-
Příspěvky
1 258 -
Registrace
-
Přítomen
O uživateli mrazik
- Datum narození 3.6.1971
Contact Methods
-
ICQ
411040609
Profile Information
-
Pohlaví
Muž
-
Bydlí
Plzeň
-
Fanoušek značky
Rodina, MTB, muzika, dobre jidlo
mrazik's Achievements

Megazávislák (7/8)
4
Popularita
-
Zatím tedy rezervace pro vážného zájemce, pokud by to neklaplo, dám vědět. Děkuju za prostor a zájem.
-
Ahoj, pořídil jsem si tutoho Bobíka v Září, poněvadž jsem chtěl auto s malou spotřebou a spolehlivým agregátem. Nicméně bych teď potřeboval něco o číslo většího. Proto svou Biedronku nabízím k případnému prodeji. Je původně koupena v ČR jako služební auto 12.3.2012. Očividně firma měla bankovky tak jí docela napumpovala výbavou. Jen namátkou: sportovní podvozek, navigace, bixenony, kožený sedačky, atd. Od firmy si auto koupila nějaká dáma, která jí provozovala v Praze, což je na autě vidět. Je oklepaná na klikách při parkování, má omletý kola ze stejnýho důvodu, nicméně interiér je jak nový. Audi má za sebou nějaký dvě menší pojistný události, ale technicky je ve výborném stavu. Olej dostává každých 15tis, má zánovní rozvody (133tis.), Brzdy jsem nechal dělat při 115tis. Před případným prodejem dostane ještě funglovky nový letní bačkory. Dlouhodobou spotřebu mám dle počítače 4,1l/100km. Asi to moc nekecá, protože s 45l nádrží se dá ujet až 900km a ještě není suchá. Dálniční známka je platná do IX/2025. Aktuálně má najeto 157tis. Jsou k ní komplet noty včetně velkého TP, návodů, výpisu z Cebie. Cenu bych viděl 150tis v českých bankovkách. Koupil jsem jí s nájezdem 112tis a všechno co jsem nalítal já jsou z 95%dálky po dálnicích na vzdálenosti 120km+. Tak kdyby někomu padla do oka, dejte vědět. Hezký víkend
-
Měl jsem na CR-V Kleber Citilander a i v zimě, myšleno ani na sněhu, jsem neměl nikdy žádný problém.
-
Používám se stejným telefonem Galaxy Watch 5Pro 45mm už skoro rok. Dva dny vydrží bez problému, notifikace z různých aplikací, včetně bankovních fungují rovněž. Volat z nich jde, jestli i diktovat to nevím, ale má to nějaký přednastavený zprávy. Při jejich dnešní ceně dávají větší smysl, než před rokem. Když si je srovnáš s těma šestkama, šel bych znovu do 5Pro.
-
Toto je za x let jediný kousek v bazaru: Bazar motocyklů ducati ducati-scrambler-sixty2 | Motorkáři.cz (motorkari.cz) Nesehnatelná záležitost. Na blbnutí po městě bych se nebál podívat na Yamaha Tricker. Je to jen dvěpade, ale v městském provozu s tou muší váhou to bude střela. Yamaha Tricker 250 | Motorkáři.cz (motorkari.cz)
-
Máš celou zimu na to, ujasnit si co bude pro tebe echt. Na youtube je mrtě videí a mrtě recenzí. V první řadě si vyber na jaký motorce budeš chtít jezdit a k ní si potom přizpůsob výběr hadrů. Z vlastní zkušenosti vím, že návštěva krámu je nejhorší způsob jak si nechat poradit. Když se teď budeš intenzivně věnovat studiu, tak si potom řádně rozmyšlenej koupíš i třeba dražší hadry a výbavu, ale ve finále ušetříš. Já šel taky původně cestou Bikerscrownu a Bonmota, Motozemě atp. Výsledek je, že mám plnou skříň hadrů, který vím, že už na sebe nikdy nevezmu.
-
-
Chrániče jdou vyndat u všech a ujišťuju tě, že ten silonovej rozkrok u Trilobitů během 5denní cesty ve vedrech po balkánských cestách není žádná výhra. Brácha měl ty PMJ, já jel v AAA Trilobitech a po třech dnech už jsem nevěděl jak si sednout. Na jednodenní vyjížďky jsou ok, ale na delší cestu bych v nich už nejel. Nejlíp si je všechny vyzkoušet a teprve potom se rozhodovat. Možná ještě zkoukni nějaký videa na trubce. Ten twaron tam hodně chválí v porovnání s kevlarem.
-
Kevlar je prý už překonanej. Teď letí Twaron. A tuty mají AAA certifikaci: Pánské džíny PMJ Vegas - TK27 | Geneze Jen bych doporučoval vyměnit ty vložený chrániče. Ty jsou jak kdyby si člověk do kapsy zmuchlal kapesník. Jinak jsou údajně hodně pohodlný. Brácha teď v nich dal se mnou Bosnu a moc si je chválil.
-
Pár momentek z cesty Rakouskem, Slovinskem, Chorvatskem, Bosnou, Maďarskem a ukončení na Pálavě. Zítra už mažu dom.
-
-
Ano, ano je to tak. O víkendu jsem podnikl spanilou jízdu na Slovensko, abych si vyzkoušel jak moc se na Svartpilenu dá či nedá cestovat.
-
Svartpilen je generátor srandy. Motor je v rámci předpisových limitů dost čipernej a ovladatelnost je neskutečná. Suchá motorka váží 150kg a nádrž má na 9,5l, takže plně načepovaná líže 160kg. Na dálnici je to dost voser, ale na okresce je to fakt šíp ( svarpilen = černý šíp). Je to jako jízda na štice. Vzhledem k nádrži se dojezd motá kolem 200km, záleží na ruce. Chtěl jsem nějakej moped na dojíždění do práce a na blbnutí kolem komína a neumím si představit lepší volbu.