xoslic Odesláno 6. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2011 Caute vospolok. Mam maly technicky dotaz na tunajsich znalcov Omegy. Pocital niekedy niekto kolko otociek korunkou je potrebne na uplne natiahnutie tohoto kalibru? Predpokladam, ze nema "stop point" ako niektore rucne natahy a po uplnom natiahnuti uz len presmykuje, aby nedoslo k pretiahnutiu.Da sa citit tento moment? Niekde na nete som cital o nejakych 40 otockach korunkou v klasickom smere clockwise.Diky za info. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
yed69 Odesláno 6. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. ledna 2011 (upraveno) Je to jak říkáš, 40-50 otoček a na konci se korunka nezastaví ale "protáčí"... Edit: ...jak jsem to zjistil? jsem magor a včechny opakující se pohyby, nejen natahování hodinek, automaticky počítám. Pro šprýmaře-opravdu všechny pohyby ...jsem zralý pro MUDr. Chocholouška. Upraveno 6. ledna 2011 uživatelem yed69 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischa Odesláno 7. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 Nedá se to zjistit, ta kluzná spojka v pérovníku je velmi jemná, můžeš natahovat jak dlouho chceš, ale nic neuvidíš, neuslyšíš a nic neucítíš. vlastně není důvod, proč je ručně dotahovat na plný nátah. jestli je to jen teoretická potřeba, tak první den otoč korunkou padesátkrát a pak změř, jak dlouho hodinky půjdou a kdy se zastaví. Pak natáhni korunkou jen čtyřicetdevětkrát a počítej, jak dlouho půjdou. Teprve tehdy, až x krát natáhneš a hodinky půjdou kratší dobu, než při předchozím měření, poznáš, kolik je potřeba nátahů.....je to počet nátahů nejbližší vyšší, než ten, kdy už šly kratší dobu. Ale je to zbytečná magořina. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seamaster Odesláno 7. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 Podle me je treba automaty hlavne nosit, nebo vrtet, rucni natah je vazne neco jako startovani auta klikou:-)Co se tyka Omeg s automatem co mam ja, tak u PO co-ax je slyset jasne cvaknuti, u SMP cal 1120 bez co-ax to bylo zrovna tak, ale po pravidelnem servisu jiz slyset neni, nebo ne tak jasne. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xoslic Odesláno 7. ledna 2011 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 diky za prakticke rady Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xoslic Odesláno 7. ledna 2011 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 este dotaz - aky je rozdiel medzi kalibrami 2500A , 2500B, 2500C? Predpokladam, ze C je najnovsi. Podla coho viete, ktory kaliber je v hodinkach? Datum vyroby? diky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seamaster Odesláno 7. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 Jaky je mezi nimi rozdil nevim, ale Omega od pocaku jako produkcni verzi pouziva cal.2500C. Rozhodne tedy v modelech Seamaster o kterych je tu rec. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IWCmann Odesláno 7. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 Rozdíl v kalibrech 2500 A, B, C je následující: 2500A a B rezerva nátahu 44 hod., frekvence setrvačky 28800 A/h, úhel rozevření kotvy 30°. Verze C má rezervu nátahu 48 hod., frekvenci 25200 A/h, úhel kotvy 38°. Pokud je mi známo, tak v PO se používal pouze (hlavně?) kalibr 2500C, ale je možné, že u prvních modelů byla i verze B (dle firemních materiálů). Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xoslic Odesláno 7. ledna 2011 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 2500 A, B, C ? Na moju otázku som nakoniec našiel odpoveď na Watchuseek.com: " The 2500A had some critical problems, which have been resolved. The tolerances are so tight on these watches that the slightest shift in the escapement will result in the watch coming to a stop. The 2500A allowed the pallet fork to shift slightly when it received a shock. Because of this many of the 2500A movements were replaced with ?B? movements making the ?A? series all that more collectible. The ?B? movement has a sturdier pallet bridge (among other changes). In their most recent caliber Omega has implemented a new shock system which limits side to side movement of the balance wheel when it receives shocks. Because one of the impulse jewels is on the balance a shift at the wrong moment will allow the coaxial wheel to pass by the impulse jewel without delivering the impulse and causing the watch to stop. but some c series are still stopping due to lube problems." Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xoslic Odesláno 7. ledna 2011 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 7. ledna 2011 Rozdíl v kalibrech 2500 A, B, C je následující: 2500A a B rezerva nátahu 44 hod., frekvence setrvačky 28800 A/h, úhel rozevření kotvy 30°. Verze C má rezervu nátahu 48 hod., frekvenci 25200 A/h, úhel kotvy 38°. Pokud je mi známo, tak v PO se používal pouze (hlavně?) kalibr 2500C, ale je možné, že u prvních modelů byla i verze B (dle firemních materiálů). díky, dobré vedieť Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se