Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
  V 15. 1. 2011 v 9:31, 'Skalamander' napsal:

Plukovník: No a pak se tady vpustili imperialisti a místo slibovaných šesti pracuju dvanáct a na jídlo nedostanu ani stravenku :)

 

Ale jsme za to všichni patřičně zaplaceni a komu se to nelíbí může svobodně dělat cokoli jiného dobře zaplaceného.Máme všichni možnost stejnou.

Odesláno
  V 15. 1. 2011 v 20:04, 'Plukovnik' napsal:

Ale jsme za to všichni patřičně zaplaceni a komu se to nelíbí může svobodně dělat cokoli jiného dobře zaplaceného.Máme všichni možnost stejnou.

 

i ty jeden humoristo
Odesláno

Když se ho státní orgány v 70. letech pokoušely dostat do kriminálu, bylo ve zprávě o něm uváděno, že se v jeho oděvu našly dvě vši a kuchyňský šváb. Když se ho soudce ptal, co může říct k tomuto obvinění, Tichý odpovídá: ?Povolejte je jako svědky.?

Odesláno
  V 13. 1. 2011 v 16:20, 'Hugo14' napsal:

...JInak v těch zápisech pilot mechanik je kus pravdy. Není to až ta doslova, ale na obou stranách "barikády" jsou lidi zvláštních povah i smyslu pro humor. V tomhle smyslu dopouručuji Čechoviny. Jím citovanou legendární větu "Zmáčkni take-off a enter a táhni s tím svým playstationem do pr..." potvrzuji i z jiného zdroje. Koneckonců, bylo kolem toho vyšetřování, původce (pokud vím nebyl nalezen) a tak byli všicni piloti poučeni o používání správné frazeologie na rádiu...

JJ - je to tak. Prapůvod těchto zápisků pochází minimálně již z dob předrevolučních, kdy posádka opravdu zapisovala do knihy závady zjištěné za letu a před dalším letem musely být odstraněné (a s dopsaným komentářem a podpisem mechanika, který to dělal + kontrolora)

 

namátkou mě napadá příhoda (cca z roku 1988-89, Ruzyně hangár "F", Tu-134) kdy byl v takovéto knize zápis od posádky: " kontrolka nebezpečných vibrací levého motoru stále svítí"

Kamarád (na jmého si už opravdu nevzpomenu) tenkrát závadu našel, odstranil jí a protože byl takříkajíc veselá kopa, tak do "své" kolonky napsal: "žárovka vyměněna" a podpis. :D

 

Pochopitelně, že z toho byl řádný průser, kamarád měl co dělat, aby vysvětlil, že to byl opravdu pouze žert, nakonec dostal pouze vynadáno a veselá historka která se traduje dál a dál byla rázem na světě :)

 

 

To samé jsem vídával i později, když nám majitelé/létači různých Cessen, Piperů a pod. předávali své stroje k nám do hangáru na servis a často se seznamem "závad" které máme odstranit.

 

V naprosté většině případů to bylo pochopitelně přínosem, nicméně i tam se občas nacházely perly k zasmání a leckdy i k pláči, protože vypovídali o naprosté neznalosti až stupiditě konkrétních "létačů" (x) o vlastním letadle, případě vybavení, nejenom avionickém a dožadují se opravy něčeho, co na letadle vůbec není instalované a podobně :D

 

Namátkou mě napadá stížnost jednoho takovéhoto kašpara, který k nám přiletěl s Piperem Seneca a dožadoval se opravy DE-ICE Lamp na !!!pravém!!! křídle...

Pro ty, kteří se okolo letectví nemotají, dodávám, že toto světýlko se na pravou stranu nedává a nikdy nedávalo... (a na levé straně samozřejmě fungovalo)

 

A takhle by jsem mohl pokračovat dál a dál, ale raději to přenechám Honzovi Čechovi - on je daleko lepší vypravěč než já B)

 

 

(x) - "Létači" - to jsou takoví ti rychlokvašní "piloti" z leknutí, rekrutující se často z řad rychlozbohatlíků, kteří někde vydělali spoustu peněz a ihned po absolování nějakého pilotního rychlokurz (protože to je přeci "IN" woe, kdo nemá piloťák, je přeci lůzr...) měli pocit, že všechno znají, všude byly alespoň třikrát a všemu rozumějí nejlépe...

"Létači" často bývají předmětem závěrečných zpráv ÚZPLN...

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
×
×
  • Vytvořit...