galos Odesláno 5. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 Ahojte,zaujimalo by ma nakolko je problem kupovat ORIS skrz ebay a chrono24 s ofiko ORIS warranty.Aquisky za dobru cenu som nasiel od niekolkych predajcov, ale ked som sa pytal na serial nr aby som si ho mohol uverit u obchodnika(https://owa.oris.ch/AfterSalesService/CustomerWarranties) tak som nedostal odpoved pripadne odpoved v tomto duchu:"Hi Andrej.There is NO official ORIS warranty, because it has been bought from a "gray market" retailer from USA (purchase direct).Warranty is valid only if the watch was sold from an authorized dealer, shown on oris web-site.That's why the price is under MRSP, which is around 1450 GBP.This a 100% authentic and genuine Oris Watch.Kind Regards, Nik." Skusali ste niekto overit si warranty skrz oficialnu stranku ked ste kupovali ORISky z netu?Andrej Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 5. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 Nevim jestli to chapu, ale karta je budto orazena = mezinarodni zaruka, nebo neni = zaruka jen u prodejce. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olafson Odesláno 5. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 Já kupoval přes Chrono 24 v Německu a mám garanční kartu od obchodníka. Koukal jsem na stránky Orisu a je to autorizovaný prodejce. Co přesně znamená "oražená"? Došly mi teprve včera, dneska nebo zítra je zkusím nafotit. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Micey Odesláno 5. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 (upraveno) Jako orazitkovana, s vyplnenym datem prodeje. Jasne, na chrono24 jsou i autorizovany prodejci.. Upraveno 5. února 2020 uživatelem Micey Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olafson Odesláno 5. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 Tak v tom případě je oražená. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galos Odesláno 5. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 Jasne a skusal si overit na ofiko ORIS strankach (vid moj odkaz)? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LovecK Odesláno 5. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2020 Pokud si pamatuju, tak uz i Oris jede system aktivace karet prostrednictvim AD pri prodeji, ty jeste muzes zaruku o rok prodlouzit...chce to brat od dealera z ch24. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Olafson Odesláno 6. února 2020 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. února 2020 Tak chybička na mé straně, mám jen záruku od prodejce, který není na ofiko stránkách ORISu. Včera jsem to spěšně kontroloval a spletl jsem se. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
galos Odesláno 17. února 2020 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 17. února 2020 Pokud si pamatuju, tak uz i Oris jede system aktivace karet prostrednictvim AD pri prodeji, ty jeste muzes zaruku o rok prodlouzit...chce to brat od dealera z ch24.Ahojte,ano je to takto. Prisla mi faktura, kde bol tento postup, ked chcete mat zaruku na medzinarodny servis na 3 roky tak. 1. overte si ze vas predajca z chrono24 je AD. Je ich mozne si vyhladat priamo na stranke ORIS (STORE LOCATOR)2.Registrujte si hodinky pod svojim profilom na ofiko stranke ORIS ked vam pridu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se