Semi Odesláno 25. února 2011 Nahlásit Odesláno 25. února 2011 Ahoj, Potřeboval bych poradit s výběrem G-shocků Některý jsem už vyloučil : GULFMAN - viděl sem,měl sem na ruce - Nelíbí moc plastu.Malý display.čekal jsem od nich víc. RISEMAN - viděl sem,měl sem na ruce - Vůbec mi nepadly do oka. MUNDMAN - to samé jako u gulfman. Ovšem které mě rozsekaly jsou ty Frogmany(jen bych měl problém si vybrat barvu )...Ty sou neuveritelny . Jenže jsem ještě student a nemůžu si dovolit hodinky za 400 dolarů . Pro mě je 9 tis kč už dovolená na 10 dní,než "bahňáky".Tak jsem lezl po krámech a viděl jsem G-7900.Docela se mi líbí :-) I cena je v pohodě,neměl je tu někdo ? Nemáte s nimi nějaké zkušenosti ? Dají se vůbec měřit s Frogmanama? ------Můj rozpočet je +- 180 dolarů i s poštovným------ "Studuju" sport takže mám měřič tepu od Suunta T3C black,když sem viděl ty G-shocky co vydrží,tak ty by tohle moje "flákání" taky hravě zvládly . K těm 7900 : Jaká je podle Vás nejhezčí barva ? :-) Mají ty hodinky nějaké slabiny ? - Já jsme na jednu narazil už v krámě a to je ten jejich řemínek s jednou malou pacičkou :-( Blbě se sundavají... Kdyby náhodou někdy koukal a narazil na nějaký Frogy či něco co by se mi mohlo líbit za rozumnou cenu (nechci koupit zajíce v kapse :ph34r:od nějakýho neprověřenýho prodejce:hannibal:) tak mi kdyžtak napište sem bo PM. Děkuji za jakoukoliv odpověď
Návštěvník quartzik Odesláno 25. února 2011 Nahlásit Odesláno 25. února 2011 Nazdar kámo. Škoda, žes nekoukal dřív: http://forum.chronomag.cz/index.php?/topic/36095-casio-frogman-final-edition-gw-200z-1dr/ Vynikající stav a zajímavá barevná kombinace...
Návštěvník quartzik Odesláno 25. února 2011 Nahlásit Odesláno 25. února 2011 No a s frogmanama se nemúžou rovnat žádný g-shocky, páč jak víš, tak frogmany mají kovový jádro, kdežto tydle g-shity mají více plastu než pet láhev.
little_w Odesláno 25. února 2011 Nahlásit Odesláno 25. února 2011 nejhezci gecka jsou hranaty 5600 (gile, tohle mi neber!)!!!