JiříR Odesláno 10. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2010 Nechme se překvapit, den D. se blíží, úžasně se těším, budu jim letos hodně fandit. Co mě však mrzí je jezdecké obsazení, obzvlášť mi nesedí ten zoufalec Heikki Kovalainen, doufám, že ho ještě v průběhu sezóny vyhodí. Kovalainen, jezdec z prémiových stájí, v kterých nedokázal absolutně nic, nemá u nováčka co dělat, jsem zvědavý v čem jim může pomoci, vždyť snad neumí ani testovat. Jarno Trulli je rychlý leda tak v tréninku a v samotném závodu bývá přezdívaný pojízdná šikana. Nevím, nevím, z tohoto ohledu mám o Lotus strach. Edit - při pohledu na jezdce jsem se úplně rozhorlil. Jediné co mě uklidňuje je angažování Mike Gascoyne, to je velice schopný manager, ten snad úpadek Lotusu na samotném počátku nedopustí. No koukám, že na jezdce lotusu máme úplně totožný názor. Ikdyž, třeba když se Trullimu bude dařit v kvalifikacích, tak se pak bude blbě předjíždět. Jsem zvědavý na oficiální fotky, ale zatím Lotus vypadá docela odlišně od ostatních monopostů. Našel jsem veselou fotku, kde se pere Nelson Piquet st. s chilským jezdcem Eliseo Salazarem při Velké ceně Německa v roce 1982. Piquet v závodě vedl a Salazar jedoucí o kolo zpět ho sestřelil. Na obrázku má zatím Piquet helmu na hlavě, tu si pak sundal a mlátil s ní Salazara. Celý incident se myslím obešel bez sankcí, dnes by to byl celkem slušný problém, jiná doba, jiný mrav. O tomdle jsem nikdy neslyšel ani neviděl, jdu hledat a rozšířit si zase obzory, díky snowe. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 10. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2010 O tomdle jsem nikdy neslyšel ani neviděl, jdu hledat a rozšířit si zase obzory, díky snowe. To jsi fakt neviděl, já jsem se málem přetrhl a už jsem se o Salazara začal bát. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 10. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2010 (upraveno) to JiříR - pečlivě jsem si prohlédl obrázek Lotusu a zaujali mě dvě odlišnosti, které jsem označil šipkou a které jsem na ostatních monopostech neviděl. Bude to zřejmě aerodamický prvek, ale pochybuji, že bude na oficiálním závodním voze. Domnívám se, že je fotka z nějakého testu zkoušky aerodamiky. Co myslíš ? Edit - píšeš o odlišnosti, já se právě té odlišnosti bojím . Pochybuji, že by dokázali za tak krátkou dobu vymyslet něco převratného. Vždyť začali se stavbou vozu snad nejpozději. I když možná byl poslední Campos, který je podle zpráv bez peněz a jeho start je ohrožen, žádná škoda. Čachry s přijetím nováčků se mi nelíbili a opět připomenu, že nechápu nepřijetí zkušené Loly, která měla formuli už navrženou. Zvláštní, patrně kouzla "oblíbeného" Maxe Mosleye. Upraveno 10. února 2010 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 10. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2010 to JiříR - nedávno jsi ukazoval jsi Eagla, s kterým jezdil Dan Gurney. Znáš tuhle pecku ? Ferrari 156 F1 'Sharknose' zdroj - http://www.ultimatecarpage.com/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 10. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2010 to JiříR - nedávno jsi ukazoval jsi Eagla, s kterým jezdil Dan Gurney. Znáš tuhle pecku ? No to by bylo abych neznal Ferrari Dino 156, ikdyž teda ferrari se nějak zatím moc nevěnuji, zatím nabírám znalosti o jiných autech. to JiříR - pečlivě jsem si prohlédl obrázek Lotusu a zaujali mě dvě odlišnosti, které jsem označil šipkou a které jsem na ostatních monopostech neviděl. Bude to zřejmě aerodamický prvek, ale pochybuji, že bude na oficiálním závodním voze. Domnívám se, že je fotka z nějakého testu zkoušky aerodamiky. Co myslíš ? Co se týče tebou označených míst, tak i tyto plochy nejspíše zůstanou, protože dosti podobné má i Mclaren (u jiných jsem to nezkoumal). Koukni se tady, nemám dnes čas si hrát s fotkami a označovat to. Ale i když porovnáš tyto prvky, tak u všech jsou všechny hrany plynulé, ale tato formule má spousty ostrých hran. I na force indii je uchycení zpětných zrcátek podobné tomu prvku co jsi označil, ale zase je to kus rovného plechu a u všech je to na pohled hezky aerodinamické. Pro mě dosti překvapení, netuším, jeslti je to špatně nebo dobře. Mě tam zaujal ten krátký čumák proti jiným a malé zadní křídlo. Malé myslím, že z boku mi přijde dosti užší než u jiných, ale to může být i úhlem fotky. Ohledně bizardních aut mě docela dost překvapilo toto autíčko. Eifelland 21. Je to přestavěný March 721 a vyskytnul se i v jiných kabátech. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 10. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2010 Co se týče tebou označených míst, tak i tyto plochy nejspíše zůstanou, protože dosti podobné má i Mclaren (u jiných jsem to nezkoumal). Koukni se tady, nemám dnes čas si hrát s fotkami a označovat to. Ale i když porovnáš tyto prvky, tak u všech jsou všechny hrany plynulé, ale tato formule má spousty ostrých hran. I na force indii je uchycení zpětných zrcátek podobné tomu prvku co jsi označil, ale zase je to kus rovného plechu a u všech je to na pohled hezky aerodinamické. Pro mě dosti překvapení, netuším, jeslti je to špatně nebo dobře. Mě tam zaujal ten krátký čumák proti jiným a malé zadní křídlo. Malé myslím, že z boku mi přijde dosti užší než u jiných, ale to může být i úhlem fotky. Svislá část, kterou jsem označil není uchycení zpětných zrcátek, protože končí za hlavou řidiče. Když ji porovnáme s McLarenem je taková neučesaná, hrubá a navrch opět přříliš vysoká, přesahuje boky monopostu. Nevím, nevím, nejlepší bude, když vyčkáme na oficální fotografie, na ty se už hrozně těším. Lotus je i přes nešťastnou (?) volbu pilotů můj kůň. Souhlasím s Tebou, že pocit krátké příďě a malého zadního křídla je způsobený úhlem fotografe, tyhle špionské nejsou nic moc. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 10. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2010 Svislá část, kterou jsem označil není uchycení zpětných zrcátek, protože končí za hlavou řidiče. Když ji porovnáme s McLarenem je taková neučesaná, hrubá a navrch opět přříliš vysoká, přesahuje boky monopostu. Nevím, nevím, nejlepší bude, když vyčkáme na oficální fotografie, na ty se už hrozně těším. Lotus je i přes nešťastnou (?) volbu pilotů můj kůň. Souhlasím s Tebou, že pocit krátké příďě a malého zadního křídla je způsobený úhlem fotografe, tyhle špionské nejsou nic moc. Jo toho jsem si všiml, ale bohužel neznám přesnou podobu pravidel jaká výška atd je povolena u různých prvků, ale pokud máš zájem to studovat...tak tady na konci jsou i obrázky různých částí. Jinak zde jsou další pravidla a předpisy. Je toho fakt mnoho a nechtěl bych to každý rok studovat znovu, trochu ty inženýri lituji.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 10. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2010 Hezkej pohled na Toma Pryce... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yarda Odesláno 10. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 10. února 2010 Ohledně bizardních aut mě docela dost překvapilo toto autíčko. Eifelland 21. Je to přestavěný March 721 a vyskytnul se i v jiných kabátech. Design Luigi Colani. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 12. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2010 (upraveno) Je to tady!!! Lotus a jeho kráska.... Nějaké foto zde a nevypadá vůbec zle! Oficiální web kochejte se Upraveno 12. února 2010 uživatelem JiříR Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 12. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2010 Je to tady!!! Lotus a jeho kráska.... Nějaké foto zde a nevypadá vůbec zle! Oficiální web kochejte se Paráda, je nádherný (!!!!!!!!!!), teprve teď mě mrzí angažování pilotů, o kterých jsme se spolu bavili. Od rána jsem na to čekal, byl jsem v nemocnici, ale nechával jsem se informovat po telefonu, pořád nic, už jsem byl zklamaný a už je tady. Jirko, díky za informaci !!!!! Kašlu na chronomag, na Lotus webu budu pořád. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 12. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2010 Paráda, je nádherný (!!!!!!!!!!), teprve teď mě mrzí angažování pilotů, o kterých jsme se spolu bavili. Od rána jsem na to čekal, byl jsem v nemocnici, ale nechával jsem se informovat po telefonu, pořád nic, už jsem byl zklamaný a už je tady. Jirko, díky za informaci !!!!! Kašlu na chronomag, na Lotus webu budu pořád. JJ mám to podobně, fakt musím říct, že je nádherný a už se teším an pořádný fotky z akce. Uvidíme, jeslti bude i tak rychlí... Taky jsem na to čekal a furt nic a teď jsem sedl k PC a bylo to tu akorát pár minut! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 12. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2010 JJ mám to podobně, fakt musím říct, že je nádherný a už se teším an pořádný fotky z akce. Uvidíme, jeslti bude i tak rychlí... Určitě bude rychlý, prostě musí být rychlý, jen se musím znovu a znovu vracet k jezdcům, z těch mám hrozný straach, ale třeba získají novou motivaci a zabojují. Prohlédl jsem si fotky a měl jsi pravdu, ten aerodamický prvek, nad kterým jsem se pozastavoval, zůstal. Jinak vypadá monopost opravdu povedeně, oddechl jsem si, že křídlo není malé a příď není zase až tak krátká. Naštěstí příliš neexperimentovali, ale přesto ve skrytu duše věřím, že budou mít něco co jiní ne a budou rychlí, hodně rychlí. Také je bezva, že si vzpomněli na tradici a vůz vyvedli právě ve válečných barvách zlatých časů Lotusu a geniálního Jima Clarka. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 12. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2010 (upraveno) No, můj názor je, že buď objevili něco, o čem nemají ostatní týmy ani páru nebo to bude průšvih. Vůz se mně samozřejmě líbí, ale design působí... no, řekněme trošku "podčasově" Uvidíme jak (ne)bude stačit na okolní žraloky a Ferrari... Osobně Lotusu přeju aby se nepotvrdili kuloárové zvěsti, že Mike Gascoyne je spíš než geniální konstruktér pořádnej blázen... Držím jim palce. EDIT: Jen připomenu, jakou technologii bude mít proti sobě... Mimo jiné... Upraveno 12. února 2010 uživatelem Kalifx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 12. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 12. února 2010 ... a nevím jestli jste to sem už nedávali, ale tady máte (s komentářem legendární postavy F1 - moderátorem Murray Walkerem) A z trošku jiné kategorie... pamatujete si ještě na Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 13. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2010 No, můj názor je, že buď objevili něco, o čem nemají ostatní týmy ani páru nebo to bude průšvih. Vůz se mně samozřejmě líbí, ale design působí... no, řekněme trošku "podčasově" Uvidíme jak (ne)bude stačit na okolní žraloky a Ferrari... Osobně Lotusu přeju aby se nepotvrdili kuloárové zvěsti, že Mike Gascoyne je spíš než geniální konstruktér pořádnej blázen... Držím jim palce. .... Ne nadarmo se říká, že v jednoduchosti je síla, ale uvidíme! Budu tomu věřit, i když ty ostatní monoposty proti Lotusu vypadají jako z vesmíru... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 13. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2010 (upraveno) No, můj názor je, že buď objevili něco, o čem nemají ostatní týmy ani páru nebo to bude průšvih. Vůz se mně samozřejmě líbí, ale design působí... no, řekněme trošku "podčasově" Uvidíme jak (ne)bude stačit na okolní žraloky a Ferrari... Osobně Lotusu přeju aby se nepotvrdili kuloárové zvěsti, že Mike Gascoyne je spíš než geniální konstruktér pořádnej blázen... Držím jim palce. Nemyslím si, že objevili něco převratného, měli opravdu hrozně málo času, konkrétně pět měsíců a to je nic. Nevím, jestli je design podčasový, ale každopadně je konzervativnější než Tebou zmiňované mohutně oploutvené vozy McLaren MP4/25 a BMW-Sauber C29. Jen na okraj, Gascoyne není přímo konstruktér, Mike je technický ředitel Lotusu. Budeš to mít jednoduššší, McLaren bude bojovat o titul a Lotus bude bojovat o titul nejlepší nováček. Doufám, že tento "titul" vyhraje a přál bych jim alespoň bodík, bude to výkon. Edit - dnešní informace o Lotusu KLIK rozhovor s piloty Lotusu KLIK zdroj - http://www.formula1.com/news/interviews/2010/2/10435.html Upraveno 13. února 2010 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 13. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2010 (upraveno) ... Jen na okraj, Gascoyne není přímo konstruktér, Mike je technický ředitel Lotusu. ... Lotus bude bojovat o titul nejlepší nováček... Technicky vzato je to jedno. Jako technický ředitel Lotusu je zároveň zodpovědný i za konstrukci vozu... A co se týká nováčků... pokud to vezmu doslova, tak nováčkem je vlastně i Mercedes. A proti němu nemá, podle mě, Lotus žádnou šanci. Bohužel. Upraveno 13. února 2010 uživatelem Kalifx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 13. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2010 Technicky vzato je to jedno. Jako technický ředitel Lotusu je zároveň zodpovědný i za konstrukci vozu... A co se týká nováčků... pokud to vezmu doslova, tak nováčkem je vlastně i Mercedes. A proti němu nemá, podle mě, Lotus žádnou šanci. Bohužel. To bych se trochu přel, za konstruktéra považuji třeba Adriana Neweye z Red Bullu, které vezme tužku a formuli navrhne což Gascoyne neudělá ani náhodou. A i v druhém případě bych oponoval, nováčkové od nuly jsou Campos, Lotus a Virgin, Mercedes si koupil hotovou stáj nebo snad ne ? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 13. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 13. února 2010 A i v druhém případě bych oponoval, nováčkové od nuly jsou Campos, Lotus a Virgin, Mercedes si koupil hotovou stáj nebo snad ne ? Romane, tady už opravdu záleží na tom, co je pro tebe směrodatné. Respektive kde je hranice pro označení týmu nováčkem? Mercedes je jednoznačně nový tým. Ano, je to vlastně Brawn, ale to je právě ten rozdíl úhlu pohledu. Tak jako jsem (nejen já) vnímal v loňské sezóně Brawn jako nový tým, tak stejně tak tím letošním nováčkem je (nejen pro mě) i Mercedes. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se