Zdravím pánové. Původně jsem se k tématu ani vyjadřovat nechtěl a na toto fórum částečně zanevřel... Nicméně můj postoj nebyl fér k těm, kteří se mě v tomto sporu zastali... Tedy k věci: skutečnost je taková, že jsem souhlasil s odesláním ve středu, pokud to stihnu. Nestihl jsem (btw. ani peníze nebyli ve středu na mém účtu). Poté jsem pochybil tím, že jsem věc málo kontroloval, nicméně pokud by hodinky byly odeslány ve čtvrtek, dorazily by v pondělí... Věc jsem se pokusil napravitl tím, jak zmínil můj žalobce, že jsem v pondělí využil Expresní služby České pošty, která měla hodinky dodat do 24 hodin. Zaplatil jsem 300,- Kč poštovné za hodinky v ceně 1500,- Kč, přičemž jsem kupce po celou dobu infomoval a věc jsem považoval za vyřízenou. ROZDÍL ZPŮSOBENÝ MÝM POCHYBENÍM TEDY ČINIL CELÝ JEDEN DEN. Zbytek obstarala Česká pošta. SZ od kupce jsem nedostal, protože v následujících dnech jsem byl mimo dosah INT. Netušil jsem, že kupec obdržel hodinky až ve čtvrtek. Celá diskuse o problému se ke mně dostala až za týden. Kupec se mi následně omluvil a telefonicky mi sdělil, že se mu hodinky líbí a že se příjemně nosí. Dovolím si ještě malý vzkaz: Omluvu absolutně nepřijímám! Nevím, zda vůbec existuje omluva za falešné obvinění a poškození dobrého jména! Jednal jste impulzivně a hloupě! Jste člověkem nehodným tohoto fóra! Děkuji Spidererovi za možnost vyjádřit se k věci, byť se značným zpožděním, které způsobilo mé znechucení... Snad oprávněné...