Jump to content

IntoPicture

Member_50
  • Posts

    486
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.intopicture.com

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

IntoPicture's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

  1. Delší dobu jsem nebyl, k mání - stav i podmínky stejné.
  2. Pozapomněl jsem na to, tak zkusím přecejen ještě poslední slevu na 100.000 Hodinky jsou ve stejném stavu, na ruce nebyly.
  3. Tak klasická motivační sleva na 109.000 a wrist shot z mobilu tady z fóra z před pěti let, kdy jsem je měl snad naposledy na ruce. Další slevy neplánuji, pak půjdou ven. Chci redukovat, ale zvážím výměny. Konkrétně něco ze stájí, kde jsem ještě nebyl - Franck Muller, Panerai nebo AP. Případně Zenith Grande Class Traveller, nebo Mega Port Royal.
  4. Ahoj, prodám limitku EBEL 1911 Tekton Arsenal Gunners, ref. E9245L80 - jsem první majitel, koupeny 8/2015 přímo v Ebel Boutique a hodinky jsou subjektivně ve stavu nových, měl jsem je na ruce možná pětkrát. Stroj je in-house caliber 245 (caliber 139 s "2x45" in-house komplikací). COSC chronograf s měřením poločasů a nastavení. 27 kamenů, 28800 vhp, 48+ hodin rezerva nátahu. Rotor ve tvaru míče s logem Gunners. Základní kalibr sám o sobě je evolucí Ebelem vlastněné Lemania (1340), následně se dostal do Breguet jako cal. 582 a ve ho koupil Ulyssé Nardin. Pouzdro je z kartáčované/leštěné oceli, obě skla jsou safír s oboustranným AR, ciferník stříbro, ručky chronografu zlacené, datumovka s vlastní lupou s AR, hlavní ručky a indexy se superluminovou. Má průměr 48,50 mm, výšku 14,5 mm, lug-to-lug cca 52 mm, vodotěsnost 20 atm. Řemen je tmavě modrý Lousiana aligátor s bílým šitím a překlápěčkou s plynulým nastavením délky. Mimo toho přidávám další dva originální řemeny v ceně bratru 16 tisíc - jeden kaučuk, druhý balistický nylon s bílým šitím. Oba jsou úplně nové, zabalené. Ostatní celkové zpracování je naprosto špičkové, ať se jedná o strojek, pouzdro, AR, nebo nádherný řemen. Krásná mechanická odezva tlačítek i zvuk natahování či rotoru. Z velikosti dle průměru netřeba mít strach, díky tvaru, lug-to-lug a uchycení řemenu sedí na ruce jako o dost menší hodinky. Tvar pouzdra a rozumná výška taky znamenají, že jdou dobře pod manžetu. Hodinky nebyly nikdy otevřené. K hodinkám je mimo dvou dalších řemenů malá krabice a záruční karta. Cena Kč 117.000, návrhům se nebráním. Hodinky jsou v Praze, po dohodě je můžu někam přiblížit. O výměnu zájem nemám, jako protihodnotu ale rád vezmu třeba kaučuky na Corum AC 48, nebo tah na IWC Big Ingy.
  5. Velká gratulace, Corum je můj oblíbenec, tohle je moc fajn a originální volba!
  6. Dost záleží i od rozměru a od toho, kde a jak člověk jezdí... já třeba bral UG8 Performance, protože v mém rozměru a pro moje ježdění vychází z testů líp (asi z výjimkou životnosti). Tak s tímhle tipem se moje praxe neshoduje - na 159 mnohem míň servisů a spolehlivých ještě míň, dostupnost ND někdy dost problematická, ceny jinde (a to nekomentuju, jak šílená byla na 159 pojistka, přesně kvůli cenám ND a servisu). Z těch zmiňovaných aut mi připadá celkem rozumná volba C5, imho překvapivě festovně postavené auto a dál už je to o kusu a co má za sebou.
  7. To je pravda. Dneska je zcestné to tlačení uváděných servisních nákladů dolů - motorový olej 30-45 kkm, v převodovce "celoživotní", vzduchový filtr za dva oleje, atd. Není se pak co divit, že pětiletá auta nejedou a sypou se mechanicky, byť by nemusela. Ale ten pláč nad spolehlivostí zas tak moc nechápu - přes všechnu tu výbavu, výkony a složitost jsou dneska auta spolehlivější, než kdy předtím. Aspoň statistiky to říkají a mně se to zdá taky. Jak často vídáte porouchaná auta stát? Já teda skoro vůbec a když, tak je to většinou nějaký 10+ let starý francouz, nebo tak něco. Nějaké EGRy a spol. jsou sice kurvítka, ale auto to nezastaví a když už se něco děje, beztak to auto většinou řekne, přepne se do nouzáku, dojede se do nejbližšího servisu a za chvíli se jede dál. A ani se "spotřebákem" nevidím moc problém, vždyť jak dlouho dneska vydrží brzdy, spojky, tlumiče, výfuky, atd. a to se bavíme o tom, že před dejme tomu 30 lety vážilo auto té třídy řekněme dvakrát míň a mělo čtyřikrát nižší výkon? Aspoň mně to tak připadá, ale třeba se pletu?
  8. Za ty peníze jsou jako skladovky, nebo manažerská s pár tisíci km a plnou zárukou, k mání úplně jiná auta a ve výbavě, kterou tohle mít ani nemůže. Upřímně si těžko představuji i zarytého milovníka Škodovky, který si tohle soukromě koupí (fleety nechme stranou, tam to jasné je) a co by ho k tomu vedlo? Bentley/RR je něco jiného než Lambo a část jich ty galaktické nájezdy opravdu dává. Vzhledem k tomu, jak jsou konstruované, testované, postavené, servisované a jak se s nimi jezdí, je spolehlivost a hlavně celková životnost zjevně pořád brutálně dobrá. Jinak jak znám jednoho chlapíka, který si sám řídí Flying Spur, tak mě nedávno dostal do kolen jeden, který si sám řídí Mulsanne a dá na něm 80K ročně. Kolik má aut nevím, Bentleye třetího a předchozí si nechává. Co do spolehlivosti, osobně bych nejvíc sázel na Lexusy v benzínu, ještě nedávno jsem myslel že Infiniti je obdobné, ale bylo mi vysvětleno, že to tak není... A pak na prověřené konstrukce jako 5er s R6 atmo benzínem, MB E350, Volva s 2.5T/3.0T,... Problém může být s každým, ale tahle auta by prostě zásadní vady mít neměla a když už náhodou, umí se k tomu výrobce - za předpokladu pravidelného servisu v autorizáku - často postavit čelem.
  9. http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/60401-fonderie-47-inversion-principle-tourbillon/?hl=fonderie
  10. Standardních 48, limitka těchhle: http://corum.ch/site/#/COLLECTION/WATCHDETAIL/236 Vypadá to výborně! Jako kdyby někdy nebylo . Bezva fotka!
  11. Léto odchází, přehazovačka z tahů na řemeny. A tenhle nový XL řemen je můj první, který je bez diskuze XL - s 21 cm přes zápěstí mi stačí první dírka ze šesti .
  12. To je ono, obouvám na zimu to samé, co na léto, protože min. 90% najezdím po dálnicích nebo rychlostkách... Jinak pokud někdo nezná, dám ještě odkaz na http://www.tyrereviews.co.uk/ , podle mě nejlepší web o gumách.
×
×
  • Create New...