Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Ahoj pánové,

chtěl bych se zeptat na váš názor. Klasická situace: jeden hodinky kupuje, druhý je prodává, poslání poštou (kurýrem atp.), platba předem na účet, zásilka bez tracking number, tudíž nepřipojištěná) a hodinky nedorazí. 

Jedná se o Deutsche post (DE -> CZ), cena hodinek je asi 20 Eur. Myslím, že i obyčejná zásilka s podacím lístkem by měla být základně pojištěna - u České pošty do bývalo snad 500,-Kč? nebo se pletu?

Kdo podle vás - a prosím o obecnou odpověď - ručí za dopravu, případně má vymáhat reklamaci u dopravce, případně refundovat objednávku ? 

Připomínky typu: měl sis to pojistit, kvůli 20 Eur se soudit je blbost, měl si připlatit za tracking atd.  jsou zbytečné.

Díky moc

T.

 

Odesláno

Za dopravu ručí ten, kdo ji vybírá, objednává a hradí (přímo dopravci), protože ten je také schopný se u dopravce čehokoli domoct. Jako adresát, pokud jsi neobjednával dopravu kurýrem přímo Ty, nejsi pro dopravce partner a víceméně se s Tebou nebudou bavit.

Odesláno
před 3 minutami, Andrew napsal:

Za dopravu ručí ten, kdo ji vybírá, objednává a hradí (přímo dopravci), protože ten je také schopný se u dopravce čehokoli domoct. Jako adresát, pokud jsi neobjednával dopravu kurýrem přímo Ty, nejsi pro dopravce partner a víceméně se s Tebou nebudou bavit.

Ano, je to přesně tak.

(a v tomto případě bohužel bez náhrady)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...