Přejít na obsah

boban

Členové_50
  • Příspěvky

    450
  • Registrace

  • Přítomen

2 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Fanoušek značky
    Omega a Seiko. Modrý SMPC a SKX009J2.

Návštěvy profilu

4 797 zobrazení profilu

boban's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

0

Popularita

  1. Ja mam tuhle: A nejen tuhle by mohli mít tady: https://racelife.cz/
  2. Jedna fotka z Twitteru jen tak, protože se mi líbí
  3. boban

    Seiko SKX 007/009

    Ty jsou fakt bezvadný.
  4. Nepodíval jsem se Ti do profilu, Marzíku, myslel jsem, že jsi mladej ..náctkluk, když uvažuješ o tříkilu. Podle profilu už - stejně jako já - nejsi. Tím pádem a nejen protože plně podepisuju, co napsal Cali výše, úvahy o tříkilu bych jednoznačně škrtnul. A jelikož jsi v +- v mejch letech (já 45), klidně bych uvažoval i nějaké klasičtěji vypadající motorce, třeba ta Guzzi V7 nebo - mně se moc líbí Kawasaki Z 900 RS Cafe. Jinak retromašin je teď všude plno, nostalgie frčí.
  5. Souhlasím, že 5.000 km (nebo i víc) plus kurz plus okruh by byl samozřejmě ideál, ale to skoro nikdo neudělá a skoro nikdo na to nemá úplně čas. A i kdyby na to čal měl a udělal to, tak přesně během týhle doby zjistí, že ho ta třístovka už nebere. Takže výběr bych limitoval výkonem (za sebe je myslím rozumný max. těch +-60 kW), vahou motorky (určitě do 200 kg - aby s ní mohl na místě zakvedlat a nepadla mu, protože je na něj těžká) a její výškou (vzhledem k jeho výšce). Z toho vyplývá v zásadě jakejkoli japonec v kubatuře okolo 600 cm3, nebo třeba to bávo, to je 800 cm3, nebo třeba ta Guzzina (to je myslím 750 cm3), určitě se toho najde víc. Já si vzpomínám na takový ty motorky, na kterých se kdysi začínalo - malej Bandit, Honda Hornet v šestikilu, ale dneska je to jinde. Za mě F 800 R (protože mám vlastní výbornou zkušenost) nebo Guzzi V7 (líbí se mi verze Special - drátěný kola jsou drátěný kola). A nezapomněl bych taky na likviditu tý motorky, protože i když mu chvíli vydrží, celej život jí mít asi spíš nebude, tzn. jednou ji stejně prodá, tak aby to nebylo něco, co pak (skoro) nikdo nebude chtít koupit.
  6. Je to přesně tak, jak píše PavelSch a Baldic výše. Motorku, pokud to neni úplný hovado, dostaneš do ruky za tri tejdny a pokud koupíš moc slabou, budes ji chtít de facto obratem, nejdéle do roka, prodat a koupit neco lepšího (většího, silnějšího). Takze prodas za min, nez jsi koupil a voser k tomu. Je asi celkem jedno, jestli vyberes BMW nebo HONDU nebo co, myslim, ze podstatný je, aby mela max. výkon nekde okolo 50 - 60 kW. Vycházím ze svy vlastní zkušenosti. Ja na to osmikilo od BMW nedám dopustit, odpustila mi fakt uplne vsechno vcetne vyloženě zacatecnickejch chyb a přitom je to velká motorka, ktera dobre vypada. Myslim, ze zvlast ted na konci sezóny se mohou objevit zajímavý ceny jak u vyloženě novejch, tak u předváděček. Podíval bych se i na Moto Guzzi, to je značka, ktera me osobně bavi, V7 mají v několika verzích, výkon tuším 35 kW, a cena za novou okolo 200.000. Šťastnou ruku přeju.
  7. Ja začínal na BMW F 800 R, je hodná a lehká, a přitom, pokud jde k velikost, evropsky dimenzovaná - zvaž.
  8. Zkus KTM 1290 Super Adventure R, má v základu sedlo jeste o něco výš nez GS, jinak u GS i jinde se dá sedlo o nějaký ten centimetr poštelovat a zmenit tak úhel kyčle / kolena
  9. Moc pěkná fotka na tom mostě.
  10. Ok, díky za info, nevedel jsem, neviděl jsem je v aktuální nabídce.
  11. TLD> Diky. Nechám zatím ty Scorpiony, mam necelý 2000 najeto, tuhle sezónu pojedu tyhle gumy a pristi rok se k tomu vrátím. Zadny univerzály asi logicky nebudou nikdy dobry na vsechno.
×
×
  • Vytvořit...