Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  Pista napsal:
Chlapci, vďaka za Vaše povzbudivé slová! Čo sa týka "company policy, code of conduct" a podobných "interných" záležitostí nadnárodných spoločností - som "vycvičený" až, až...niet nad "US company" - tí sú v tom neuveriteľne zdatní - dodám len, že nie je nad "multilevel management" kde ani "Boh" nevie kto je za čo zodpovedný, ak príde naozaj na "lámanie chleba"... Žiaľ, som viacmenej presvedčený, že touto cestou sa vybrali aj v TAG-u - hľdať "value added" aj tam kde vôbec nie je - tú imaginárne vytvoríme tvárami ambasádorov, záplavou billboardov a pomocou všakovakých nezmyselných hesiel kampaní a predajom úplne iných výrobkov, ktoré predá len naša značka (som zvedavý, kedy si budeme môcť kúpiť mlieko, alebo maslo pod značkou TAG Heuer) . Hold, to je skutočnosť a snáď aj čiastočná daň za "globalizáciu". OK - poďme sa teda pozrieť do minulosti - žey AUTAVIA, alebo ako vraví Gilius: klasické digi? Uvidím, ešte to musím trošku dlhšie predýchať. Zdraví a ďakuje Vám, Pišta

 

Autavie. mrkni sem do vlaken a urcite te chytnou. jsou to paradni hodinky.Proste Hujerky. tak drzim palce pri dalsim vyberu. jinak z US company mas 100% pravdu ;)

  • po 2 týdnech...
Odesláno (upraveno)
  911 napsal:
Autavie. mrkni sem do vlaken a urcite te chytnou. jsou to paradni hodinky.Proste Hujerky. tak drzim palce pri dalsim vyberu. jinak z US company mas 100% pravdu ;)

2 Giliius a 911 - Chlapci, bolo by odo mňa maximálne nefér, keby som nedodal ďalšie - a to určite veľmi dôležité - informácie k tomuto a k vlákienku ohľadom "Calibre S". Neodpustil som si a ešte raz (s tým, že je to naposledy) som dodatočne "poďakoval" TAG Heuer zákazníckemu centru a servisu za ich služby a rady s tým, že som jednoznačne deklaroval moje veľké sklamanie z ich prístupu k riešeniu problému, resp. s tým, že k tejto značke sa už viac nevrátim. V priebehu dvoch dní som dostal odpoveď v ktorej sa mi veľmi ospravedlnili a zdôraznili, že ich "tešia a zaujímajú" ako pozitívne, tak aj negatívne ohlasy a že dodatočne skontrolujú moje hodinky, no môže to trvať trošku dlhšie. Samozrejme, že som okamžite poďakoval a súhlasil, akurát ich nasledujúcou odpoveďou skonštatovali, že celý proces vrátane opravy (čím, konečne, aj keď nepriamo potvrdili tú chybičku) môže trvať viacej ako len pár dní, tak mi ponúkli do tej doby náhradné hodinky!!! Po pár ďalších e-mailoch, v ktorých som navrhoval ukončenie tejto "agónie" čo najrýchlejšie - napríklad výmenou za chronograf LINK Calibre 16 (tam, kde som to kupoval mal identickú cenu ako Calibre S), no z ich strany výmena nie je možná, resp. zaručili, že po oprave dostanem späť svoje Calibre S. Takže dnes som obdržal e-mail, že budúci týždeň dostanem (samozrejme, že len na zapožičanie) F1 - ničky (ktoré sa mi mimoriadne hnusia, ale čo už mám robiť, iné nechceli poslať za nič na svete...). Som mimoriadne prekvapený a verím, že po prečítaní mojej správičky aj Vy. Čo k tomu dodať? Určite to, že sa netreba vzdávať len tak a "bojovať" až do samého konca (verím, že mi pomohla doslova hektická korešpondencia, ktorou som zavalil TAG Heuer) a Vás všetkých budem informovať o tom ako to všetko nakoniec dopadne. Musím odvolať čo som odvolal - ten servis TAG Heuer nie je na tom až tak zle (aspoň v komunikácií a prístupe ku mne ...napriek tomu, že som si to doslova "vydupal"). Všetkých HEUER-istov a TAG Heuer-istov, zdraví a praje príjemný víkend, Pišta

Upraveno uživatelem Pista
Odesláno
  Pista napsal:
2 Giliius a 911 - Chlapci, bolo by odo mňa maximálne nefér, keby som nedodal ďalšie - a to určite veľmi dôležité - informácie k tomuto a k vlákienku ohľadom "Calibre S". Neodpustil som si a ešte raz (s tým, že je to naposledy) som dodatočne "poďakoval" TAG Heuer zákazníckemu centru a servisu za ich služby a rady s tým, že som jednoznačne deklaroval moje veľké sklamanie z ich prístupu k riešeniu problému, resp. s tým, že k tejto značke sa už viac nevrátim. V priebehu dvoch dní som dostal odpoveď v ktorej sa mi veľmi ospravedlnili a zdôraznili, že ich "tešia a zaujímajú" ako pozitívne, tak aj negatívne ohlasy a že dodatočne skontrolujú moje hodinky, no môže to trvať trošku dlhšie. Samozrejme, že som okamžite poďakoval a súhlasil, akurát ich nasledujúcou odpoveďou skonštatovali, že celý proces vrátane opravy (čím, konečne, aj keď nepriamo potvrdili tú chybičku) môže trvať viacej ako len pár dní, tak mi ponúkli do tej doby náhradné hodinky!!! Po pár ďalších e-mailoch, v ktorých som navrhoval ukončenie tejto "agónie" čo najrýchlejšie - napríklad výmenou za chronograf LINK Calibre 16 (tam, kde som to kupoval mal identickú cenu ako Calibre S), no z ich strany výmena nie je možná, resp. zaručili, že po oprave dostanem späť svoje Calibre S. Takže dnes som obdržal e-mail, že budúci týždeň dostanem (samozrejme, že len na zapožičanie) F1 - ničky (ktoré sa mi mimoriadne hnusia, ale čo už mám robiť, iné nechceli poslať za nič na svete...). Som mimoriadne prekvapený a verím, že po prečítaní mojej správičky aj Vy. Čo k tomu dodať? Určite to, že sa netreba vzdávať len tak a "bojovať" až do samého konca (verím, že mi pomohla doslova hektická korešpondencia, ktorou som zavalil TAG Heuer) a Vás všetkých budem informovať o tom ako to všetko nakoniec dopadne. Musím odvolať čo som odvolal - ten servis TAG Heuer nie je na tom až tak zle (aspoň v komunikácií a prístupe ku mne ...napriek tomu, že som si to doslova "vydupal"). Všetkých HEUER-istov a TAG Heuer-istov, zdraví a praje príjemný víkend, Pišta

 

Nechci to zakřiknout, ale gratuluju k vítězné bitvě a přeju vyhranou i válku :) Musím uznat, že mě jejich přístup - nutno uznat, že až po emailovém bombardování - docela příjemně překvapil. Teď ještě aby ty hodinky opravili...

  • po měsících...
Odesláno (upraveno)
  Gilius napsal:
Super...díky za zprávu. A myslím,že hodinky si nechají tak dlouho,aby opravdu vyloučili opakování závady a aby jsi poté již měl hodinky OK!!!!

Áno, nechali si ich poriadne dlho, no opakovanie závady, resp. závadu neodstránili.... V piatok, po troch mesiacoch mi boli kuriérom na náklady TAG-HEUER doručené "vynovené" a "preprogramované" moje LINK Calibre "S" (obdobne som kuriérom poslal naspäť zapožičané F 1-dničky v chronografovom prevedení na gumenom remeni, ktoré "išli" naozaj ako pravé "Swiss Made" hodinky s neuveriteľnou presnosťou - ETA v quartz prevedení je aspoň pre mňa "absolútne fantastická" a s absolútne bezchybným chronografom). Žiaľ, po pár minútach som zistil, že problém a chyba pri meraní dvoch časov nebola odstránená (tomu naozaj nerozumiem, nakoľko som okrem niekoľkonásobného písomného - slovného vysvetlenia dodal hodinky na opravu aj s videom, ktoré jednoznačne chybnosť funkcie demonštrujú). Musím ku cti TAG-Heuer servisu vyzdvihnúť, že som dostal hodinky v stave absolútne vynovenom - všetko čo sa vôbec dalo preleštiť - preleštili, čo bolo nutné vymeniť - vymenili (baterku, pružinky, tiahla a tlačidlá...a čo ja viem ešte čo..). Jediné, čo ma na servise prekvapuje, že servisák sa zabudol pozrieť na ciferník, pretože tam nechal dve "špinky" - asi od prachu, ktoré je však extrémne vidno, nakoľko ciferník je čieny. Hodinky aj "preprogramovali", chronoraf/stopky síce stále vykazuje identickú chybu, no iné o ktorých som sa nezmienil zmizli (chronograf/stopky mali problém zobraziť dva časy, ktoré boli zastavené vo veľmi krátkom intervale menej ako 0,1 - 0,3 sek - vtedy sa na ciferníku ukazovali nezmysly - dosť často bol prvý čas dlhší ako prvý...). Navyše mi na hodinky dali "výnimočnú" dvojročnú záruku (po opravách dávajú štandardne 1 ročnú). O uvedenom neodstránenom probléme som okamžite e-mailom servis informoval a znovu ponúkol natočenie videa, resp. že sa pokúsim osobne dostaviť do Švajčiarska a ukázať im ten "chaos in natura". Dnes som dostal odpoveď so žiadosťou o natočenie videa a jeho zaslanie,...takže idem na to....príbeh s mojimi prvými, originálnymi značkovými švajčiarskými hodinkami naďalej pokračuje. O tom, ako a kedy sa skončí Vás budem samozrejme informovať. Zdraví, Pišta

Upraveno uživatelem Pista
  • po měsíci...
Odesláno
  Gilius napsal:
Super...díky za zprávu. A myslím,že hodinky si nechají tak dlouho,aby opravdu vyloučili opakování závady a aby jsi poté již měl hodinky OK!!!!

Nazdar CHRONOMANIACI, pred časom som sľúbil, že Vás oboznámim, ako to s mojimi TAG Heuer - LINK Calibre "S" dopadlo. V prvom rade musím pochváliť mimoriadne profesonálny a z môjho pohľadu "unikátny" prístup k riešeniu problému servisného strediska TAG Heuer vo Švajčiarsku (komunikoval som najmä s VANESSOU). Po veľmi dlhom čase a skúškach som dostal odpoveď v tom zmysle, že nečistoty a poškodenia, ktoré spôsobili pri servise okamžite odstránia. Ohľadom spomínaného problému nepresnosti stopiek však potvrdili, že momentálne to "obratom" nevedia vyriešiť (ten elektro-mechanický kaliber je vraj sakramentsky komplikovaný), resp. že mi vrátia hodinky a následne ma vyzvú k ich dodatočnej oprave (preprogramovaniu, prípadne úprave), keď daný problém vyriešia. Dodatočne mi ponúkli druhú alternatívu a to výmenu za iné "nové hodinky". Samozrejme, že som nezaváhal ani na sekundu a zvolil som druhú ponúknutú alternatívu a vybral si automatický chronograf LINK Calibre 16 s čiernym ciferníkom - bližšie info TU , takže od včera som opäť nadšený a hrdý vlastník - už konečne poriadnych - TAG Heuer hodiniek, hodiniek ktorým nie je nutné vymieňať baterku a ktoré nie je nutné preprogramovávať. Klasickej "hodinarine" sa naozaj nič nevyrovná - ten pohľad zospodu na "strojovňu" je "božský"! Všetkých Vás zdraví, Pišta

 

Odesláno
  Pista napsal:
Nazdar CHRONOMANIACI, pred časom som sľúbil, že Vás oboznámim, ako to s mojimi TAG Heuer - LINK Calibre "S" dopadlo. V prvom rade musím pochváliť mimoriadne profesonálny a z môjho pohľadu "unikátny" prístup k riešeniu problému servisného strediska TAG Heuer vo Švajčiarsku (komunikoval som najmä s VANESSOU). Po veľmi dlhom čase a skúškach som dostal odpoveď v tom zmysle, že nečistoty a poškodenia, ktoré spôsobili pri servise okamžite odstránia. Ohľadom spomínaného problému nepresnosti stopiek však potvrdili, že momentálne to "obratom" nevedia vyriešiť (ten elektro-mechanický kaliber je vraj sakramentsky komplikovaný), resp. že mi vrátia hodinky a následne ma vyzvú k ich dodatočnej oprave (preprogramovaniu, prípadne úprave), keď daný problém vyriešia. Dodatočne mi ponúkli druhú alternatívu a to výmenu za iné "nové hodinky". Samozrejme, že som nezaváhal ani na sekundu a zvolil som druhú ponúknutú alternatívu a vybral si automatický chronograf LINK Calibre 16 s čiernym ciferníkom - bližšie info TU , takže od včera som opäť nadšený a hrdý vlastník - už konečne poriadnych - TAG Heuer hodiniek, hodiniek ktorým nie je nutné vymieňať baterku a ktoré nie je nutné preprogramovávať. Klasickej "hodinarine" sa naozaj nič nevyrovná - ten pohľad zospodu na "strojovňu" je "božský"! Všetkých Vás zdraví, Pišta

 

No tak to je super, velká gratulace! :)

Odesláno
  jnm napsal:
No tak to je super, velká gratulace! :)

JNM - Veľmi pekne za prianie ďakujem! Je mimoriadne príjemné, ak sa môže ktokoľvek podeliť o svoje pocity, starosti a radosti spojené s hodinkami na tomto fóre, za čo som tvorcom a diskutujúcim "Chronomagu" mimoriadne vďačný. Veľká vďaka Vám všetkým ... nech to vyznie akokoľvek, moja radosť z nových "Hujeriek" je práve kvôli Vám niekoľkonásobne väčšia... Zdraví, Pišta

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...