Jump to content

IntoPicture

Member_50
  • Content Count

    486
  • Joined

  • Last visited

5 Followers

About IntoPicture

  • Rank
    Kandidát závislosti

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.intopicture.com

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak klasická motivační sleva na 109.000 a wrist shot z mobilu tady z fóra z před pěti let, kdy jsem je měl snad naposledy na ruce. Další slevy neplánuji, pak půjdou ven. Chci redukovat, ale zvážím výměny. Konkrétně něco ze stájí, kde jsem ještě nebyl - Franck Muller, Panerai nebo AP. Případně Zenith Grande Class Traveller, nebo Mega Port Royal.
  2. Ahoj, prodám limitku EBEL 1911 Tekton Arsenal Gunners, ref. E9245L80 - jsem první majitel, koupeny 8/2015 přímo v Ebel Boutique a hodinky jsou subjektivně ve stavu nových, měl jsem je na ruce možná pětkrát. Stroj je in-house caliber 245 (caliber 139 s "2x45" in-house komplikací). COSC chronograf s měřením poločasů a nastavení. 27 kamenů, 28800 vhp, 48+ hodin rezerva nátahu. Rotor ve tvaru míče s logem Gunners. Základní kalibr sám o sobě je evolucí Ebelem vlastněné Lemania (1340), následně se dostal do Breguet jako cal. 582 a ve ho koupil Ulyssé Nardin. Pouzdro je z kartáčované/
  3. Velká gratulace, Corum je můj oblíbenec, tohle je moc fajn a originální volba!
  4. Dost záleží i od rozměru a od toho, kde a jak člověk jezdí... já třeba bral UG8 Performance, protože v mém rozměru a pro moje ježdění vychází z testů líp (asi z výjimkou životnosti). Tak s tímhle tipem se moje praxe neshoduje - na 159 mnohem míň servisů a spolehlivých ještě míň, dostupnost ND někdy dost problematická, ceny jinde (a to nekomentuju, jak šílená byla na 159 pojistka, přesně kvůli cenám ND a servisu). Z těch zmiňovaných aut mi připadá celkem rozumná volba C5, imho překvapivě festovně postavené auto a dál už je to o kusu a co má za sebou.
  5. To je pravda. Dneska je zcestné to tlačení uváděných servisních nákladů dolů - motorový olej 30-45 kkm, v převodovce "celoživotní", vzduchový filtr za dva oleje, atd. Není se pak co divit, že pětiletá auta nejedou a sypou se mechanicky, byť by nemusela. Ale ten pláč nad spolehlivostí zas tak moc nechápu - přes všechnu tu výbavu, výkony a složitost jsou dneska auta spolehlivější, než kdy předtím. Aspoň statistiky to říkají a mně se to zdá taky. Jak často vídáte porouchaná auta stát? Já teda skoro vůbec a když, tak je to většinou nějaký 10+ let starý francouz, nebo tak něco. Nějaké EGRy a spol
  6. Za ty peníze jsou jako skladovky, nebo manažerská s pár tisíci km a plnou zárukou, k mání úplně jiná auta a ve výbavě, kterou tohle mít ani nemůže. Upřímně si těžko představuji i zarytého milovníka Škodovky, který si tohle soukromě koupí (fleety nechme stranou, tam to jasné je) a co by ho k tomu vedlo? Bentley/RR je něco jiného než Lambo a část jich ty galaktické nájezdy opravdu dává. Vzhledem k tomu, jak jsou konstruované, testované, postavené, servisované a jak se s nimi jezdí, je spolehlivost a hlavně celková životnost zjevně pořád brutálně dobrá. Jinak jak znám jednoho chlapíka, který
  7. http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/60401-fonderie-47-inversion-principle-tourbillon/?hl=fonderie
  8. Standardních 48, limitka těchhle: http://corum.ch/site/#/COLLECTION/WATCHDETAIL/236 Vypadá to výborně! Jako kdyby někdy nebylo . Bezva fotka!
  9. Léto odchází, přehazovačka z tahů na řemeny. A tenhle nový XL řemen je můj první, který je bez diskuze XL - s 21 cm přes zápěstí mi stačí první dírka ze šesti .
  10. To je ono, obouvám na zimu to samé, co na léto, protože min. 90% najezdím po dálnicích nebo rychlostkách... Jinak pokud někdo nezná, dám ještě odkaz na http://www.tyrereviews.co.uk/ , podle mě nejlepší web o gumách.
  11. Volvo S80 II 2.5T (195 kW), tuším 245/40R18 97Y. Jsou to špičkové gumy, po zimě je koupím znovu. btw: po zkušenostech s nimi uvažuju, že bych na zimu nekoupil skvělý Conti TS830P, ale zkusil něco od Goodyearu - ratované jsou všude a všemi vysoko, ale UG8 jen u menších gum (což neznamená, že budou super na velkých) a jak jsem pochopil, tak UG Performance 2 je už min. 4 roky starý model, což je u gum obvykle znát. Máte někdo zkušenost s jejich zimáky u širokých pneu? EDIT: koukám, že releasnuli UG8 Performance místo UG Performance 2, tak je asi prubnu .
  12. Ty gumy jsme tu řešili, hodně záleží na tom, co to je za auto, jak silné a jak se s tím jezdí. U mě půjdou Eagle F1 Asymmetric 2 po cca 35 kkm. Ascari zbyl okruh, jako výrobce aut neexistuje, v jejích původních prostorách v UK sídlí Marussia F1.
×
×
  • Create New...