Jump to content

Maro

Member_50
  • Posts

    696
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Maro's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

  1. Ono to je z Prahy rozdíl cca 100km takže to az tak hroznou roli nehraje, jedeme na celý týden, protože jsou prázdniny, ale je pravda, ze uz jsme zam letos byli Ona ta Itoska je paradni, ale prece jenom jsem si rikal, ze bychom mohli dat neco jineho, ale fakt dostalo, že si slovsci dokážou říct takovou dardu (i když je pravda, ze to tady někdo nedávno zmiňoval) Pamatuji si, když jsme tam jezdili v zimě a i když to nebylo úplně levné, tak se to drželo kolem 20e tohle mi fakt vyrazilo dech... no už jsem tam evidentně dlouho nebyl. Budme fer, velka cast chat ma nejakou slevu na ČHS, ale tou uz nejakou dobu nedisponuju... Polskou stranu zkusím nadhodit, tam jsem byl naposledy když mi bylo 10 a vlastně to tam vůbec neznám. Mi se původně líbila ta myšlenka, že bychom to už relativně bez lidí mohli pojmout jako přechod, ale jak to tak vidím tak si raději dám lasagne a jako bonus možná ještě stihnu i trochu polítat. Nízké a západní Tatry zkusím mrknout pořádně, ale prvotní pohled na ubytko vypadá dost podobně.
  2. Začal jsem pomalu přemýšlet, co s volným posledním říjnovým týdnem. Myslel jsem, že bychom mohli jít s princeznou zkusit zase po dlouhé době Tatry a udělat to jako vícedenní trek. Ale tvl 45€ za osobu a noc na Teryho chatě a ostatní chaty kolem 35€ na hlavu mě teda hodně rychle vyléčilo... nu což, asi to budou zase Dolomity...
  3. To je ale problém našeho uvažování o te věci. Porad na to brblame, vlastne se s tim ani nijak nesnazime bojovat (a budme fer, bojovat s tim nemá smysl, protože tohle rozhodnutí už dávno padlo a nic se na něm nezmění) a místo abychom začali řešit, jak to udělat, abychom negativní stránky včas podchytili a eliminovali, tak si ukazuje prstem a rikame si haha blbec tam se nevejde a už neodejde, to je ale vůl, měl si koupit ofci fčipu ftedei, jako my Máňo, koukej na toho debila... a za 10 let se budeme divit, že ofce fčipu dojezdila, my chca nechca na tu elektriku presedlat musíme a protože jsme na to 10 let házeli bobek, fakt není kde ani jak nabíjet tu masu aut. A smejeme se, až se za břicho popadame, že hloupá EU a my jsme to přece říkali, přitom kokoti jsme jenom my, že na to celou dobu sereme. To je takové sebenaplnujici se proroctví.
  4. "Vyšehrad: Fylm" se tak jmenuje, ta chyba je tam schválně, neb je to sonda do života kopaček
  5. Rakousko nejlepší poměr cena výkon... Ale Itálie je na tom ještě líp a levnější než všechny zmíněné.
  6. Proč to má tak špinavé: Jako říkal jsem si, co tě vůbec vede k tomu, že tě napadne shat na cizí auta... zrovna tohle byla akce, kde mi přišlo že chcou těm lidem auta ukázat maximálně zblízka, ale lidi jsou proste kokoti... princezny ale i chlapi si sedaji na cizi kapoty, decka profrčí podel auta na odrážedle, a že ho nevzalo riditkama, jsem si teda vubec nebyl jistý... nepostavil bych tam ani našeho outbacka...
  7. Ok uznávám, že mě strany je to aktuálně čistá dojmologie, protože čísla jsem nehledal a mluvím teď konkrétně pouze z vlastní zkušenosti.
  8. Já vůbec nerozporuju, že existuje situace, kdy se to vyplatí, ani nerozporuju to, že v IT a podobnych relativně specializovaných oborech se to vyplatí a je to relevantní forma spoluprace. Počítat umím, takže když s tímhle za mnou zaměstnavatel přišel, tak jsem nad tím přemýšlel a počítal. Problém je ve chvíli, kdy při jednání o zvýšení platu byl ochoten akceptovat mnou navrhovanou částku pouze pokud přejdu na IČO. Zároveň pro něj budu dál pracovat stejne jako doposud, nemůžu kontaktovat konkurenci apod. tam to přináší reálné pouze vyšší administrativu, náklady a upřímně i z mé strany je to protiprávní, zatímco výhody to nepřináší v podstste žádné mimo to, ze zamestnavatel na me najednou usetri nezanedbatelnou sumu ze ktera ja neuvidim nic. Tady je ten problém a takhle bohuzel jedte porad funguje velka vetsina firem v Česku. Plus teda to, že třeba drtivá část kuchařů, číšníku apod. Dělá na IČO v jedné hospodě, to už pak není o vzájemně dohodě, to je prostě ojeb na ty lidi.
  9. To je jednoduché. troufnu si říct, že drtivá většina je do tohoto typu spolupráce dotlacena spíš než že by si ji sami zvolili (viz porovnání počtu OSVČ u nás a v zahraničí). Jelikož ale není stát schopný ani ochotný tuto formu podnikání jakkoliv řešit nebo regulovat, stále je to pro zaměstnavatele výhodnější risknout. A zaměstnanec často přebírá pouze rizika a nikoliv výhody. Takže mimo to, že státu utíkají prachy tak ty prachy utíkají i těm OSVČ. Ještě jsem se nesetkal se situací, kdy by mi zaměstnavatel nabídnul MD, který by odpovídal jeho nákladům v případě, že bych byl zaměstnanec. V podstatě vždy šlo o návrh "kompromisu" ve výši cca 20% nad aktuální čistou mzdou (takže když člověk chce být poctivě OSVČ a nehledá vyloženě klíčky, tak se kolikrat dostane i pod to, co aktualne bere na HPP) s výhodou toho, že člověk nemá žádnou dovolenou, nemocenskou, sociální a zároveň ho můžou ze dne na den vyhodit... naproti tomu zaměstnavatel ušetřil cca 40% nákladů a nemusí se o mě starat a zaroven mi zakáže pracovat pro konkurenci... tohle jsou devadesatky at its finest.
  10. Já už jsem propadl celkové apaticky takže jsem v pohodě hlavně jsem si ušetřil rodinou oslavu, která začala v 11 s částí rodiny, která mi není úplně příjemná. Takže to 12hodinove zpoždění bylo aspoň k něčemu dobré. Na druhou stranu bych přivítal, kdybych nemusel vstávat ve 3 a ten den si užil tak nějak jinak je tady staré město, tak schválně, s čím se teď vytasí
  11. Pro pobavení a radost z cizího neštěstí přidám update: Právě v Přerově probíhá další stěhování národů. lidé z vlaku na Luhačovice, co vyjížděli z Prahy 10:45, protože vlak v Přerově ukončili. Přistupují do vlaku, který z Prahy do Luhačovic vyjížděl v 8:45. Ten bude ale končit zase ve Starém městě, at je nejaka legrace, kam se bude přistupovat dal zatím nevím. Aktuálně tedy spojili 3 vlaky, protože můj spoj, který vyjížděl 4:45 zrušili už v Pardubicích Každý okamžik přináší nová překvapení Nová skupinka v jedničce se rozjela: "když je celý vagón těhletěch, já tady nebudu jeden cikán druhej cikán, nic proti, ale dát nás jediný dvě bílý do kupé k nim.... říkám já tady nebudu, oni chtějí všechno zadarmo...." uf... dlouho jsem nebyl na venkově...
  12. Jednou se člověk rozhodne nejezdit autem pres celou republiku, vstane ve 3, aby stihl vlak ve 4:40, protože potřebuje být v 9 v Luhačovicích a co myslíš... jasně že sedí už 6 hodin v Pardubicích...
  13. Asi se to musí někde nastavit, protože mi taky k motorce nepřišlo nic.
  14. Těch ferrat je tam mraky, ty echt výživné jsou pak kolem gardy (D/E), ale na to nemám koule a to lezu. Tohle bylo fakt easy, asi je tam ale i výživná část že sedla nahoru na tu horu, přiznám se, že jsem si netroufl, neměl jsem to nějak v hlavě srovnané a taky mě děsil sestup feratou, prostě si to ten den nesedlo u Gardy jsme šli pak feratou nahoru na Cima Sat, ale ta byla náročná jenom délkou a převýšením, lezecky je to v podstatě nezajímavé a zajištěných úseku je skoro minimum. když byl, tak to byl většinou žebřík. Výhledy sice parádní sportovně náročné, ale lezecky nuda. Edit, ještě přidám tip i tady na spaní v autě takove pseudonáměstíčko, kde je i pitna voda a lavičky: Umístěný špendlík https://maps.app.goo.gl/6QFFRkREmGmkEHNU9
×
×
  • Create New...