Přejít na obsah

BeeK86

Členové_50
  • Příspěvky

    505
  • Registrace

  • Přítomen

2 sledující

Profile Information

  • Fanoušek značky
    Omega, Oris, Orient, Seiko, Yema

Návštěvy profilu

5 456 zobrazení profilu

BeeK86's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

  1. Tak pokud nekdo mate zajem, ozvete se, treba se dohodneme, jinak zustanou doma.
  2. Up a za rovných 16000 CZK
  3. Na tyto jsem uz skoro taky zapomnej, tak UP. Porad preferuji prodej, ale nabidky na vymenu zvazim take.
  4. Nekdo neokoukany sportonvni hodinky? Do konce tydne jsem jeste v Praze, kdyztak dotazy/navrhy do SZ.
  5. Tak nikdo nechce 90. kus z limitované edice 1948 kusů ...? To je asi nejméně zajímavá věc na těch hodinkách. Ten strojek mi šel 1 vteřinu do plusu za 24 hodin. Vypouklé sklíčko, zajímavé designové detaily, rozhodně netuctový look... Třeba pomůže videorecenze...
  6. Yema Superman ARMÉE DE L’AIR, limitovaná edice od Yemy, uvnitř jejich automatický inhouse strojek. Minimální známky nošení, max kancldiving na sponě, kupoval jsem na jaře 2020 přímo od Yema. Hodinky jsou full set s dalším origo páskem a ještě jedním noname šedým páskem. Pár detailů k hodinkám níže. Model YAA41-AMS Vodotěsnost 300 metrů Strojek Mechanický (Automat) - jedná se o inhouse MBP1000 Šířka pouzdra 41.00 mm Tloušťka pouzdra 13.00 mm Šířka řemínku 19.00 mm Co se strojku týče, má 31 kamenů, 28,8 kbph, 45 hodinová rezerva nátahu, dle mých měření po koupi denně dělal 2-3 vteřiny do plusu. Jako vždy, preferuji osobní předání a čumendu ideálně v Praze a širším okolí (jsem ochoten do rozumných vzdáleností cestovat. Cena k jednání je 17 000,- CZK.
  7. Blby na tom je, ze si kazdy pak domysli co vse se stalo v nasledku toho ockovani, pritom, nevim zda by se to nestalo i tak. Ja po prvni davce mel klid, az po dvou dnech jsem sportoval, pak cesta v klimatizovanem aute, sauna, klima, o vikendu odrovnan a tyden uplne mimo… mozna jen kombinace sauny a klimosky, a taky ne… kdo vi. Po druhe davce v tem den jsem byl v posilce, dalsi den taly, pak o vikendu hral fotbal a nic, i boule v miste vpichu je pryc. Co se ockovacich center tyce, myslim, ze tech 6 tydnu mezi davkama se z nejakeho duvodu urcilo, a osobne bych asi moc nezkracoval, rozhodne ne pod mesic (ale zas ani posilovat bych po ockovani nemel… :D)..
  8. opravdu provizi nema ake doplnim, nebo oponuju, ze ty Kamasu (ktere mam taky) jsou pocitove o jeden cenovy level vys. Je potreba jit do odvaznejsi zelene nebo rubinove varianty, pak teprv vynikne jejich cifr... Pro me by ultimatni low cost diver bylo Kamasu!
  9. Bohuzel toho mam rozectenyho vic a neni cas na dokonceni... Hype kolem Petersona me prinutil ke koupi 12 pravidel pro život, a kniha dobra, zajimave myslenky, ale na muj vkus moc biblickych kecu... Utopie pro realisty od Bregmana je taky supr pocin, ale taky je potreba cist mirne kritickym okem...
  10. Pravidla, nepravidla, nebo prani Berta, to mi je jasny. Ja jen nechapu, cemu to vadi, ale ja nejsem nijak IT orientovany, ani nevim jake problemy jsou z premiry aktualizovanych statusu netykajicich se hodinek (vyse IWC vs Pelagos mi prijde dost hodinkove, ackoli na to je asi vlakno, na druhou stranu, na co tu neni vlakno?). Na druhou stranu, ani to nechapu, proc na prvni strance nemuze byt banner, orientovany hodinkove, nebo minimalne orientovany na zajmy mistnich. Aktualizace presunuty jinam, a klidne at si tam kazdy pise co chce. Nemusi to mazat admin, nemusi nad tim dlouho polemizovat, zda to jeste je nebo uz neni hodinkove a vsichni jsou spoko.
  11. Tak ja nevim jak to maj s tim VIP, ale kupuvat dve nova auta za 2 roky u stejného dealera mi prijde jako celkem VIP... Ten servis v DE jsem nezkousel, dle info z netu z diskusnich servru zadny extra rozdil. Při 150 tisíc chtej cca 300 euro, tolik jsem platil i tady, při 180 tisicich chtej 1200-1400... uplne stejna cena jako ta moje za 30 tisíc ceskych. Ano akce 4+ je plosna ve všech Volvo servisech. Tady je zajimave, ze v nemecku maj 6Plus, to o necem vypovida, za prve, lidi asi i po zaruce primarne jezdi do volvo servisu, nemaj nutnost je lakat na nižší ceny. Za druhé, asi tam první majitel drzi sve auto delší dobu nez klasicky cech, který ma mega-mega a pul na nove auto...
  12. Trosku opozdene, ale par postrehu: mel jsem S60 rv2004, tedy tesne pred faceliftem, 2,4i, 170koni, pri koupi jako desetilete melo nalitano 120t overene, vse za 86 tacu v roce 2014, po roce a pul v 2016 jsem prodaval se 145 tisici za 95 tisic... Tolik asi k vyhledavanym volvum s malym najezdem. Servisovano ruzne, byl jsem v T6R, pak se neco delalo v AZ Auto Soldat, nicmene rozvody jsem delal v autorizovanem Volvo servisu v Auto Kurtz, maji nizsi ceny pro starsi auta (4+ let), kompled rozvody s praci me vysly na cca 9 litru, a jakkoli jsem pocital nikde by to nebylo o moc levnejsi. Odvezou na metro, vecer vyzvednou, mili pristup, rodinna atmosfera, mohu jen doporucit. Ted s XC70, D5, 151 kW za 2,5 roku najeto 65 tisic, ted ma auto 195 000, sevis jen v Auto Kurtz, posledni byl trosku nakladnejsi, ale byla tam vymena rozvodu za 13000- i s praci, za praci si uctovali 1800,-, rocni servis pri 180t tedy krom vymeny oleje i vymena oleje v prevodovce, prohlidka, palivovy, pylovy, vzduchovy filtr, a blbosti, se vsim 17000,-. Ale treba pri predposledni servisni kontrole to se vsim bylo za 7 tisic. Vsechny ceny jsou vcetne DPH. Neni to malo, nicmene, mimo rocni prohlidky/servisy jsem nikdy nic resit nemusel. K.
  13. S tim benzinem/naftou je to jako se vsim, treba s pivem... Myslite si snad, ze Staropramen vyrabi jen tady a pak to nakladne exportuje do prdelakovu? Maji dohody mezi sebou, ty firmy si navzajem znaji receptury do posledniho spuntiku a vyrabeji si navzajem piva lokalne, aby co nejvice usetrili na nakladech. . Takhle to samo funguje i v petrolbusinessu, ale, ze treba shell "vari" slovnaft pro slovensky trh, neznamena, ze by to byly jine PHM... Taky mam pocit z nemeckych dyzlu, ze to nejak jede vic a zere min, jenze, kdykoli natankuju v DE, ceka me jeste nekolik stovek km po nemeckych cestach, lepsi povrch, prijemnejsi provoz, lidi vetsinou nemaji permici do prostredniho ci leveho pruhu, nemusite jezdit brzda/plyn ale hezky tempomat.
  14. IMHO, jakykoli slusny motor by ve 100-150 tisicich by mel byt tak akorat zabehly motor, ktery by mel slapat jako hodinky jeste par let... par rodinnych zkusenosti, vse kupovano jako nove a nize stav pri prodeji: - Hyundai Accent (1996): 280 tisic (po 5 letech) - Rav 4 (2000): 89 tisic (po 8 letech) - Peugeot 307 (2002): 300 tisic (po 4 letech) - Civic (2006): aktualne 420 tisic - CLA (2014): aktualne 50 tisic - 320 coupe (2009): aktualne 280 tisic. Na vyse uvedenych samozrejme jedine o BMW se neda rict, ze by bylo motoricky spolehlive (peugeot neni vrcholem spolehlivosti, nicmene HDI maji vymakane a jakkoli to muze lidi prekvapit, motoricky na nem nic nebylo potreba resit mimo planovane servisy). BMW, samozrejme turbo, hned po zaruce, a tech cca 300 tisic jsou takrka vse dalnice). S XC70 jedu zitra na rozvody, ma cca 190 tisic. Je to v podstate motoricky doroctenec. . Tchan na v Q5ce, A6 allroad i v A8ce dost pres 150, nevidi duvod proc se zbavovat neceho, co funguje dobre.
×
×
  • Vytvořit...