Jump to content

prazskej

Member_50
  • Content Count

    208
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About prazskej

  • Rank
    Kandidát závislosti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Omega, Breitling, Rolex nebo Zenith? A tak stále dokola, v podstatě uzavřený koloběh rozhodování v rámci mysli každého z nás, kdo dosáhl určité zkušenosti s pozlátkem „high-end Swiss Made“. Občas je třeba trošku si odpočinout. Někdo to řeší demonstrativními odchody, jiný skočí pro prověřenou klasiku z dílny Seiko, další se upne k vodám tzv. mikro-brandů v touze najít skrytý poklad. Nebo taky jen převozníka. Jako ve vztazích. Jasně, tento článek bude o té třetí variantě. Vždycky jsem více či méně skrytě fandil těm, kteří mají odvahu vykročit mimo mainstream a zkoušet. Ruku na srdce, těch případů, kterým to vyšlo dlouhodobě, těch si moc nevybavím. Ale jako krátký flirt, proč ne! Tolik ve zkratce k motivaci pořídit hodinky Yema. Proč, jak? Protože jsem to neviděl již 100x v „Co máte právě na ruce“, zároveň jsem vždy fandil vintage-look stylu a nakonec to vycházelo zajímavě i finančně. Diskuzi o tom, nakolik je to vykradení historie značky využitím jména a tak dále, to neřeším. Když se vrátím ke vztahové paralele, u lásky na jednu noc taky nepátráte po tom, jací jsou její rodiče. Teď a tady se mi líbí a jednám impulzivně. Celodenní on-line seminář, trocha prokrastinace a chuť se pobavit a už otevírám Hodinkee, Worn&Wound a další. Někde registruji článek o nových automatech Yema. Podívá se, proč ne. Zajímavý design, ok strojovna – nenadchne/neurazí. Ale cenovka přes 1k Eur a dřívější zkušenost s resale value dávají stopku. Fajn, ukažte co tam máte dál. Mecaquartz na meshi? Vintage look? Free shipping? Call to action a já podléhám. Jako v tom baru posledně... DHL zvoní na recepci za méně než 48 hodin. Perfektní práce. Přichází unboxing a první zklamání. Jasně, moje zhýralost, čekat prémii při téhle ceně je čirá naivita. Koženkové hnědé pouzdro, rádoby perforace a francouzská trikolora na poutku zipu. Upřímně, čistá dřevěná krabice jako má například micro brand Farer je mému srdci bližší. Nicméně jedeme dál. Psal jsem výše o prvním zklamání? To jsem Vás trošku namotal, žádná další totiž nejsou. Velmi pěkně zpracované 39mm pouzdro, perfektně čitelný černý ciferník s plastickými indexy, signovaná korunka a něco málo designu na dýnku. Spokojenost. Mesh jsem nikdy na hodinkách neměl, tedy nevím, nakolik se vymyká zvyklostem, nicméně za mě naprosto ok. Působí kvalitně, zapínání je solidní a chlupy to netrhá. Snad jen zasazení datumovky do ciferníku je trošku nahrubo a pozornost se upne na nezvyklou tloušťku ciferníku. Luneta s tachymetrickou stupnicí je přehledná, lumi svítí jako o život, vypouklé minerální sklíčko naprosto ok – celkově hodinky působí opravdu bytelně a kvalitně. Hodnotit pohon z mého pohledu postrádá smysl. Jedná se o mecaquartz Seiko VK64. Tak tedy k pocitu na ruce. Navzdory průměru 39 mm působí se svou tloušťkou 13 mm poměrně velké, nicméně to je čistě subjektivní hodnocení bez jakkoliv vypovídající hodnoty, neboť například Speedy Tuesday mají 14,3 a necítím je tak výrazně. Což však neznamená, že by to mělo být bráno jako výtka, jen čisté konstatování, že se nejedná o Octo Finnisimo. Přiznám se, že jsem vcelku záhy mesh vyměnil za semišový řemen z domácích zásob. Jednoduše nejsem na tolik lesku na zápěstí zvyklý a poutal přiliš mnoho pozornosti. Jak mojí, tak okolí. A já jsem založením spíš kluk nenápadná. Díky rozteči 20 mm není problém nasadit šuplíkové přebytky a zkoušet. Semiš podporuje vintage look, nicméně perforovaný racing řemen by sedl ještě lépe a do budoucna na něj nepochybně dojde. Pravděpodobně do blízkého budoucna, protože semiš z CheapestNatoStraps vydržel přesně 2 dny ostrého nasazení, než se utrhl ten malý kroužek, co drží odstávající kousek řemenu. Mimochodem, má to nějaké jméno? Předem děkuji za osvětu. Tolik stručná recenze nové akvizice ve formě Yema Rallygraf. Jak říkám, je to z mojí strany spíše takové intermezzo mezi velkými láskami, ale zatím jsem v rámci tolik zprofanovaného měřítka „value for money“ naprosto spokojen a nákupu nelituji. Ano, v horizontu týdnu či měsíců se nepochybně objeví v místní inzerci. To však zcela nic nevypovídá o jejich kvalitách, jako spíše o mojí osobě a zaujetí pro vyšší hodinařinu. V budgetu do 10tis. si aktuálně nevybavím jiný kousek, který by mi vykouzlil úsměv na rtech a také veskrze pozitivní reakce okolí. Roli převozníka po prodeji Navitimer, které jsou sice krásné, ale povahově k sobě nesedíme, plní Yema na výbornou a já jsem rád za ten ospalý nedělní seminář, který mne k nim dovedl.
  2. Jednoznačně pozitivní zkušenost. Rychlé jednání, jasná domluva. Paráda. Díky!
  3. Přidávám se s veskrze pozitivním hodnocením. Rychlé jednáni, snadná domluva. Díky!
  4. V jednání, nicméně stále k dispozici. Cena 155 000 Kč. Výměna za hodinky (doplatek oběma směry) vítána!
  5. Víkendový up. Cena: 155 000 Kč, příp. výměna stále platí.
  6. Rád bych obnovil dřívější prodej své "víkendovky", tj. BMW 530iA, gen. E39 v originálním M-Packet provedení. Jedná se o ročník 2001, jsem celkově třetím majitelem, CZ původ vozu, servisní kniha. Jak již označení napovídá, jedná se o legendární benzinový řadový šestiválec spojený s 5stupňovou automatickou převodovkou ZF a náhonem na zadní kola. Technické informace: - Rok: 04 / 2001 (1. registrace) - Výkon: 170 kW - Stav km: 276 tis. km - STK: 08/2021 - Výbava: Automatická převodovka, dvojitá skla, bezdrátový autotelefon, rozšířená navigace (mapy 2016), TV tuner, přední + zadní parkovací senzory, tempomat, 2zónová automatická klimatizace, stmívání vnitřního zpětného zrcátka, dešťový senzor, xenonové světlomety (renovace od spol. Sviťlíp), sedačky látka/alcantara (nepotrhané), zadní roletka, 2x originální sada kol a mnoho dalšího. Detailní výpis dle VIN - posledních 7 číslic: CE56421. K vozu je kompletní evidence provedených oprav ve formě faktur, celkem přes 150tis. investováno - detailní výpis na vyžádání. Aktuálně vůz bez nutných oprav, stav hodnotím jako mimořádně zachovalý vůči standardu CZ trhu. Nicméně provozní oděrky aj. odpovídají stáří vozu a provozu na našich komunikacích. Vůz je k vidění po domluvě v Praze a okolí. - K historii konkrétního vozu doporučuji pročíst blog předchozího majitele - http://dfens-cz.com/zivot-s-e39/ Cena: 165 000 Kč, příp. výměna s doplatkem za IWC, Omega, Zenith i Rolex.
  7. xcmaniax: 2x 44 alois: 2x 42 edas: 2x 43 Kluk jako buk: 2x 43 Brolo: 1x 41 prazskej: 3x 41, 2x 42 Díky!
  8. Potvrzuji dříve napsané, vše naprosto v pořádku, rozumná a rychlá domluva. Děkuji!
  9. Přidávám se s jednoznačně pozitivním hodnocením. Rychlá, bezproblémová komunikace. Díky za obchod!
  10. Rychlá, věcná komunikace. Vše přesně dle popisu. Rád kdykoliv znovu zopakuji!
  11. Mluvil někdo o modré? [emoji5] Bohužel půjde do světa...
  12. Díky moc [emoji5] ale znáte to, ještě něco na tahu teď chybí...
  13. Vynikající domluva, maximálně vstřícné jednání. Ukázkový obchod, díky!
×
×
  • Create New...