaký výměny mi už na fóru přijdou celkem jako kolorit, takže jsem se nedivil a no prob...
  12. Hodim svůj dotaz z vedlejšího vlákna pro jistotu i sem, nevíte někdo pls? Díky moc... http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/94-vybírám-káru/?p=2377202
  13. Hodim svůj dotaz z vedlejšího vlákna pro jistotu i sem, nevíte někdo pls? Díky moc... http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/94-vybírám-káru/?p=2377202
  14. ...takže jí budeš prodávat za tři roky? 11/2014 vs. za 8 let najeto
×
×
  • Create New...