Jump to content

Leopold

Members
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About Leopold

  • Rank
    Začátečník
  • Birthday November 5

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Fanoušek značky
    Japonské hodinky

Recent Profile Visitors

74 profile views
  1. To su tie športové . Tie tam patria najviac .Keď začne trčať plátno v tom mieste je hrúbka pneu odhadom 2mm
  2. Čím výkonnejšia motorka tým viac je poznať vek a stav gúm . Na R1 s staršou alebo gumou ojazdenom o 1/3 je problém zrýchliť bez prešmyknuta nové gumy doslova lepia na asfalt .Vždy som na r1 menil gumy v 1/3 životnosti . Našlo sa dosť záujemcov čo ich využili na slabšom stroji a ja som dal nové . Raz mi v Bratislave obuli športové gumy a už pred Košicami mi začínalo z gúm liezť plátno ledva vydržali 450 km . Tak dosť záleží aj na druhu gumy . Turistické vydržia veľa a aj ten rozdiel medzi novými a jazdenkami je menej cítiť . A vždy si spomeniem na staré barumky čo sme mali na jawá
  3. Ved keď ten manželkin automat má možnosť mletej kávy tak vyskúšaj .
  4. A je to fakt problém v káve , že je kyslá ? Čo som mal automat ten mi z každej kávy spravil kyslú . Problém bolo hrubšie mletie a hlavne nižšia teplota vody pri prvej káve . Druha bola menej kyslá ale kyslá .. hmm .
  5. Fzr 1000 exup bola oničom a keď som prešiel yzf r1, 5 generácie tak horšiu motorku som už po nej nemal
  6. Niektoré nádrže sú ovládané podtlakom . To je pravda . . S benzínom cez zimu problém nemám . Nafta to už je iné v elektrocentrále mi biozložka urobila cez zimu huspeninu .
  7. No ale potom ten modry sajrat máš aj v nádrži . Nádrž má odvetranie. Ja mám nádrž aj karburator aj sytko čo je na hadičke úplne čisté po zime . Aj keď nechám benzín uschnút vo flaške žiadne farbivo neostane . Ale ostane po ňom prachova vrstvička. vypustenie karbesa som vždy robil u dvojtaktu tam to bola nutnosť . Tesnenia sú po ňom úplne v poriadku .
  8. Čo som si to tak odsledoval , najhoršia možnosť bola vypnúť prívod benzínu od nádrže a nevypustiť karburátor . Na jar som mal o zábavu postarané . Keď nechávam ventil otvorený žiadne problemi nemám . Ešte pred zimou vezmem benzín e5 ,keby sa dalo tak vezmem čistý ale taký tu už nie je .
  9. Zimujem len baterku doma v teple ,sem tam cez zimu naštartujem, keď počasie da tak sa povozim , chytí na brnk . Benzín nevypinam . Predtým som benzín vypínal a boli problemi . Na veľkej mám vstrekovanie tam to neriešim len ju zapojím na udržovanie baterky .
  10. Škoda že ju prestali vyrábať
  11. Keď odvapnim a prepláchnem kavovar . Tak skôr ako si urobím kávu odpustím trošku teplej vody do šálky a ochutnam . Keď nie je úplne čistá prepláchnem kavovar ešte raz.
  12. Výhoda automatu je rýchlo urobiť nápoj . Je jedno či je káva ktorú doňho nasypem , kvalitná alebo odpad nápoj z neho je skoro vždy rovnaký . Automat som doma užíval asi 10 rokov a skoro má odnaučil pit kávu . Keď som už denne pil len jednu kávu , tak som začal uvažovať že mi automat netreba že mi stačí kvalitný pákový stroj . Kúpil som ho a zrazu mi mi boli aj 3 kávy denne malo .Teraz sa na kávu zas teším a ranné vstávanie je úplne iné ako s automatom .
  13. Effe robím to rovnako a kávu dávam 8g .
  14. X adv je super stroj . Perfektná na výlety aj do mesta . Špicové kolesa ako mám na Bmw gs . Je to zmes zo všetkého to najlepšie na jednom stroji .
  15. Veľkosť mi príde úplne v pohode, tie čo mám teraz na ruke sú o chlp väčšie . Len moje sú titán a tieto oceľ tak to chce skúsiť na ruke či nebude vadiť hmotnosť .
×
×
  • Create New...