Lukáš3 Odesláno 10. ledna Nahlásit Odesláno 10. ledna (upraveno) Zdravím vás kolegové chronopacienti... Jak jsem se dostal k hodinkám (a jejich skládání) Začalo to na základce s Casio kalkulačkami – tehdy jsem byl král školy. Na střední jsem nosil velký bílý quartz chronografy, o kterých si teď myslím, že byly příšerný. Pak přišel gadget na ruku od Applu, ale po dvou letech mě omrzely. Zlom nastal, když mi přítelkyně (dnes manželka) dala fashion hodinky. Ty mě zavedly k… Invictám (50mm, zlatý, quartz – katastrofa) . Kolem roku 2017 jsem objevil mechaniky. První kousek byl automat z Číny – design vykradený, ale ne fake. Když mi dcera poškrábala sklo, pustil jsem se do výměny. Pár hodin, litry potu a světe div se – zvládl jsem to. Pak přišly starý Seiko 5, Seiko želvy a další hodinky, na kterých jsem zkoušel modifikace – tlustá skla, AR vrstvy, nové ručky. A čím víc jsem dělal, tím víc mě to bavilo. Postupně jsem přešel od úprav k vlastním stavbám. První kousek byl radost, druhý ještě větší. A pak už to jelo: nové díly, další stavby, spousta hodin na YouTube a balíčky od pošťáka. Teď mě napadlo – co kdyby si mohl někdo nechat poskládat hodinky přesně podle svých představ? Něco unikátního, s kvalitní Seiko strojovnou, a za rozumný peníze. Zkusil jsem oslovit místního bosse @Bert a díky němu je tohle vlákno na světě. Takže... pokud máte nápad na hodinky na míru, klidně napište. Rád pomůžu! Velké díky @bertovi za příležitost. Snad to nebude slepá kolej – ale proč to nezkusit? Teď přidám pár fotek na ukázku, zbytek najdete ve fotovlákně. Ale zatím mám za sebou pouze pár kousků Upraveno 10. ledna uživatelem Lukáš3 1 1
Lukáš3 Odesláno 11. ledna Autor Nahlásit Odesláno 11. ledna před 44 minutami, Postal80 napsal: Relax Substitute Jasný zkusit se má všechno. Proč ne. Byl to moc hezky udělaný cifr a hodinky se okolí docela líbily 1 1
DarylVanHorne Odesláno 9. března Nahlásit Odesláno 9. března Foto č.1 - pecka A ty Relády jsou prostě super