Jump to content

saboter

Member_50
  • Posts

    709
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Bydlí
    SR

Recent Profile Visitors

10,347 profile views

saboter's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

  1. Ponúkam na predaj jeden môj dlhodobý projekt: Seiko SCVF005 (4s15-6000) AKA Red Alpinist => Daily Driver. Úpravy: sklo vymenené za safírové (vyrobené na mieru, originál mierne poškrabané sklo s kyklopom je priložené k hodinkám dá sa vrátit späť) zadné dienko bolo upravené na "see through" (opäť safírové sklo na mieru, nevrátný zásah) dosadacia plocha dienka bola "prevložkovaná", bola tam korózia od potu a nešli kvôli tomu poriadne natlakovat, po oprave prešli v pohode tlakovou skúškou na 10 ATM originálna spona na ťahu bola vymenená za inú rozmerovo zhodnú Seiko sponu (stará je priložená, má praskliny) Aktuálny stav: predné aj zadné sklo čisté bez škrabancov tlakovka naposledy v 2021 (faktúra a certifikát) komplet servis stroja po prieniku vody v 2018 (kópia faktúry) par dni v mesiaci dátum nepreklopí úplne dokonale, pri dotiahnutí sa to zrovná (pre mňa to nebolo až také zásadné aby som to riešil) puzdro bolo leštené a má par zásekov, napriek tomu stále veľmi pekné a nositeľné hodinky závit na korunke bez problémov k ťahu sú 3 náhradné dieliky (2 v super stave, 1 v horšom) ťah je nastavený na zápästie 16,5 cm cca Nie je treba riešiť nič, len nosiť. Cena: 970,- EUR
  2. Predám nenosený ťah originál Seiko D385-Z-C. pevné koncovky masívna spona pre 20 mm rozteč tak ako bol svojho času dodaný k hodinkám, išiel hneď dole Cena: 145,- EUR
  3. Príjemný kupec. Platba vopred, fajn pokec. Všetko ako sa patrí. Doporučujem.
  4. Podla hlasky zhorety koncovy stupen alebo jeho cast. Hento sam neurobis pokial nechces novy konicek. Treba odniest do servisu, tam pomeraju co vsetko zhorelo a objedna sa ten tranzistor co tam bolo alebo vhodne nahrady. Neviem co to stoji nove a ci to hra tak dobre aby sa to davalo opravovat. Ale opravitelne to bude. Ta CD mechanika je samostatny problem.
  5. Základne pravidlo pre nakup stareho Pajera (a nie len pre neho). Akonahle je henten gumeny nastrek na podvozku, je to na 98% unavena hnila hajtra opeknena napredaj. Nikto kto sa vyzná to nedáva, drží sa na tom blato a celkova to zle umýva. Často to aj celkom dobre maskuje začínajúcu koróziu. Svojho casu to byvala povinna jazda v bazaroch pre dovezené Pajera. Pripadne domaci kutil pred pred predajom pre lepsie svedomie obehne spodok drotenym kotucom a prestrieka tou gumou, pod ktorou to potom veselo pracuje dalej. Lepšia je hrubá vrstva PUR dvojzložkovej farby (alebo samozrejme praskova) keď už to niekto vyvara a repasuje + vyvoskovat dutiny. Ta sa aj dobre umýva a takisto sa tam da zastaviť potom ako tak korózia na začiatku, keď sa to otlce niekde v terene.
  6. "Petka" bola pri tomto type iba vygravirovana zospodu skla. Je to relativne raritna prva generacia s plným dienkom. Ref. SNX425 7s26-3060
  7. Všetko ako má byť. Doporučujem.
  8. Všetko išlo hladko, rýchlo a bezproblémovo. Doporučujem.
×
×
  • Create New...