lolohh Odesláno 25. listopadu 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2008 (upraveno) Ahojte, mám jedny staré hodinky, o kterých jsem si myslel, že je to 100% fejk (velký znak tunelu, ručka z ohlého plechu, dle strojku nepoznám nic). Ale minulý týden jsem měl doma mechanika na televizi a ten mi říkal, že to nemusí být 100%. Tak se tedy táži: co to je prosím zač? Díky. Upraveno 25. listopadu 2008 uživatelem lolohh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
911 Odesláno 25. listopadu 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2008 (upraveno) napadne se to podoba memu strojku, ktery zdejsi odbornici ohodnotili jako fake. jinak ty hodinky jsou si celkem podobne Upraveno 25. listopadu 2008 uživatelem 911 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SAS Odesláno 25. listopadu 2008 Nahlásit Sdílet Odesláno 25. listopadu 2008 (upraveno) Ahojte, mám jedny staré hodinky, o kterých jsem si myslel, že je to 100% fejk (velký znak tunelu, ručka z ohlého plechu, dle strojku nepoznám nic). Ale minulý týden jsem měl doma mechanika na televizi a ten mi říkal, že to nemusí být 100%. Tak se tedy táži: co to je prosím zač? Díky. Je to fake, tento typ strojku Omega nedělala. Podívej se na značení pod setrvačkou - je tam jakési T v kroužku a čísla. Nápis Omega na strojku je jen vytištěný - Omega ho má gravírovaný spolu se sériovým číslem, typem kalibru, atd..... Pochybuju že to pouzdro je zlatý, i když tam máš puncy - vypadá jakoby zlacení bylo ošoupané (opocené). Upraveno 25. listopadu 2008 uživatelem SAS Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...