kacer001 Posted August 1, 2009 Report Posted August 1, 2009 Radost nesmírná, v pondělí večer objednány na eBay, ve středu večer píše prodejce, že je na druhý den pošle a dnes ráno (připomínám, že je sobota) zvoní pošťák a nese balíček z Japonska. Při největším optimismu jsem je čekal až v průběhu příštího týdne. Cena 239 USD včetně pošty, clo a DPH žádné. První dojmy: Hodinky jsem si objednal na práci, na běhání po lese a s dětmi po zahradě, ale jak na ně tak koukám, bude mi jich líto je huntovat. Ta černá ( na fotkách to tak nevypádá, především proto, že jsem mizerný fotograf) je opravdu taková černá, sametová, jak se píše jinde, je to opravdu "stealth". Hodinky jsou opravdu temné. Čitelnost inverzního displeje budu muset ozkoušet při různých podmínkách, uvidíme. Zatím neumím hodinky ani seřídit, jsou to moje první Géčka a návod je pouze v rozsypaném čaji. Tah jsem zatím nezkrátil...takže o něm také zatím nic nepovím. Časem snad dojde na recenzi, tak se dočkáte. Závěrem ještě to, že u jedněch Géček to asi nezůstane. Je to nákaza. Na rozdíl od mechanických automatů, které jsou taková ta vyšší dívčí, se u Géček nemusíte bát poškození a následně drahé opravy nebo extrémního propadu ceny díky poškození. Jejich kouzlo je v tom, že jich je mnoho a dají se sbírat a všelijak hromadit. Ne že by byly úplně zadarmo, ale jejich cena tomu dost napomáhá. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
Dantechno Posted August 2, 2009 Report Posted August 2, 2009 Super !! Gratulace , tesim se na vic fotek..