Farland Odesláno 7. října 2021 Nahlásit Odesláno 7. října 2021 (upraveno) Zdravím, dnes jsem poprvé od koupě musel na hodinkách měnit čas a teď si nevím s jednou věcí rady. Po zamáčknutí korunky zpět, necítím stejný odpor a neslyším zvuk ručního nátahu. Jsem naprostý začátečník a doufal jsem, že by jste mi mohli poradit kde dělám chybu? Jedná se o Seiko SRPD53K1 Děkuji Upraveno 7. října 2021 uživatelem Farland
tombas Odesláno 19. října 2021 Nahlásit Odesláno 19. října 2021 Vidím, že nikdo neodpověděl. Já nejsem expert na Seiko strojky, ale pár jich taky mám a u ručního nátahu je cítit trochu odpor a slyšet jemné cvrlikání. Pokud jsou hodinky v záruce, tak reklamuj, nejspíš je poškozený odlučovač nátahu. Samozřejmě předpokládám, že korunka je dobře zacvaknutá. Taky není dobré používat ruční nátah u automatů jako každodenní funkci, je to opravdu doplňková záležitost pouze na rozběhnutí zastavených hodinek, pak se dotahuje automaticky. Stejně tak by mohlo dojít k poškození nesprávným použitím ve winderu.
Farland Odesláno 22. října 2021 Autor Nahlásit Odesláno 22. října 2021 Ahoj, děkuji za reakci. Hodinky jsem již předal hodináři na reklamaci. Výsledek zatím nevím.
Farland Odesláno 2. listopadu 2021 Autor Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2021 Tak hodinky už mám doma. Byla provedena záruční oprava ručního nátahu. Proč se nátah porouchal nevím. Snad už se to nebude opakovat :-).
tombas Odesláno 2. listopadu 2021 Nahlásit Odesláno 2. listopadu 2021 Tak hlavně že to uznali na záruku.