Pamatkar Odesláno 26. července 2009 Nahlásit Odesláno 26. července 2009 Dobrý den, trochu jsem štrachal na půdě a do rukou se mi dostaly kapesní hodinky značky DOXA z roku 1905 (1906). V tomto oboru jsem absolutní laik, můj nález mě však přinutil se o tento obor začít více zajímat. Hodinky jsem natáhl a fungují perfektně. Bohužel jsou však v ne příliš dobrém stavu: špinavé, poškrábané, chybí jim hodinová ručička a mají trochu poničený ciferník. Rozhodl jsem se je však zachránit a nechat vše opravit, a proto jsem zde chci zde získat informace jak mám postupovat, kam mám dát hodinky opravit, případně kolik to tak cca stojí? Další věcí, která mě sem přivádí jsou jakékoliv informace o těchto hodinkách (značce, modelu), jedinou informací, které o nich mám je, že patřili mému pradědu, který byl přednostou četnické stanice. Pro ilustraci přikládám fotografie: Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Předem děkuji za jakékoliv informace. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.