Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Dobrý den,

trochu jsem štrachal na půdě a do rukou se mi dostaly kapesní hodinky značky DOXA z roku 1905 (1906). V tomto oboru jsem absolutní laik, můj nález mě však přinutil se o tento obor začít více zajímat. Hodinky jsem natáhl a fungují perfektně. Bohužel jsou však v ne příliš dobrém stavu: špinavé, poškrábané, chybí jim hodinová ručička a mají trochu poničený ciferník. Rozhodl jsem se je však zachránit a nechat vše opravit, a proto jsem zde chci zde získat informace jak mám postupovat, kam mám dát hodinky opravit, případně kolik to tak cca stojí? Další věcí, která mě sem přivádí jsou jakékoliv informace o těchto hodinkách (značce, modelu), jedinou informací, které o nich mám je, že patřili mému pradědu, který byl přednostou četnické stanice.

Pro ilustraci přikládám fotografie:

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Předem děkuji za jakékoliv informace.

• po měsíci...
Odesláno (upraveno)

V podstatě nic zázračného . Obecný kov . Oceněny v na výstavě v Miláně v roce 1906 . Současná cena tak do 1000 Kč . :-( Oprava u hodináře se ti nevyplatí . Nejlepší bude když se do toho pustíš sám . Vyleš*** nebude problém , ciferník na to je dobrý syrový brambor , číslice pečlivě domalovat . Ručička se dá sehnat .

Upraveno uživatelem trew
Odesláno

na číselník bych asi radši nesahal, aspoň prozatím. Pouzdro stačí přeleš*** Sitolem z drogerie za pár korun. Na ručku se zkus poptat po hodinářstvích nebo ji možná bude mít někdo tady z fóra. Na denní nošení to není tak stroj taky není nezbytně nutné čistit, na to třeba dojde časem.

• po 4 týdnech...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet