Za ty peníze jsou jako skladovky, nebo manažerská s pár tisíci km a plnou zárukou, k mání úplně jiná auta a ve výbavě, kterou tohle mít ani nemůže. Upřímně si těžko představuji i zarytého milovníka Škodovky, který si tohle soukromě koupí (fleety nechme stranou, tam to jasné je) a co by ho k tomu vedlo? Bentley/RR je něco jiného než Lambo a část jich ty galaktické nájezdy opravdu dává. Vzhledem k tomu, jak jsou konstruované, testované, postavené, servisované a jak se s nimi jezdí, je spolehlivost a hlavně celková životnost zjevně pořád brutálně dobrá. Jinak jak znám jednoho chlapíka, který si sám řídí Flying Spur, tak mě nedávno dostal do kolen jeden, který si sám řídí Mulsanne a dá na něm 80K ročně. Kolik má aut nevím, Bentleye třetího a předchozí si nechává. Co do spolehlivosti, osobně bych nejvíc sázel na Lexusy v benzínu, ještě nedávno jsem myslel že Infiniti je obdobné, ale bylo mi vysvětleno, že to tak není... A pak na prověřené konstrukce jako 5er s R6 atmo benzínem, MB E350, Volva s 2.5T/3.0T,... Problém může být s každým, ale tahle auta by prostě zásadní vady mít neměla a když už náhodou, umí se k tomu výrobce - za předpokladu pravidelného servisu v autorizáku - často postavit čelem.