Fahrer Odesláno 15. listopadu 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. listopadu 2010 Moje Oris F1 se před pár dny zastavily po zhruba 3 a půl letech nošení a nedaří se mi je "roztřepat". Poradte prosím kam s nimi na servis, nejlíp Zlín a okolí, popř. Brno.Dík moc F. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sonny.c Odesláno 15. listopadu 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. listopadu 2010 no já bych začal tady,ono je to opravdu dost zastrčený....http://forum.chronomag.cz/index.php?/forum/4-opravy-servis-a-pomoc-s-hodinkami/ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník YPO Odesláno 15. listopadu 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. listopadu 2010 One service centre found in PARDUBICE Time Trade S.R.O.17. Listopadu 258CZ 530 02 Pardubicetel.: +42-0-466-615-080fax: +42-0-466-615-082info@time-trade.cz Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radimk Odesláno 15. listopadu 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. listopadu 2010 (upraveno) Moje Oris F1 se před pár dny zastavily po zhruba 3 a půl letech nošení a nedaří se mi je "roztřepat". Poradte prosím kam s nimi na servis, nejlíp Zlín a okolí, popř. Brno. Dík moc F. Ve Zlíně moc možností nemáš. V podstatě jen jednu jedinou, a to p. Stuchlíka v Goldu. Orisy sice neprodává, ale má kontakty, a poradí. je to asi jediné hodinářství ve zlínšě se slučnějšíma značkama. A pokud by jsi netrval na znaačkovém servisu, tak na Prioru a naproti Myslivny mají prodeju šikovní kluci. Jeden znich je místní člen, ale nemůžu si vzpomět na jméno. pohledám... Edit: hodinářství Pechanec.. A ptej se po Davidovi, heslo Chronomag:rolleyes: Upraveno 15. listopadu 2010 uživatelem Radimk Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edas Odesláno 15. listopadu 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 15. listopadu 2010 Tak tak. Davida můžu jen doporučit, maximálně ochotný a šikovný. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fahrer Odesláno 18. listopadu 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 18. listopadu 2010 Tak to bylo vyčerpávající. Na značkovém servisu netrvám. Díky moc, hned se tam vypravím :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se