Jump to content

bubuking

Member_50
  • Posts

    607
  • Joined

  • Last visited

About bubuking

  • Birthday 06/10/1971

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha 9
  • Fanoušek značky
    hodinky, MTB, badboš, carving, BMW, rum, gin, foto

Recent Profile Visitors

6,656 profile views

bubuking's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

  1. Omega Chronostop Geneve ST 146.009 Rád bych vám představil jeden vintážní kousek /dle č. strojku z roku 1969/, který jsem pořídil před týdnem v Německu a tím úspěšně zahájil hodinkovou sezónu 2022. Cílem bylo pořídit mladší dvojče k OMEGA Seamaster Chronostop který ve sbírce už mám a který jsem vám historicky představoval zde: https://forum.chronomag.cz/topic/69731-omega-seamaster-chronostop/#comment-1098852 Pořízený kousek je jednotlačítkový /na pozici dvou hodin/ chronograf od firmy OMEGA s absencí minutového sčítače. Původní řada Chronostop /jež byla uvedena na trh v roce 1966/ byla součástí kolekce „Seamaster“ /měla shodné pouzdro/, v roce 1967 OMEGA řadu Chronostop zařadila do kolekce „Geneve“ a to s vlastním pouzdrem /o průměru 35mm, šroubovaným dýnkem, vodotěsností 30M/, nárazuvzdorností a později i modifikovaným strojkem /cal. 920 od roku 1968/. Cílovou skupinou měli být mladší zákazníci a sportovci, které měly zaujmout moderní tvar pouzdra, barevné ciferníky, designová spona /tzv. Omega No. 27/ s možností gravírování. Extra modelem byl model OMEGA Geneve Chronostop Driver /ref. 145.010/ s posunutým ciferníkem na pozici “třech hodin”, který umožňoval v případě nošení hodinek tzv. pod zápěstím” resp. “sponou nahoru” při řízení auta snazší odečítání času. Hodinky získaly několik cen a měly i silné promo /oficiální hodinky olympiády v Mexiku 1968 /, přesto však prodejně úspěšné nikdy nebyly. OMEGA uvádí že celkem vyrobila ca. 185 tis. strojků z toho cal. 865 /bez data/ v počtu ca. 124 tisíc a cal. 920 /s datumovkou/ v počtu 61 tis.. Zlacený kalibr měl ruční nátah, 17 kamenů s 21.600 kmity. Stránka z dobového katalogu: Zajímavá fotka Chronostop řady /převzato Dan Henry/ Dneska se vintážní kousky nabízejí v rozpětí mezi ca. EUR 750-1.500,--. Často mají zničený brus pouzdra, jsou bez obtížně “sehnatelné” spony /která stojí nesmysl/. Kožený řemen je třeba v případě použití této spony nechat většinou ušít. Dražší modely mají zpravidla ne tak běžné barvy cifru /modrá, vínová/, případně původní OMEGA mesh tah. Při horní hranici se rovněž pohybují modely Driver. Posuďte sami jak se mi vytvoření Chronostop dvojky povedlo
  2. Spolehlivý kupující, rychlá platba, příjemná komunikace. Díky a doporučuji.
  3. aktualizace odkazu /třeba někoho ještě potěší /: https://uloz.to/file/3Nwqb3RF5MFw/jlc-vintage-katalog-pdf heslo je: jlc
  4. díky za kalendář všem co se na něm podíleli
  5. Pohodový kupující, rychlá domluva, příjemný pokec, lze jen doporučit.
  6. jsou krásný, za mě vrcholem této řady je ref. 9803 s dvěma subdialy třeba zde, při troše štěstí chodí i okolo tisíce euro bez tahu.. https://www.chrono24.cz/tissot/navitimer-chronograph-lemania-1341-ref-9803--id11548718.htm
  7. Když už jsme u těch vintage biků, loni jsem nechal postavit dceři na mém historickém Cannondale delta V 900 rámu z roku 1993 kolo v barvě co chtěla. Má lehce přes 9 kg.
  8. už přes dvacet let Caran D´ache Ecridor, krásně píše dlouho vydrží, příjemně se drží, na hrubou práci pak Parker Jotter
  9. mám novou Toyotu Ravku, hybrida v kombinaci se 197 PS benzínem, čtyřkolku, za osm měsíců jsem s ní najel 18 tis. km, denně jezdím jenom domov-práce /2x13km/ o víkendu trochu více. Po 15 tis. pravidelná kontrola /u Domanskýho/ za 4 litry. Ve městě spotřeba pod 7 litrů, do osmi jezdím mezi vesnicema.. na dálnici nad 120 km/h to žere jako prokoplý ..ca. 12-15 litrů. Krátké vzdálenosti po městě jsou na čistě hybridní provoz taky občas problém, ne vždy je dobitý akumulátor...takže např. ráno málokdy mohu vyjet z garáže čistě na hybrid., ten mimochodem funguje jenom do 60/km ...rozjezdy jsou super..elektromotory pomáhají s rozjezdem..takže slušnou akceleraci to má /zrychlení je tuším lehce přes 8s/, ... když to valí na hybrid ..tak je jízda naprosto tichá..baví to...baterka je umístěna za zadníma sedačkama a ložnou plochu kufru nijak zásadně neomezuje...v Praze za stovku roční poplatek parkuješ na modrých zónách... ..kdo jezdí převážně dlouhé trasy tak pro toho to není právě ekonomická varianta .. alespoň z mého pohledu
  10. tyhle už Ti neprodám, stačí, že jsem Ti prodal všechny hujerky co jsem měl..
×
×
  • Create New...