Přejít na obsah

Omega

lolohh

Doporučené příspěvky

Ahojte,

mám jedny staré hodinky, o kterých jsem si myslel, že je to 100% fejk (velký znak tunelu, ručka z ohlého plechu, dle strojku nepoznám nic). Ale minulý týden jsem měl doma mechanika na televizi a ten mi říkal, že to nemusí být 100%. Tak se tedy táži: co to je prosím zač?

Díky.

post-1280-1227621966.jpg

post-1280-1227622001.jpg

post-1280-1227622016.jpg

post-1280-1227622035.jpg

post-1280-1227622067.jpg

post-1280-1227622101.jpg

post-1280-1227622133.jpg

post-1280-1227622163.jpg

post-1280-1227622205.jpg

Upraveno uživatelem lolohh
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte,

mám jedny staré hodinky, o kterých jsem si myslel, že je to 100% fejk (velký znak tunelu, ručka z ohlého plechu, dle strojku nepoznám nic). Ale minulý týden jsem měl doma mechanika na televizi a ten mi říkal, že to nemusí být 100%. Tak se tedy táži: co to je prosím zač?

Díky.

Je to fake, tento typ strojku Omega nedělala. Podívej se na značení pod setrvačkou - je tam jakési T v kroužku a čísla. Nápis Omega na strojku je jen vytištěný - Omega ho má gravírovaný spolu se sériovým číslem, typem kalibru, atd.....

Pochybuju že to pouzdro je zlatý, i když tam máš puncy - vypadá jakoby zlacení bylo ošoupané (opocené).

Upraveno uživatelem SAS
Odkaz ke komentáři

lolohh - je to fejk, osklivej.. strojek s Omegou nic spolecnyho nema, krome natistenyho loga :lol2: Potisk dynka byva na druhe strane - tedy uvnitr, korunka je priserna, cifernik je taky divnej, ten tunel, napis seamaster a tak ;) navic nevim jestli nejaky vintazni omegy maji tyhlety napisy Antimagnetic atd, ale myslim ze spise ne ;)

Kazdopadne mas pekny fotky ;)

Odkaz ke komentáři