Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Založil jsem si účet PayPal a následně jsem obdržel emailem č.účtu u unicredit bank česká republika včetně mého transfer ID . Peníze jsem z čs. spořitelny nechal 18.11. 2010 převézt na účet unikredit. Na příkazu k úhradě bylo v kolonce - údaje pro vnitřní potřebu příkazce uvedeno moje ID číslo. K dnešnímu dni na mém PayPal účtu nic není. Nevím jak dlouho mám ještě čekat? Pokud by mi mohl někdo v této věci poradit, tak bych byl rád.Děkuji

Odesláno

Jen otázka: proč tak složitě? PayPal je nejjednodušší aktivovat platební kartou, ne?

Teď jsem se díval na svůj PayPal účet a buď jsem si ho kdysi zakládal s US adresou, nebo to neumožňuje jiný než US účet...

Odesláno (upraveno)

Já myslím, že tam ani nic být nemá. Tvůj PayPal účet není v pravém smyslu slova účet, když něco platíš, PayPal sáhne na Tvúj účet u UCB a peníze převede přes sebe prodejci. Když se např. dohodneš s prodejcem na zrušení již zaplacené objednávky, prodejce pošle peníze na PayPal a ty se Ti vráti na účet v UCB. Možná se tam peníze chvíli zdrží, ale má to vždy souvislost s konkrétním nákupem, takže standardní PayPal balace = 0,00 CZK. To je má zkušenost.

A samozřejmě, jak bylo řečeno, je to jednodušší přes mezinárodní platební kartu.

Upraveno uživatelem šíma
Odesláno

PayPal ma vic moznosti. Jednak ho lze vyuzit pro platby kartou. To je sluzba, ktera dava zakaznikum urcitou zaruky, ze nedojde ke zneuziti udajou o krate k opakovanemu vyberu ze zakaznikova uctu.

 

Druha moznost je prevest na PayPal ucet urcity obnos a platit pak pomoci z hotovosti primo na PayPal uctu. Paklize je to vic jak tyden, co probehl bankovni prevod, zacal bych patrat, co se stalo spatne. Doporucuji prekontrolvat cislo uctu a variabilni symbol, ktery se patrne pouziva pro parovani platby s vasim PayPal uctem.

Odesláno
  V 25. 11. 2010 v 14:53, 'nxt' napsal:

PayPal ma vic moznosti. Jednak ho lze vyuzit pro platby kartou. To je sluzba, ktera dava zakaznikum urcitou zaruky, ze nedojde ke zneuziti udajou o krate k opakovanemu vyberu ze zakaznikova uctu.

 

Druha moznost je prevest na PayPal ucet urcity obnos a platit pak pomoci z hotovosti primo na PayPal uctu. Paklize je to vic jak tyden, co probehl bankovni prevod, zacal bych patrat, co se stalo spatne. Doporucuji prekontrolvat cislo uctu a variabilni symbol, ktery se patrne pouziva pro parovani platby s vasim PayPal uctem.

 

Přesně tak, těch způsobů je několik. A můj účet měl PayPal balance = 0 snad jen při založení. Když mi jsem s prodejcem rušil obchod a vracel mi peníze, nikdy se mi nepřipsaly zpět na účet, odkud jsem kartou čerpal peníze, ale navýšil se mi balance na PayPal.

Odesláno
  V 25. 11. 2010 v 15:17, 'lopki' napsal:

Přesně tak, těch způsobů je několik. A můj účet měl PayPal balance = 0 snad jen při založení. Když mi jsem s prodejcem rušil obchod a vracel mi peníze, nikdy se mi nepřipsaly zpět na účet, odkud jsem kartou čerpal peníze, ale navýšil se mi balance na PayPal.

 

Tak todle je na nastavení PayPal účtu, protože mně se vždy peníze připsali na můj účet, z kterého čerpá kreditní karta.

Odesláno

Já už si přesně nevzpomínám jak to bylo, ale pokud skleróza dovolí, tak jsem si jist, že šlo o zaslání částky 50,- Kč, která se po ověření bankovního spojení za nějaký den vrátila zpět na můj účet. Na PayPal účtu je skutečně průběžný stav 0,- (Kč), protože přes PayPal se platí jako přes prostředníka za konkrétně uzavřené obchody, takže peníze přes něj jen protečou.

Odesláno
  V 25. 11. 2010 v 12:35, 'dvojta33' napsal:

Založil jsem si účet PayPal a následně jsem obdržel emailem č.účtu u unicredit bank česká republika včetně mého transfer ID . Peníze jsem z čs. spořitelny nechal 18.11. 2010 převézt na účet unikredit. Na příkazu k úhradě bylo v kolonce - údaje pro vnitřní potřebu příkazce uvedeno moje ID číslo. K dnešnímu dni na mém PayPal účtu nic není. Nevím jak dlouho mám ještě čekat? Pokud by mi mohl někdo v této věci poradit, tak bych byl rád.Děkuji

 

Tohle jsem kdysi taky zkoušel. Tato funkce se jemenuje "Top Up account" a funguje jen z toho specifického účtu, který je aktivován v PayPalu. Z jiného účtu peníze do PP nedorazí (aspoň mi se to nikdy nepodařilo).

Odesláno
  V 25. 11. 2010 v 17:39, 'Traveller' napsal:

Tohle jsem kdysi taky zkoušel. Tato funkce se jemenuje "Top Up account" a funguje jen z toho specifického účtu, který je aktivován v PayPalu. Z jiného účtu peníze do PP nedorazí (aspoň mi se to nikdy nepodařilo).

 

Vyzkouším.

OT: slušná sbírka nožíků, až převáží hodinky, tak budeš mít na nkaždý den v roce jedny :-)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...